1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Spider-Man

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Day one.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Grote titel wat ze hier hebben qua naam, de rechten heeft Sony sowieso maar je moet wel een goede ontwikkelaar hebben en dat hebben ze met Insomniac.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het gerucht van Sucker Punch deed me goed, maar Insomniac ben ik even tevreden over. Goede studio.

    Deze houd ik in de gaten, moet gek gaan zijn wil dit geen day 1 zijn.


    Oh, en @Lijpe Mocro je bent het streepje vergeten tussen de spider en de man.:+
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    BESTE GAME E3!!!!!
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Yo,... het is Spider-Man :-(
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Alles in de trailer is real-time op een normale PS4. :)
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ben zeer benieuwd, heb veel vertrouwen in deze studio, en ben ook blij dat zij het gaan doen en niet Sucker Punch, want Insomniac is vaak toch wat luchtiger en kleurrijker en met meer humor, terwijl ik de Infamous games nogal donker vond (zowel qua look alswel personages), en ik persoonlijk ook niet veel had met de gameplay.

    Ik zeur al jaren om een luchtige kleurrijke frisse LEUKE Spider-Man game, die zijn eigen ding doet ipv gebaseerd op de films, dus dit is in principe eindelijk mijn wens (nou ja, 1 daarvan) die in vervulling lijkt te gaan.

    Hopelijk ook een flinke shitload aan toffe cameos, net als in de Spidey-comics.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik hoop nu al wel op unlockable extra costumes...wil gewoon de originele damn it!:+
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Een Spiderman game met inFamous SS graphics lijkt mij wel supervet. Maar ik heb alle vertrouwen in Insomniac.
     
  11. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vind dit ook maar niks haha
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Een Spiderman game met InFamous SS gameplay dan weer niet. ;)
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Spider-Man-reveal was echte gameplay'

    Alsof de trailer van de nieuwe Spider-Man die exclusief naar de PlayStation 4 komt nog niet indrukwekkend genoeg was, heeft ontwikkelaar Insomniac nu bevestigd dat het allemaal in-engine gameplay is.

    Op sociale media twijfelden sommige mensen aan de echtheid van de reveal. Een fan vraagt op Twitter om echte gameplay van de game, waarop Insomniac bevestigt dat ze dat al hebben laten zien.

    Spider-Man wordt een actie-game in een open wereld. Het spel kent een volkomen nieuw verhaal in een nieuw universum, en houdt dus geen verband met de Spider-Man uit de films of comics. Op dit moment is er nog geen releasedatum bekend.

    Shuhei Yoshida bevestigde later bovendien dat alle games die tijdens de persconferentie werden getoond, beelden gebruikte van een 'gewone' PlayStation 4, en dus niet van de aankomende PlayStation Neo.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    De Spider-Man-game van Insomniac zal later dit jaar exclusief op de PlayStation 4 verschijnen volgens Marvel Digital Media.

    Dit liet Ryan Penagos, vice-president en executive editor van Marvel Digital Media weten in een livestream. In de livestream sprak Penagos over recente Marvel-games. Volgens Penagos komen er dit jaar nog meer games aan, waaronder Marvel Vs. Capcom: Infinite op de Xbox One, PS4 en pc.

    De Spider-Man-game van Insomniac werd op E3 2016 aangekondigd, maar heeft tot nog toe geen releasedatum gekregen. De game werpt spelers in een volledig nieuw verhaal en vindt plaats in een tijd waarin Peter Parker al ervaring heeft met het bestrijden van criminaliteit in New York.

    Spider-Man komt exclusief naar de PlayStation 4 en is de eerste licentietitel waar Insomniac aan heeft gewerkt.
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    leuk, ben benieuwd
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nice, zin in!
    Hopelijk (eindelijk) een écht goede Spidey game!
     
  17. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Het ziet er schitterend uit en dat webslingeren lijkt me episch maar ik vraag me altijd af wat je gameplay technisch nog meer kan doen met Spidey. Ik laat me graag positief verrassen!
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Lopen, snellopen, hardlopen, rennen, sprinten, springen, hoog springen, laag springen, koprollen, kruipen, koprollen en springen, single jump, double jump, op muren lopen, op muren kruipen, op daken lopen, in cafés lopen, zacht slaan, hard slaan, webballen schieten, saltos maken, vliegen, sliden, springen op auto's, sluipen, spider sensing, straven naar links, straven naar rechts, praten, ruiken, ademen, horen, kijken

    Komt goed kil
     
    WorkingTitle, Defanatic en fredfenster vinden dit leuk.
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    strip clubs bezoeken pls
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    [​IMG]

