1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assetto Corsa

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 jun 2015.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [​IMG]

    Making its console debut in 2016, Assetto Corsa will bring specific features such as​
    • Over one hundred high-performance cars, including the Team Lotus 98T, the Pagani Zonda R, the Ferrari LaFerrari, the Mercedes C9 and the McLaren MP4-12C GT3​
    • Over twenty different track configurations, including famed courses such as Silverstone Circuit, Circuit de Spa-Francorchamps, Autodromo Nazionale Monza, and Nürburgring-Nordschleife​
    • Single and Multiplayer racing modes, with customizable Race Weekends, preset Challenges or full-scale Career Mode​
    • Refined race-craft AI, with up to twenty-four cars competing for the podium places in the PC version of the game​
    [​IMG]

    Based in Rome, Kunos Simulazioni is a development studio specializing in the creation of business simulators for the most influential Italian automotive companies – including Ferrari. This collaboration diversifies 505 Games’ product portfolio with the addition of a high-octane adrenaline pumping racing title.



    Asseto Corsa will be making its E3 debut this year showcasing brand new PC content, and will be released on PS4 and XBOX One in 2016. Assetto Corsais available now for PC download via STEAM.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    FuzzySkittle vindt dit leuk.
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dit, damens en heren, is een racegame waar je echt een PC voor koopt. Maar vanaf 2016 hoeft dat niet meer! :)

    Is interessant om te zien of de mod community zijn weg naar consoles zal vinden.
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Miaaaaaataaaaaaaaaaa :D

    Alleen maar goed dit, Kunos is echt een kleine studio wat ze soms wel erg hindert, hopelijk brengt een console release daar verandering in :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heeft zeker wel mijn interesse mits de mutliplayer soepel werkt :p
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Goed nieuws! Meer racers op de console. Dan moet dat stuurtje er sowieso komen!
     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik hoop dat die geen racelijn heeft. :+
     
    Pyoonexk en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Fantastische game op de PC! Benieuwd hoe dit zich naar de consoles laat vertalen.
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Miata WOOOOT

    Deze game had ik echt niet aan zien komen, wat een verrassing! De console (sim)racer wordt wel verwend zeg :D
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ben alleen bang dat er voor mij helemaal geen reden is om 'm te halen aangezien ik al op de PC speel. Als er cross play is (zal wel niet) dan zou ik vanaf PC met de XBWR crew kunnen rijden maar anders niet.
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dit zag ik niet aankomen.
    Top nieuws.
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik kende deze helemaal niet. Is dit werkelijk zo'n toffe racegame?
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Assetto Corsa wordt vaak met iRacing en rFactor2 genoemd als een van de beter sim-racers.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Holy crap. Super goed nieuws voor de console racers. Eindelijk een echte sim naar de console sinds Race Pro.
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    rFactor ken ik wel maar de rest niet....... :D
     
  15. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat mij betreft staat rFactor ver bovenaan wat betreft simracing. De graphics zijn natuurlijk niet zo mooi als een Assetto Corsa of pCars, maar de physics zijn fenomenaal.
    Vooral het bandensysteem is heel erg goed. Dit is gebaseerd op software die gebruikt wordt door professionele F1-teams. Deze teams gebruiken rFactor Pro in hun simulaties, de kennis die hiermee opgedaan wordt, wordt dan weer gebruikt in rFactor 2.
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ben geen expert op dit gebied hoor. Had het zo ergens gelezen. Dat van rFactor 2 en F1 teams heb ik ook wel eens gelezen. Denk dat wij als console peasants gewoon blij moeten zijn dat AC naar de consoles komt, meer concurrentie is gezond voor de kwaliteit van de racegames!
     
  17. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Denk ook dat het alleen maar goed is.
    Heb wel een beetje mijn twijfels of het ook echt een succes gaat worden. De career stelt niet zo veel voor en ook het aanbod qua tracks is (zonder mods) lang niet zo uitgebreid als bij een pCars.
    De physics zijn daarintegen weer een stuk beter.
     
  18. De Neus NL

    De Neus NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    131
    Ik ken deze game totaal niet, maar las net dat het in het rijtje Rfactor past ik ga het zeker volgen. Ben benieuwd.
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik hou het wel bij Pcars. Of AC moet zo enorm perfect zijn, dan wil ik misschien wel eens overstappen. Ben net gewent aan Pcars.
     
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Je hebt nog een jaar denk ik. Rond deze tijd komen toch bijna geen games uit en dan is het wel een goed idee een game met een niche markt, zoals deze, te lanceren. En misschien ben je tegen juni 2016 Project CARS wel helemaal zat. :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina