1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

  1. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Lekker dan, maar wel mooi een statusupdate neerzetten dat de product ingepakt zijn en klaar lagen voor verzending ..
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, mensen die er nog een bestelling hebben, kunnen fluiten naar hun centen.....balen.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Weet iemand of je bij Yourgamezone preorders direct moet betalen? Kan het nu niet uitzoeken hier
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij wel ja. Heb daar nooit de optie gezien achteraf te betalen en ben al jaren lid
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is gewoon dom van de Wehkamp. 99 voor een controller kan. Is geen 60 euro zoals bij Gamestop :+ Alhoewel ik verwacht dat ze hem wel leveren, daar niet van.
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Als je uitgaat van een leek zou het betekenen dat mijn moeder de controller zelfs voor 10 euro mee zou moeten krijgen omdat dat in haar ogen realistisch is
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Een leek is iets anders dan volslagen dommigheid...
     
    Jorrie, CrazY, UpInSmoke0611 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik doelde erop dat mijn ma laatst 2 (look-a-like) dualshock controllers voor mij heeft meegenomen van de MM van €12.95 per stuk om Fifa te kunnen spelen op mijn laptop in het vliegtuig. Een controller is voor veel mensen ook maar een controller. Als er producten in gradaties zijn van 10 tot een paar honderd euro, dan is het voor een leek lastig
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mwah ... ik vind het gewoon lomp. Als je als site zijnde zomaar "blind" een product aan gaat bieden en daar een prijskaartje aan hangt terwijl er nog niks van bekend is moet je ook de consequenties daarvan aanvaarden.
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies dit.

    Foutje kan natuurlijk altijd, maar beetje verantwoordelijkheid als grote website zijnde mag ook wel.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Als er geld valt te verdienen staan ze vooraan. Moeten ze ook niet gaan huilen als ze een klein foutje maken. Inderdaad gewoon je verantwoordelijkheid nemen zeg ik!
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    als het er 100 zijn dan zullen ze er niet moeilijk over doen en diegene die besteld heeft, gewoon die controller leveren voor het bedrag wat er stond. Zijn het er honderden meer dan zullen zich gaan beroepen op biddelijkheid etc etc....
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het probleem is het woordje 'starting'. Voor €120 heb je een standaard Xbox controller en voor elke extra optie betaal je een tientje. De prijs voor een vergelijkbare controller loopt op tot €200 of meer.
     
  16. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Kwalitatief lijkt de scuf mij een stuk minder dan die van MS
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Lijkt mij ook. Voor al die kleurtjes en frutsels ben ik niet zo gevoelig verder.

    Het feit dat ze een standaard controller als basis nemen betekent dus dat ze er gewoon handmatig aan gaan schroeven en kleuren enzo. Geef me dan maar een door de fabriek geproduceerde modded controller. Ook die app via de mobiel en Xbox laat zien dat ze het apparaat goed ondersteunen. €150,- is me teveel geld, maar voor het bedrag dat ik hem bij Wehkamp heb besteld wil ik hem graag hebben!
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat zou raar zijn dat het met verkoopaantallen te maken zou hebben. Je hebt immers een afspraak tussen de klant en winkel, wat de rest daarmee nodig heeft is niet ter zake.
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    :)tuurlijk mee eens. Ik zeg ook niet dat het zo hoort. Ik DENK dat het zo zal gaan.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, en dan komt de Consumentenbond even langs en veegt hun besluit van de tafel of gaat een rechtszaak beginnen. Maar ik meende dat Juun zei dat de discussie afgelopen was? :+
     

Deel Deze Pagina