    Godverdomme @Reckuuza


    kil
    kil bijv.naamw.Uitspraak: [kɪl] 1) koud en vochtig Voorbeeld: `een kille wind` 2) afstandelijk en onaardig Voorbeeld: `een kille reactie`Antoniem: hartelijk Synoniem: koel © Kernerman Dictionaries. S...

    kil
    wat koud aanvoelt vb: doe de kachel maar aan, het is kil in huis Synoniemen: fris koel Tegenstelling: warm
    zonder gevoel of hartelijkheid vb: zij heeft een kille blik in haar ogen Synoniemen: koud koel ijzig effen ijskoud Tegenstellingen: emotioneel affectief

    Kil
    Voor de tijd van het jaar te koud en vochtig weertype zonder buien. In het algemeen wordt deze term gebruikt als de temperatuur overdag zo'n 5 tot 10 graden onder het pentadegemiddelde ligt, dat is het klimatologisch gemiddelde over vijf dagen.

    Kil
    waterloop, diepte, inham, geul tussen inhammen of ondiepten.

    Kil
    Zie Kreek

    kil
    De snijlijn ter plaatse van een inspringende hoek in het dakvlak. Zie allerlei termen in relatie tot het dak (figuur A.4). Verg. kilgoot, kilkeper.

    Kil
    Let op: Spelling van 1858 eene diepte tusschen twee droogten, ook het bed eener rivier

    Kil
    Let op: Spelling (deels) uit 1864: v. (-len), waterdiepte tussen twee zandbanken of hoogten; [oudtijds] ) stromend water.
    ~, [bijvoegelijk naamwoord] (-ler, -st), koud, frisch; de -le morgenlucht; het -le water; [figuurlijk] het werd mij - (huiverig) door de leden.
    ~HEID, v. [geen meervoud] koude, frischheid.
    ~KOUD, [bijvoegelijk na...

    kil
    1> kiel. (Samenstellingen met kil zijn niet opgenomen!) 2> Zuid-Nederlands voor kleine kreek.

    kil
    Def.: diepe vaargeul tussen twee zandbanken in.

    kil
    •een koud gevoel gevend.

    Kil
    Diepe vaargeul tussen twee zandbanken in.

    KIL
    1) Afgemeten 2) Afstandelijk :cool: Angstig 4) Akelig koud 5) Bar 6) Bed van een rivier 7) Doods 8) Fris 9) Frisjes 10) Geul 11) Geul tussen hoge oevers 12) Geul tussen twee zandbanken 1:cool: Gloed ontberend 14) Guur 15) Harteloos 16) Ievallig 17) Ijzig 18) Kelderkoud 19) Kikkerig 20) Kilheid 21) Klam 22) Koel 2:cool: Koeltjes 24) Kolk 25) Koud 26) Koud en vo...

    kil
    [slang] man

    Kil
    [gemeente in Zweden] - Kil (spreek uit: sjiel) is een Zweedse gemeente in Värmland. De gemeente behoort tot de provincie Värmlands län. Ze heeft een totale oppervlakte van 409,3 km² en telde 11.844 inwoners in 2004. == Plaatsen == ...

    Kil
    [Noorwegen] - Kil is een plaats in de Noorse gemeente Kragerø, provincie Telemark. Kil telt 892 inwoners (2007) en heeft een oppervlakte van 1,11 km². ...

    Kil
    [Uppland] - Kil is een plaats in de gemeente Nacka in het landschap Uppland en de provincie Stockholms län in Zweden. De plaats heeft 639 inwoners (2005) en een oppervlakte van 74 hectare. ...

    Kil
    [plaats in Zweden] - Kil is de hoofdplaats van de gemeente Kil in het landschap Värmland en de provincie Värmlands län in Zweden. De plaats heeft 7826 inwoners (2005) en een oppervlakte van 668 hectare. De plaats is een knooppunt van spoorwegen er komen verschillende spoorwegen samen. ...

    Kil
    [water] - Het woord kil is een toponiem dat duidt op een watergeul. Het woord stamt af van kille, dat kreek betekent. Het toponiem vinden we terug in geografische namen als Dordtse Kil, de Kil van Hurwenen, de Bakkerskil en de Bruine Kil in de Biesbosch. Ook de plaatsnaam Sluiskil bevat dit toponiem. Ook in de Verenigde Sta...

    kil
    geul (toon de herkomst via de etymologiebank)

    kil
    koud
    Jaar van herkomst: 1628 (WNT )
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina