1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NLtalige Destiny groep.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door badeentje, 9 okt 2015.

  1. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Gezien er heel wat gedoe is in het spel omtrent NL spelers en teams , kwam ik op het idee om een Nederlandse groep aan te maken met actieve spelers.

    Spelers die met elkaar de raid willen doen , strikes en van de week bijv Trials va Osiris.


    Lijkt je dit leuk, post een reply of stuur een PM en we maken een groep aan.
    Ik zoek al even een actief team om mee te spelen.Dat alleen spelen of blijven zoeken naar spelers op zoeksites enzo vind ik erg iritant.
    Ook kun je dan niet op elkaar inspelen wat wel nodig is bij trials van Osiris bijv.

    Ik zie de reacties graag tegemoet.
     
    Aeraendil vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    We hebben gewoon een xbw clan al ;) genaamd Xboxworld
     
  3. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Ok.Is me niet eerder opgevallen.

    Veel actieve Destiny spelers?Ga ik me toevoegen.


    *Edit: toegevoegd. Had Graveheart al in me lijst.Stom dat het me niet eerder is opgevallen.
    Toegevoegd en veelal de leden van de xbox groep ook al toegevoegd.

    Voeg anders badeentje even toe aub.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2015
  4. Aeraendil

    Aeraendil New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
     
  5. Aeraendil

    Aeraendil New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
     
  6. Aeraendil

    Aeraendil New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal Xbox one?
     
  7. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    ik wel ja
     
  8. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ga het toch vragen omdat ik in de party geen antwoord krijg of krijg priveberichten omdat er niet openbaar gesproken mag worden blijkbaar.Ik ben wel iemand die gewoon zegt wat ie denkt.Ik vroeg of er een groep was waar we samen konden spelen en hulp krijgen/geven als het kon. Ben daarop lid geworden van XBF.Ik krijg tot heden alleen maar nee te horen,of ze geen zin enz. Zelfs het excuus dat ik niet geholpen word omdat ik pas meepraat in de party. Er werd net bijv gevraagd of er 2 mensen mee wilde helpen een bepaald wapen te halen. Ik zeg als eerste ja ik. Zeg zelfs meerdere malen dat ik als hunter me wapens en tedder aan had(waren 2 hunters nodig). Werd genegeerd en 2 "oud" leden gingen mee. Vind dit erg aparte dingen en vraag me af waarom? Dat oud leden een streepje voor hebben prima,maar zo....... Noem geen namen ofzo. Degene die me PM's hebben gestuurd over andere weten wie het zijn. Ook andere nieuwe leden zitten hiermee. Zelfs mensen die hierdoor niet meespelen of lid worden.. Ik trek dus wel me mond open omdat ik dat gelul over elkaar niet nodig vind. Als ik nu gezeik of wat dan ook krijg het zij zo. Nogmaals ik zeg wat ik denk en niet achter iemand zijn rug om. Ik wil gezellig samen kunnen spelen zonder gedoe en gezeik. GRAAG zie ik EERLIJKE reacties tegemoet. Sorry van de niet gebruik van enter die zie ik niet op toetsenbord va de xbox.
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb je geen whatsapp groep?

    Dan kan je wat sneller afspraken maken, voor whatever.

    Kan begrijpen dat misschien sommige mensen liever met persoon a of persoon b spelen..... Alleen vind ik dan dat als je wat vraagt, het gewoon first come first serve moet zijn.

    Dat is mijn mening. Heb geen Xbox One, dus kan niet over deze groep spreken.

    Maar waar ik vandaan kom, Is afspraak..... Afspraak.

    En als je openbaar vraagt wie mee wil, moet je ook begrijpen dat je het openbaar vraagt. Wwz, je vraagt het aan iedereen. Dan is het ook eerlijk om de eerste 2 meldingen te honoreren. Zo niet, geef je voorkeur aan en vraag het niet openbaar maar straight op de man af.

