1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Competitief Fifa Prof clubs spelen? Klik hier!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Invicta Kefz, 8 mei 2016.

  1. Invicta Kefz

    Invicta Kefz New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Introductie.

    Mijn naam is Invicta Kefz, een van de managers van het VFA Eintracht Frankfurt team. Wij zijn op zoek naar actieve en goede spelers die competitief prof clubs willen spelen in het weekend. The VFA is een van de grootste online prof clubs competities die er op het moment is. Op het moment spelen we bovenin mee en we willen zeker nog mee doen voor de titel dit seizoen, daarnaast komen we ook nog uit in de nationale beker en de Champions league. Onze squad bestaat op het moment uit 17 spelers waarvan 4 managers.

    Qua formatie spelen wij altijd op balbezit en meestal in de vorm van 4-2-3-1. Onze kracht is het om de bal in de ploeg te houden en het de tegenstander onmogelijk te maken in de wedstrijd te komen. Dit samen met flitsend aanvallend spel zorgt voor alle goede resultaten. In het weekend speel je meestal 3 a 4 wedstrijden (afhankelijk van beker wedstrijden) op vrijdag, zaterdag en zondag.

    Ben je geïnteresseerd vul dan het formulier hieronder in en dan nemen wij contact met je op.

    Gamertag:

    Mic: Ja/Nee

    Leeftijd:

    Ervaring:

    Wat kan jij toevoegen aan ons team?
     
  2. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Hoi, ik ben 1 van de 4 managers van deze club. We hebben inmiddels als nieuwkomers de Bundesliga en de Duitse beker gewonnen. Een erg goede prestatie als je het mij vraagt. :cool:

    Het is trouwens ook handig als je even vermeld wat je favoriete posities zijn en of je bereid bent om op meerdere posities te spelen.
     
  3. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Misschien leuk voor fifa 17, 16 heb ik overgeslagen namelijk. Met hoeveel mensen spelen jullie in een team dan?
     
  4. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Gt

    Sulaymanb

    Mic ja

    Leeftijd 23

    Ervaring jaren profclubs

    Wat ik kan toevoegen?

    801 gespeeld

    578 goals en 639 assist
     
  5. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    We zijn nu gok ik met circa 11 tot 13 spelers. Maar het is bijna altijd zo dat niet iedereen altijd kan, dus is het altijd fijn om meerdere spelers te hebben. ;)

    Wat zijn je favoriete posities? Ik gok namelijk aan je stats te zien een aanvallende rol.
    En ben je evt. bereid (en denk je het te kunnen) om op een andere positie te staan als bijvoorbeeld alle aanvallende mogelijkheden al bezet zijn? (Denk hierbij aan een back positie of evt. cdm)

    Heb je daarbij toevallig ergens deze week tijd voor een trial?
     
  6. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik speel dagelijks profclubs dus ja. Ik speel linksbuiten. Ik ben niet bereid om op 1 andere plek dan voor te spelen
     
  7. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Hey, sorry van de late reactie. Op het moment wordt er even weinig (vrijwel niet) geclubt ivm einde van het seizoen. Op het moment is het even lastig om mensen op te trommelen voor een trial. Is het goed dat ik je via xbox live contacteer als ik genoeg man heb voor een avond?
     
    RudeRob vindt dit leuk.
  8. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    jaman is goed
     

Deel Deze Pagina