1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben dus nu ook duidelijk in de fillers terecht gekomen, want gelijk al merkte ik dat de boel mij zeer weinig kon interesseren. Ronduit domme villains zoals die twee stevig gebouwde broers, maar gewoonweg niet de kwaliteit van de echte normale episodes. Van de week nog even verder kijken, om te zien hoe het bevalt en anders direct over naar Shipudden.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Momenteel zitten we met het hoofdverhaal ook weer in de fillers. Vind het een leuke serie maar ga gewoon weer door met het verhaal blegh.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ongelooflijk wat een bagger weer de laatste weken.

    Animatie: 0/10
    Verhaal: -3/10
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Naruto op z'n best.
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja dit word echt te erg. finish dat hoofdverhaal joh hoelang wil je het uitrekken.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Met Attack on Titan zouden fillers begrijpelijk zijn geweest, want het had schijnbaar de manga al ingehaald, maar Naruto is qua manga afgelopen toch? Dat dit gewoon zo blijft doorgaan joh met die fillers, je zou denken dat de bedenker van Naruto er nu ook wel een keer zat van wordt? Guess not.

    Ik zit zelf nog in de fillers van de eerste Naruto. Episode met die Guy Sensei en Rock Lee imitators was erg lachen, volgens mij bedoelde jullie deze ook.
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Tjonge jonge wat een saaie serie zo. Op deze manier kunnen ze het nog 2 jaar rekken voor dat het afloopt.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    lol, filler in een filler. klote serie is het geworden. Deze episode niet afgekeken.
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik dacht jeeej eindelijk weer de main story. Maar nee max 2 afleveringen ( anderhalf ) en ze gaan weer naar de fillers. Bahbah word echt een kut serie om te kijken zo.
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Stond ik net op het punt om te gaan inhalen sinds de vorige kut fillers begon. Geen moeite doen dus? Met wat fillen ze nu?
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus nog even geduld voordat het waarschijnlijk weer de moeite waard wordt?
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Naja eerst waren het de filler met Gaara en de Chunin exams. Dan krijg je ongeveer 1 aflevering helemaal hoofdverhaal. aflevering van deze week is half het hoofdverhaal en dan schieten ze weer naar Obito en Kakashi herinneringen. Ik geloof dat het gaat over dat Obito nooit wist hoe eenzaam Kakashi was blahblahblah. Preview van volgende week is in iedergeval weer de filler. Niks over het hoofdverhaal.

    Imo nog niet echt de moeite waart allemaal. Hoofdverhaal is ook veel kletsen en weinig action. Ik zou nog even wachten. Ik post hier volgende week wel weer haha.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond het laatste stuk met Gaara best nog wel ok :) Het begin van die filleracr was echt drama.
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Klopt het was ook wel een Ok filler. Maar ik word die fillers beu. Zijn er echt teveel nu. En dan krijg je weer het hoofdverhaal dus ik dacht hell ja eindelijk. Maar neee.
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dan binge ik wel zodra er wat vaart in komt qua main story.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De flashback zelf vond ik best tof. Maar man man man wat een timing. Het stukje hoofdverhaal wat we hebben gezien was namelijk gewoon goed. De makers zelf moeten dit toch zelf ook voelen. Opdracht: melk de serie zoveel mogelijk uit.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad daar lijkt het echt op. Want zoals je al zegt het stukje hoofdverhaal wat er was, was ook echt goed. Hoop echt dat ze kappen met die fillers want heb er laatste tijd weinig zin in.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Al was het in totaal misschien maar een dikke minuut, er zat wat aan hoofdverhaal in! :+ En sucker dat ik ben voor Naruto, ik vond het nog vet ook :D
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Volgende week Guy... :eek:
     
    Kevf vindt dit leuk.
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256


    Komen deze scenes ook in de anime voor? Ik heb dit nooit eerder gezien namelijk. Is van het spel Shippuden Ultimate Ninja Storm Revolution.
     

Deel Deze Pagina