    En het is idd belangrijk, to keep it gezellig. ;-)
     
  10. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    hai
    ik zoek dat ook wel ned.talige gamers en geen squekers dat clan gebeuren vind ik van geen kant werken in ieder geval .want clan members die geen vriend zijn zie je niet op je ingame lijst staan.
    alleen ik heb een gezin en werk ,en ben dus weinig online.
    trails of osiris ben ik niet geknipt voor geef ik ook niks om.speel het liefst strikes en raids
    ben daarom vaak aangewezen op de lfg site.
    voeg me gerust toe
    gt:ENFIELD22
     
  11. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Destiny is een grote faal op dit vlak. De mannen waren zo vriendelijk mij een keer door een raid te slepen maar als 3e wiel aan de wagen word je daar niet vrolijk van. Niet hun fout, of van mij. Probleem is Destiny wat dusdanig opgezet is dat je zonder semi vast team wat evenveel online speelt en bijna gelijk op levelt kansloos bent om het alleen te spelen.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Een whatsapp groep heb ik niet. Ik heb ook geen mobiel(ouderwets hahahaha)Een vast team of niet vind ik niet zo'n probleem. Maar ik heb nu 4x gevraagd voor hulp in de raid. Kreeg te horen dat ze die al gedaan hadden op hun acc. Sorry maar dan is helpen nog mogelijk.Op me vraag om te helpen met het halen van de BlackSpindle de reacties nee helpen niet wij hebben hem al vond ik heel apart. Wil dat zeggen dat je niet kan helpen? Zeg dan gewoon Sorry badeentje die missie is erg moeilijk en ben bang dat we het niet redden.(diep respect voor degene die later wel zijn meegegaan. Zijn geen lid van de party of groep maar lezen wel op forum)

    Vraag om de daily zelfde antwoord.

    Van die openbare vraag vind ik zeker wie als eerst komt ,gaat mee.Is nu niet gebeurt en oud leden die wat voorang hebben heb ik begrip voor. Echter negeer niemand!!

    Ook zitten er vaker meer dan 6a7 man in de party dus meer dan 1team.Helpen moet altijd kunnen.


    Helaas antwoorden de "vaste" partyleden nog niet openbaar. Weer krijg ik een bericht op de xbox met een half verborgen "dreigement".Dat heeft helemaal geen nut bij me. Als je nu helemaal niet meer met me wilt spelen kan. Mag ik niet in de party zal je me moeten kicken uit de party.

    Ik wil gezellig samenspelen en meer niet!!Een xbox moet afleiding zijn. Lijkt wel of mensen dit meer reallife vinden dan andersom.

    Gewoon gezellig met elkaar en kletsen,gein met elkaar in de party. Dat is me ook gezegd te doen. Zo leren we elkaar kennen.

    Zie wel hoe het nu gaat lopen.
     
  13. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    We maken nooit echt afspraken, alleen soms van te voren als we gaan raiden. Maar vaak is dit gewoon impulsief, we kijken gewoon wie wat wil doen op dat moment. Als het niet lukt dan jammer. We hebben laatst ook LFG moeten raadplegen om de raid te kunnen doen.. Gewoon party joinen als je wilt spelen.
     
    bulletproof010 en Maddmonkey vinden dit leuk.
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hey badeend, ik snap je post totaal niet. Weet nog dat we vorige week een raid met een paar man hebben gedaan. Nou dat is neem ik aan mooi toch van deze community dat we elkaar helpen.

    Je snapt neem ik aan wel dat andere al ruim een jaar samen lang spelen. We hebben gewoon een vaste groep met een man of 12 waarmee we samen, we helpen elkaar vaak maar ook niet altijd. Dat verwachten we ook niet. Dat jij dit wel doet is meer een probleem aan jouw zijde. Jij komt erbij, hartstikke leuk en je bent meer dan welkom. Alleen jij verwacht direct alles van iedereen. Punten waar het in mijn ogen (en met mij de andere in mijn groepje) waar het denk ik mis gaat.

    Voorbeeld 1:
    Jij komt een partij binnen waar wij met een man of 8 inzitten. Je vraagt direct of wij je willen helpen met de blackspindle missie. Iedereen is op dat moment druk bezig. Enkele mensen hoor ik reageren dat ze die missie niet doen. Ze leggen nog uit waarom ook. Het is fucking hard. Dan snap je neem ik aan dat een nieweling in deze vast groep niet als eerste in deze wordt geholpen. Dat je vervolgens naar één van ons een privebericht stuurt dat wij egoistisch zijn valt bij menig persoon, inclusief mijzelf in het verkeerde keelgat. Echt een kansloze actie van je. Daarmee verspeelde je al deels je kruit.

    Voorbeeld 2:
    Wij zitten in een party en er worden raids afgesproken. Jij reageert met de volgende tekst "eendje gaat ook mee". Zo werkt het niet. Lijkt me dat je dat ook snapt. Wij gaan eerst met onze vaste mensen de groep volmaken. Is er plek over dan mag iedereen mee. Jij ook. En dan vervolgens pissig zijn, dat andere gaan en niet jij. Daar kan ik echt niet inkomen.

    Voorbeeld 3:
    Wij zitten in een party jij komt er voor de tweede keer in. En gaat gelijk lopen piepen over hoe wij onderling tegen elkaar praten. WTF denk, dat jij gaat bepalen hoe wij als groep met elkaar om gaan. Echt niet goed bij je hoofd.

    Voorbeeld 4:
    Vanavond zitten we in een party iemand roept ik wil een speciaal wapen halen. Ik, jij en nog iemand reageren daarop. Denk je niet dat wij als vast groep eerst samen gaan. Dat je roept als een malle ja ik zit al in orbit, en gaat er dan vanuit dat je dan hebt afgesproken hebt of je plekje hebt geclaimed.

    Je mag heel eerlijk weten, iedereen zit zich in te houden, maar nu heb je credits echt verspeeld. De mensen die vandaag in de party zaten hebben geen zin mee om zo met jou te spelen.

    Het ergste is nog wel dat jij de vaste club hier zit af te schilderen als een stellen aso's die je niet willen helpen. Iedereen van de groep helpt elkaar waar ndoig. Ook ik vraag wel een hulp, maar krijg het dan niet. Dan ga ik niet zitten zeiken maar dan is het zo. Niet iedereen heeft altijd zin en tijd. Mensen doen hun eigen ding en helpen wanneer ze zin en tijd hebben. En ja de vaste groep heeft net wat meer over voor elkaar, maar dat neemt niet weg dat we andere niet zouden helpen.

    Ik ben echt helemaal klaar met je en met mij vele andere. Denk goed na over je houding hier het slaat helemaal nergens op. Als je gezellig wil spelen, gedraag je dan ook en ga niet als een klein kind lopen zeiken en op een forum sneu lopen doen.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Daaaaaaaaaaaaamn.

    Kon dit niet via een pm?

    De fuck. Gtst... :)
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het jammer dat je een grote groep afschildert als egoïsten. Ik hoef niet voor anderen te reageren, maar weet van mijzelf dat ik in een jaar tijd echt gigantisch veel mensen geholpen heb om content te doorlopen. Het is voor sommigen een grote stap om een groep te vinden en daar heb ik ook best begrip voor, maar als je gelimiteerd de tijd hebt maak dan daar zelf een groep voor aan. Een post als "ik ga wel mee als er ergens plek is" zal minder werken dan "aankomende woensdag 19.00 wil ik gaan raiden. Who's with me".


    Ik weet niet wat er zich afgespeeld heeft de afgelopen dagen en dat interesseert mij ook niet. Dit soort berichten zijn zeer onnodig en zorgen nou niet echt voor wat jij wil bereiken.
     
    dannygielen, Rampage en AnubisNefer vinden dit leuk.
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Had zeker gekund, maar hij speelt het open en bloot. En ik vind het gewoon niet tof dat hij zo de vaste kern, zoals hij het noemt, in een verkeerd daglicht zet. Dus iedereen mag ook de andere kant van het verhaal lezen. Ik ken deze gasten al een lange tijd en zijn stuk voor stuk toffe en behulpzame mensen. Don't fuck with that!

    Hulp vragen en krijgen is mooi en gebeurd waar mogelijk. Hulp vragen en verwachten dat men direct voor je klaar staat en, wanneer je dit niet krijgt mensen dan ego's noemen vind ik echt te ver gaan. Voor mij is de discussie ook wel klaar bij deze. Tenzij eend nog komt ranten op mijn post :+.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Noem 1 ding waarmee ik ( en andere die niet antwoorden) geholpen zijn? In de 2 weken waarmee ik met jullie gespeeld heb heb ik keer op keer gehoord dat er geen zin was , geen tijd was en zelfs dat ik er voor moest betalen!!! Ik dacht dat het een geintje was en dan word er later (door jullie vaste mensen gezegd) dat deze persoon dit vaker doet en het ook meent om vaste mensen af te schrikken.

    Ik ben echt helemaal klaar met je en met mij vele andere. Denk goed na over je houding hier het slaat helemaal nergens op. Als je gezellig wil spelen, gedraag je dan ook en ga niet als een klein kind lopen zeiken en op een forum sneu lopen doen.

    Het is je goed recht om te zeggen en denken wat je wilt.Dat doe ik ook , maar ik ben WEL iemand die zijn mond open trekt en nu aangewezen word als boosdoener.
    Jullie blijven jullie zelf zien als vaste groep zoals jezelf zegt en door jullie zelf ( en heb de berichten in me inbox ) gezegd dat nieuwelingen niet makkelijk toegelaten worden,zicht moeten "bewijzen" enz enz.
    Het is een spel en gezellig met elkaar omgaan!!!!




    Je bent er idd niet vaak geweest en we hebben elkaar niet vaak gesproken.Echter ken ik al wel veel van jou. Hoe zou dat nou komen?Echter heb ik daar niet naar gekeken en gewoon met je gepraat enz.



    Dat had misschien wel gekunt,maar dan word er niet eerlijk gesproken en dingen verzwegen.Nu worden er ook halve verhalen verteld en snap ik de reacties van Shiz wel.
    Dat is het probleem dat mensen de helft maar horen.Echter wat ik aangeef is door meerdere gehoord of kan ik aantonen doormiddel van priveberichten.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2015
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Onderstrepen maakt de zaak duidelijk?


    Waarom moet ik aantonen dat jullie zijn geholpen? Jij wil hulp en je doet net of er niemand wil helpen. Dat is gewoon niet zo. Dat het niet gaat zoals je wilt. Tja dat kan, maar ga dan niet zo lopen roepen dat niemand helpt. Hoor genoeg mensen die via het forum om hulp vragen en het ook krijgen. Lees zelf maar terug in de destiny topic. Dat ga ik toch echt niet voor jou op papier zetten.

    Die opmerking over glimmer/silver voor hulp die hoorde ik ook. Zelfs een blinde baviaan die zonder oren is geboren had nog wel door dat een grap was van de persoon die dat zei. Dat hij het vaker zegt volgens ons dat klopt, doet hij ook tegen mij. Ik zie er de grap wel van in. En dat hij dit doet om mensen af te schrikken?? Geen idee waar je dat vandaan haalt, maar goed. Slaat nergens op.

    Trek je mond maar open, maar wees wel redelijk. En ja je doet het in deze zelf, snap je niet dat als je zo mensen neerzet dat mensen dat niet tof vinden. Al helemaal omdat het ook nog nergens op slaat. En wie heeft het over bewijzen? Dat is weer iets van jezelf.

    Zal het nog 1 keer proberen uit te leggen. Er is een groep mensen die al heel lang samen speelt. Als je daar bij komt, dat kan en mag. Maar dat je direct dan ook alles van iedereen verwacht, daar ga je de mist in. Je komt er net bij, kijk even hoe het gaat in de groep. Tast af, leer de mensen kennen en ga vooral niet meteen dingen eisen en verwachten van mensen. En dan al helemaal niet mensen ego's noemen en op een forum te kakken zetten. En als mensen je langer kennen, dan zullen ze vast wat meer voor je over hebben. Al ben ik bang, dat in deze je kruit veelal verspeeld is.

    Dit is de laatste keer dat ik overigens reageer. Echt totaal geen zin om hier verder nog moeite aan te besteden. Hopelijk vind je snel een leuke groep die altijd voor je klaarstaan. Wij zijn toch maar egoïstisch dus eigenlijk is het maar beter ook lijkt me.

    GG Guardian.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2015
    Rampage en Graveheart vinden dit leuk.
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Shiz verwoord het hier inderdaad prima.
    Wij spelen al een lange tijd in een vaste groep, en dat is waarschijnlijk wel te merken.
    Tuurlijk heeft iedereen commentaar op elkaar, op mij, op Waldini en ja, ook op @Maddmonkey de azijnzeikerd.

    Dat @bulletproof010 zegt dat er betaald moet worden, is duidelijk een poging tot humor.
    Het is een verrotte missie, die voor mensen die de Black Spindle al hebben, geen reward heeft.
    Helemaal niet nu de drop op 290 of zelfs 280 zit.
    Elkaar helpen, sure. Is geen enkel probleem. Maar op het moment dat er Iron Banner is, zijn veel mensen daarmee of met andere dingen bezig.

    Nieuwe mensen zijn altijd van harte welkom, maar probeer inderdaad dan wel de boel eerst af te tasten, voordat je mensen tot ego's bestempeld.
    Dat werkt niet echt in je voordeel. Wat Shiz zegt, probeer de mensen wat te leren kennen, probeer wat strikes mee te doen.

    De raid waarop je meeging ging wat mij betreft ook prima. Maar met dit soort zaken op het forum doe je dat al een beetje teniet.
    De helft van de tijd zijn er diverse mensen niet aanwezig in de chat, dus als je geen reactie krijgt, probeer je het toch gewoon een dag later nog eens?
     

Deel Deze Pagina