1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ziggo STOPT met nieuwsgroepen! welke provider blijven over?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door titan1980, 14 mrt 2016.

  1. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik zit al 20 jaar bij @home/Ziggo en nu ineens kan ik niet meer gebruik maken van de nieuwsgroepen. Volgens de klantenservice gaan ze geheel stoppen met deze groepen dus dat is een bittere pil. Nu is de vraag, ik ben hartstikke tevreden over Ziggo maar dit is bout. Zijn er nog andere (goede) providers die nog wel nieuwsgroepen hebben? En ja ik weet dat het ook anders kan (eweka) maar dan betaal je daar ook weer voor iedere maand...
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben al heel lang terug naar torrents eigenlijk. Waar in het begin nieuwsgroepen echt vele malen sneller was vind ik het verschil niet noemenswaardig meer. Dit is geen antwoord op je vraag, maar misschien heb je er wat aan.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zit zelf bij news XS ofzoiets (kan naam nu even niet checken). Heb een night-only abo, toen met een sale voor een jaar afgesloten voor iets van 17 euro per jaar. En dan nzbgeek indexer voor 1 euro p/mnd. Series haalt ie vrijwel altijd binnen. Voor films ben ik geen fan van nieuwsgroepen en doe ik liever met torrents, stuk meer zekerheid dat het juiste, volledig binnenkomt. En wat sneller. Downloadsnelheid is gelijk, maar geen uitpak / repair tijd, wat meeste tijd inneemt.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Sunny.