1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    1 Australian Grand Prix, Melbourne 20 Mar 06:00
    2 Bahrain Grand Prix, Bahrain 03 Apr 17:00
    3 Chinese Grand Prix, Shanghai 17 Apr 08:00
    4 Russian Grand Prix, Sochi 01 May 14:00
    5 Gran Premio de Espana, Barcelona 15 May 14:00
    6 Grand Prix de Monaco, Monte Carlo 29 May 14:00
    7 Grand Prix du Canada, Montreal 12 Jun 20:00
    8 Grand Prix of Europe, Baku 19 Jun 15:00
    9 Grosser Preis von Osterreich, Spielberg 03 Jul 14:00
    10 British Grand Prix, Silverstone 10 Jul 14:00
    11 Magyar Nagdij, Budapest 24 Jul 14:00
    12 Grosser Preis von Deutschland, Hockenheim 31 Jul 14:00
    13 Belgian Grand Prix, Spa-Franchorchamps28 Aug 14:00
    14 Grand Premio d'Italia, Monza 04 Sep 14:00
    15 Singapore Grand Prix, Singapore 18 Sep 14:00
    16 Malaysia Grand Prix, Sepang 02 Oct 09:00
    17 Japanese Grand Prix, Suzuka 09 Oct 07:00
    18 United States Grand Prix, Austin 23 Oct 21:00
    19 Gran Premio de Mexico, Mexico City 30 Oct 20:00
    20 Grande Premio do Brasil, Sao Paolo 13 Nov 17:00
    21 Abu Dhabi Grand Prix, Abu Dhabi 27 Nov 14:00


    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    RemcoM en Hoosie vinden dit leuk.
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop dat TR de RB's verlaat! _O_ En dat Ferrari het Mercedes echt moeilijk kan maken. Denk overigens wel dat Hamilton weer WK wordt. Én dan staat hij op gelijke hoogte met Vettel. Dan kan dat volgend jaar een echte titatenstrijd worden.

    Andere voorspellingen:
    • Renault zeer betrouwbaar en goede auto, maar motor is nog altijd minder
    • Haas doet beter dan Manor, vecht met Sauber en McLaren
    • McLaren heeft Renault en Sauber als voornaamste tegenstanders, Toro Rosso daarna
    • Williams en FI zijn de eerste teams na Mercedes/Ferrari
    • Manor gaat een stuk harder dan vorig jaar maar nog altijd ruk, zeker met hun coureurs
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    [​IMG]
    De banden keuzes voor het eerste raceweekend
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Fantastisch cadeau gekregen van m'n vader deze avond. We gaan samen naar de F1 op Spa-Francorchamps! [​IMG]
    Hebben kaartjes gekocht voor Gold 3 Eau Rouge. De tribune bovenop Eau Rouge dus! Geweldig!

    Laatste keer dat ik live bij een F1 race was, was Hungaroring 1997.
     
    Hybrid, RemcoM en Hoosie vinden dit leuk.
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Spa- Francorchamps is een geweldige baan met een top sfeer. Altijd mooie races en laatste jaren steeds geluk gehad met het weer. Ik ga dit jaar voor alweer de 5e keer op rij. Moeite waard!
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben al paar keer op Spa-Francorchamps geweest maar nooit tijdens F1. Ben benieuwd hoe de sfeer dan is. Kan nu al niet wachten. :+
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Sfeer is echt top en ik denk dat je ook nog nooit zoveel mensen bij elkaar hebt gezien op Spa. ;)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vorig jaar naar Spa geweest. Leuk circuit. Goed voor je conditie, die enorme heuvels. :+
    Dit jaar misschien naar Monza.
    Is geluid dit jaar beter? Dat was vorig jaar echt matig. De Porches klonken veel beter.
     
  10. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Nee.

    Reden ook waarom ik geen geld meer uitgeef om 't bij te wonen.
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Geluid zou toch een stuk beter moeten klinken dit jaar. Heb alleen wat audio fragmenten van fire-ups gehoord dus daar kan je niets van maken. Daarbij hebben meerdere mensen ook al gezegd dat het een stuk beter klinkt.

    Ben zelf 1 keer bij een Grand Prix geweest, in 2010 in Australie. Dat was 4 dagen spektakel en gezelligheid! Ook erg goed voor je conditie omdat er geen shortcuts zijn en je om het meer heen moet lopen.
     
  12. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Dat zeggen ze altijd in Barcelona, omdat de hoofdtribune het geluid weerkaatst. Maar er is amper iets veranderd. Tijdens test 1 reed er ook nog een oude Sauber mee, maar niemand heeft het verschil gemerkt. Check ook filmpjes van de test: als ze over een curbstone rijden klinkt dat harder dan de motor :'-(
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is 10 tot 15% luider dit jaar. Sure het is niet veel maar is beter dan niks.
    Buxton zei ook een keer op twitter dat die sinds V6 verandering nu voor het eerst soms zijn vingers in zijn oren deed. Maar ja op TV gaan we niet veel merken.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik weet nog van 1997 Hongarije dat het pijn deed aan je oren de eerste paar rondes met die brullende V10 motoren. Zeker als ze nog met 22 wagens dicht bijelkaar reden. Zat ik daar als 10-jarig jongetje! :thumbs: Gelukkig hadden we oordoppen meegenomen maar ook die hielpen de eerste paar rondes niet veel.
     
    RemcoM en Hoosie vinden dit leuk.
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Had ik ook in Australië en dat was dan nog met de V8 motoren. Ben toen snel een setje oordopjes gaan halen tijdens de 1e vrije training. Na afloop doe ik ze net uit, komt er een F22 overgevlogen als onderdeel van de show! Dat was nog 10 keer erger qua geluid!
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Probeer maar eens een F-15 vlakbij de start en landingsbaan, succes. :+

    Zin in het nieuwe seizoen heb ik niet echt, kijk door al die veranderingen en regels al bijna niet meer. Ik hou Verstappen wel in de gaten. Hamilton word word natuurlijk gewoon kampioen. 8)
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Aston Martin has confirmed that its name is returning to Formula 1 this season, having agreed a technology partnership with Red Bull.

    The agreement will see the Red Bull RB12 carry the Aston Martin logo in the upcoming campaign.

    "This is a very exciting project for everyone at Red Bull Racing," said Red Bull boss Christian Horner. "Through this innovation partnership, the iconic Aston Martin logo will return to grand prix racing for the first time since 1960."

    This will involve collaboration between Red Bull and Aston Martin chiefs to create an Adrian Newey-penned 'hyper-car' - the AM-RB 001, described as "a fusion of art and technology".

    "It’s an incredible project and also realises a dream and vision long held by Adrian to design a road car," Horner added. "We are very much looking forward to what I’m certain will be a successful partnership."

    [​IMG]
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ouch voor Force India! Op diverse fora zingt nu al rond dat Red Bull volgend seizoen met Mercedes motoren gaat rijden. Die zijn blijkbaar aandeelhouder bij Aston Martin.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hebben een Renault engine maar heet geen Renault. Ze hebben Aston als sponsor maar geen Aston engine. En dan heet het Tag Heuer. :D
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ach die naamgeving van de motor boeit geen fuck. Sauber heeft ook jarenlang met een Petrobas motor oid gereden. Was in feite gewoon een Ferrari.
     

Deel Deze Pagina