1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voorstellen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Umaxx, 16 sep 2015.

  1. Umaxx

    Umaxx New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    2
    Hallo mensen,

    Mijn naam is Jochem. Ik ben 19 jaar en ben sinds net op dit forum. Ik ben dus nieuw hier, haha. Ik heb altijd XBOX gespeeld tot de PS4 uitkwam, helaas vloog die gister in brand, ja is echt gebeurd.. De oorzaak hiervan is echter niet bekend, Sony denkt een slecht koelsysteem, maar wel mijn probleem.. Ik krijg dus na alle waarschijnlijkheid geen cent vergoed. Ik heb dus besloten een XBOX one aan te schaffen (FIFA 16 EARLY edition). Ik ben er erg tevreden over, maar zoek dus wel mensen om mee te gamen.. Die hoop ik hier te vinden! Gelieve speel ik met de wat volwassener garde, ik kan niet echt tegen krijsende kinderen die iets niet voor elkaar kunnen krijgen. Ik hoop dat ik het naar mijn zin krijg hier!
     
    lwn en Willem vinden dit leuk.
  2. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Welkom!

    Ik maak je AF met FIFA:+
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Willem vindt dit leuk.
  4. MrDrago

    MrDrago New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoi! Dit is de enige voorstelronde die ik kan vinden, vandaar dat ik even aansluit. Mijn naam is Joris en ik heb sinds kort, naast een PS4, ook een Xbox. Vandaar dus ook dat ik mij hier op dit forum heb aangemeld. Ben heel erg happy met de Xbox!

    Hoe is het uiteindelijk afgelopen met je PS4 Jochem?

    Is er toevallig een voorsteltopic die ik over het hoofd heb gezien? De link van Jorrie brengt me naar de hoofdpagina van het forum.
     
    lwn, Olijke Poffer en Killamonkey vinden dit leuk.
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Welkom
     

Deel Deze Pagina