1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Feedback/Problemen/Suggesties] Forum en Frontpage [Zie Startpost!]

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Grave, 1 sep 2014.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @Daz thnx voor je feedback, mooi dat je zo goed op let en onze site helpt verbeteren. :)

    En ook hier dan nog eens openbaar dank @Flavourlicious voor het fixen. <3
     
    Daz vindt dit leuk.
  2. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Omdat Lars (en ik) dat destijds tof vonden :+
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Waarom? 8D
    Rechts lijnt 'ie ook niet uit overigens. :)
     
  4. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Het maakt het ontwerp iets minder plat.

    Als het goed is lijnt ie alleen niet helemaal goed uit op de game-page.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is het misschien eens tijd voor een nieuwe achtergrond bij XBW Light? :)
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Welke game vindt jij awesome? Dan gaan we eens kijken. :)
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Op dit moment Overwatch!
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nice!
     
    Maddmonkey en Flavourlicious vinden dit leuk.
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is er een manier om die prefixes uit de topic titels te halen (ergens in de opties uit te schakelen ofzo) Is imo namelijk nogal storend en ik weet wel welke games PS4,X1 of multi zijn:+
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Gaan we naar kijken. De pre-fixes zijn toegevoegd via een plugin volgens mij, dus ligt er even aan wat de plugin kan. :)
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Lijkt me een handige functie voor console gebruikers, makkelijk navigeren etc. Maar PC versies van games kunnen dus onder PS4, X1 én MULTI staan? Dan zet ik de functie ook liever uit :p Ik kan begrijpen dat als PC eraan toegevoegd wordt dat het dan alsnog een zootje wordt, want dan klopt "MULTI" niet meer natuurlijk..
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik vind de nieuwe indeling echt ontzettend onduidelijk, eerlijk gezegd.
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kan zijn dat het even wennen is, maar ik ben het met @Yi-Long eens.
    Tevens staan de topics in b.v. Games niet meer op datum gesorteerd.
    (Althans, bij mij niet.)
     
    Servantes vindt dit leuk.
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Je bekijkt xbw via een browser?

    Ik gebruik tapatalk en ben het oneens met Yi-Long. Het is juist simpeler en overzichtelijker geworden. Niet meer zoveel sub-sub-genres waar praktisch niemand in komt.

    Indeling is standaard tapatalk. Op basis van meest recente post.

    Via browser zou ik het niet weten, dat is voor mij echt 8 jaar geleden. Dat doe ik nooit. Ik gebruik voor alle fora's Tapatalk.

    Top xbw. Lekker overzichtelijk zo.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb je wel voorbij de lijst met stickies gescrolled?
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben er ook nog niet kapot van. Voorheen had ik hoop subsecties dichtgeklapt, nu heb ik bijna alles weer open.
    Daarbij doet games overzicht me nu een beetje pijn in de ogen. Al die kleuren en prefixes, a bit too much.
    Hoop dat er een filter komt, dat ik bijv enkel Xbox en Multi kan laten tonen.
    Heb geen PS4, dus zelf hoef ik op een Xbox forum niet al die PS4 (of Nintendo) topics te zien.
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Er wordt gekeken naar een mogelijkheid om prefixes uit en aan te kunnen zetten, maar zoals eerder zijn we dus afhankelijk van wat er mogelijk is met die plugin. Zoals deze video laat zien kan je op de prefixes klikken om daar op te filteren. Volgens mij kan dat echter maar met één prefix per keer.

    Om de prefixes wat minder druk en extreem aanwezig te maken zouden we de prefixes voor multiplatform titels weg kunnen doen. Voordeel is dat er ruim meer multi's zijn dan exclusives waardoor het een stuk rustiger wordt. Nadeel is dat je dan niet kan filteren op multiplatform titels aangezien er geen prefix is om op te klikken. Dat zou er dan eventueel zo uit zien (links):

    [​IMG]
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Jawel, maar zoals je al een beetje aangeeft, die lijst met stickies was sowieso wel aardig lang. Lijkt nu verdwenen te zijn, dus al iets overzichtelijker.

    Als ik de voorbeelden hierboven zie zou dat ook al een verbetering zijn. Dan gaat mijn voorkeur uit naar rechts omdat het dan allemaal beter gelijk blijft staan. Zou ik alleen nog even wat mooiere kleuren kiezen die wat minder 'clashen' en het dan dus wat 'strakker' proberen te krijgen.

    Door de keus om nu ALLE formaten op 1 page te dumpen zal het natuurlijk sowieso wel een beetje onduidelijk en rommelig blijven vermoed ik, maar goed, we zagen ook dat er veel minder activiteit was in de Playstation en Nintendo secties van het forum, en aangezien er ook een aardige overlap is qua games (multi-platform), en het een relatief klein forum is, begrijp ik de beslissing om het op deze manier allemaal iets centraler te krijgen...

    Edit: ik zou sowieso de boxjes met de platform-info allemaal even breed maken, om het een stuk strakker te krijgen. Dan maar bij sommige boxjes iets meer 'wit-ruimte' erin omdat het bijvoorbeeld om 'Wii' gaat ipv 'XBO&PC', maar dan staat het allemaal echt een heel stuk rustiger. Desnoods de tekst in dat boxje gewoon centraliseren ipv links laten starten, al kan dat ook lelijk eruit zien, maar dat kun je het best gewoon even testen of dat OK staat of niet.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zeg beter :) Oogt een stuk rustiger.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Veel beter die nieuwe indeling. Gewoon 1 games forum in plaats van al die verschillende!!! Ik zou de tags behouden voor topics die slechts voor geselecteerde platforms ondersteunen. Standaard is dan one/ps4 ...
     

Deel Deze Pagina