1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ziggo STOPT met nieuwsgroepen! welke provider blijven over?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door titan1980, 14 mrt 2016.

  1. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik zit al 20 jaar bij @home/Ziggo en nu ineens kan ik niet meer gebruik maken van de nieuwsgroepen. Volgens de klantenservice gaan ze geheel stoppen met deze groepen dus dat is een bittere pil. Nu is de vraag, ik ben hartstikke tevreden over Ziggo maar dit is bout. Zijn er nog andere (goede) providers die nog wel nieuwsgroepen hebben? En ja ik weet dat het ook anders kan (eweka) maar dan betaal je daar ook weer voor iedere maand...
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben al heel lang terug naar torrents eigenlijk. Waar in het begin nieuwsgroepen echt vele malen sneller was vind ik het verschil niet noemenswaardig meer. Dit is geen antwoord op je vraag, maar misschien heb je er wat aan.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zit zelf bij news XS ofzoiets (kan naam nu even niet checken). Heb een night-only abo, toen met een sale voor een jaar afgesloten voor iets van 17 euro per jaar. En dan nzbgeek indexer voor 1 euro p/mnd. Series haalt ie vrijwel altijd binnen. Voor films ben ik geen fan van nieuwsgroepen en doe ik liever met torrents, stuk meer zekerheid dat het juiste, volledig binnenkomt. En wat sneller. Downloadsnelheid is gelijk, maar geen uitpak / repair tijd, wat meeste tijd inneemt.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Sunny.
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik download niet meer, maar heb een raspberry pi met KODI aan mn TV hangen.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Gebruik het zelf niet meer, maar heb Sunny ook altijd met tevredenheid gebruikt.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    En dan stream je? Nieuwsgroepen lijken mij vooralsnog veiliger.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hier idem! Tot 2 jaar geleden deed ik alles via Usenet en waren Torrents echt een verschrikking. Laatste jaren is de snelheid van torrents ook gewoon prima en kan ik daarmee prima vooruit.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zit al 6jr bij een private Amerikaanse torrent site. Altijd download snelheden van boven de 7mb/ps gehad, de nieuwste films en tv series heel snel al erop etc. Top site. Nieuwsgroepen altijd vermeden.

    Ze nemen helaas geen invites meer aan dus een pm sturen om welke site dit is heeft geen zin.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Klopt is streaming. Zelf nooit ervaring gehad met nieuwsgroepen maar waarom zou dat veiliger zijn dan? Tot nu toe vind ik het ideaal. Gewoon meteen serie of film zoeken en kijken
     
  12. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Helaas wel in crappy kwaliteit.
    Er is tot op heden geen fatsoenlijk add-on waar je alles in minimaal 720p kan kijken met dolby
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nieuwsgroepen is allemaal versleuteld. Die boetes die in Duitsland momenteel worden uitgedeeld is bijna allemaal Popcorn Time en andere P2P diensten bv.

    Bij nieuwsgroepen download je van de server van de provider wat ook nog eens SSL versleuteld is.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2016
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan via 1 nog wat oid? Ik vind dat echt niks. Wil gewoon 1080p en dts.
     
    Kapitein_Merijn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina