1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Splatoon heeft trouwens grote update gehad, nieuwe wapens, nieuwe kleren, nieuwe levels, paar oude levels gerestyled, level cap van 20 naar 50. Je kan nu ook samen met vrienden spelen. Ik speel dit nog vaak met mijn zoontje, blijft leuk!
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Super Mario Maker is echt een toffe game _0_ (alleen jammer dat niemand mijn levels speelt :+)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik voeg je wel even toe man, ik vind het altijd nice om andere levels te checken. Zelf ben ik met mijn zevende bezig. Het was sinds de Xbox One launch nog niet voorgekomen dat ik straks een week geen game gespeeld heb erop, maar Super Mario Maker speel ik al sinds vorige week vrijdag en ik ben fucking hooked. Geweldige game. Het enige wat het uiteindelijk mist zijn nog vele verschillende elementen, dingen die ik zelf heel goed zou kunnen gebruiken.

    Geef maar even een code van een level, dan kan ik die invoeren en je op die manier followen in de game. Dit is de code van mijn eerste level:

    C959-0000-0018-A21E

    Als je mijn tweede level annoying vindt, dan ben je niet de enige. Laat me weten wat je van de levels vindt. :)

    Ik neem aan dat je het wel weet, maar om codes in te voeren: vanuit de creator naar + gaan >course world> courses> zoek/vergrootglas icoontje.

    Om iemand te followen klik je op het level en dan het miigezichtje en dan follow.
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257


    Jammer, maar ik had het ongeveer wel verwacht omdat het zo stil was rondom de game.

    Also, ik zal je level binnenkort spelen BigKabuto. ;)
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nu heeft komt er buiten Mario Tennis om dus niets meer van Nintendo in het najaar? 8) (Ja, Xenoblade, maar dat is geen Nintendo titel)

    Maar het was te verwachten. De game zag er echt vreselijk uit tijdens de E3.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Star Fox zag er sowieso niet echt boeiend uit eerlijk gezegd, dus misschien maar beter ook dat ze dat zelf ook doorhebben.
     
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Sinds maandag Mario Maker binnen en gisteren eind van middag/avond goed door kunnen spelen. Voor ik het wist was het alweer half 12. Het is een tijd geleden dat ik zo non-stop ben bezig geweest met een game (Waarvan ik wel behoorlijk wat tijd kwijt was aan alles unlocken)

    Ik heb m'n eerste goede level bijna af, wil hem nog iets groter hebben en is gebaseerd op de Palace uit Zelda 2. Als jullie levels hebben die leuk zijn om te checken, ik check ze graag. Ik haal veel inspiratie uit andermans levels.
     

Deel Deze Pagina