1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom word er niet op gecorrigeerd of gewaarschuwd op taalgebruik?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door badeentje, 7 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Ten eerste wil ik niet als een zeur of zeiker overkomen.Ik bedoel het alleen ten goede van het forum.


    Ik zit al een tijdje weer op het forum en ik erger me vaak heel erg aan de manier hoe mensen praten.
    Ik vind al dat schelden echt overbodig en niet nodig.

    Ik heb al heel wat mensen doorgestuurd naar het forum via de Xbox of via internet.
    Alleen heb ik al vaker gehoord dat mensen niet willen registreren of actief willen zijn vanwege het taalgebruik.

    Het lijkt vaak of er alleen kinderen van een jaar of 10/15 actief zijn ( niks vervelends bedoeld richting jongeren,maar pubertijd doet veel hahahaha.Spreek uit ervaring met een zoon van 1:cool:.


    Is er niet een mogelijkheid dat de mods meer gaan letten op het taalgebruik van mensen?
    Ik bedoel natuurlijk niet dat we hier perfect ABN moeten gaan praten en niet eens wat eruit mogen floepen.

    Alleen het constant schelden en taalgebruik van sommige gaat erg ver.Ik ga niemand persoonlijk aanwijzen of voorbeelden geven.Dat vind ik niet nodig.

    Ten goede van het forum en de gebruikers/leden lijkt het mij beter dat er wat meer op toegezien word hoe mensen spreken.
     
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Euh, huh? :confused:

    Ik zit nu een tijdje op XBW, maar dat probleem van taalgebruik ben ik letterlijk nog nergens tegengekomen. Dat terwijl ik daar zelf slecht tegen kan en er dus scherp op ben.

    Heb je wellicht een voorbeeld van een topic?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Alleen het constant schelden en taalgebruik van sommige gaat erg ver.Ik ga niemand persoonlijk aanwijzen of voorbeelden geven.Dat vind ik niet nodig.

    Dat is juist wel nodig. En als je in de Green Mile bedoelt, tsja, dat is gewoon een speciaal subforum om het zo maar te noemen :+
     
    Scorp2111, RemcoM en Alexknl vinden dit leuk.
  4. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
     
    Tyrant, Davey666, RemcoM en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wauw, wat een ontzettend volwassen reactie. Grinnik, ik vond het best leuk.

     
    Pride vindt dit leuk.
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Komop zeg als je daarover gaat liggen /Mod #beep
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    en die niet registrerende gebruikers kunnen de green mile niet eens in
    [​IMG]
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet?
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Als je geen account hebt kun je inderdaad de Mile niet in, ondanks dat de 90 dagen periode afgeschaft is.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    /Mod Let op je taalgebruik aub
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  11. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Jongens, genoeg is genoeg. Laten we een beetje rekening met elkaar houden. Als er iemand een groot voorstander van een goede sfeer is dan ben ik het wel. En wanneer is de sfeer nou op zijn best? Inderdaad, tijdens de kersttijd. Daarom speciaal voor iedereen dit hartverwarmende filmpje.:)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voordat deze thread weer ontspoort.
    @badeentje was mij nog niet echt opgevallen maar als je iets ziet dat te ver gaat dan kan je altijd op de "meld" knop drukken (onderaan de post)
    Dan kijken we er naar.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoi allemaal! Om aan te sluiten op wat @Hyrid zegt:

    We zouden het fijn vinden als iedereen op zijn taalgebruik let. XBW is wat de crew betreft een heel open forum vinden waar iedereen mag vinden wat hij vind (los van racistische uitspattingen e.d.), zolang je het maar netjes houdt. Dat dit topic - waar @badeentje een serieus onderwerp aankaart - dan meteen weer gekaapt wordt vind ik een beetje jammer.

    Zoals jullie zien hebben @Dyonko en @Alexknl een mod editje gehad en laten we het daar bij houden s.v.p.!
     
    Pride vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina