1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. drsjordi

    drsjordi Doing it like a boss

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft met port forwarding te maken. Even inloggen op je router en desbetreffende poorten openen. Genoeg video's hierover te vinden. :)
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan een static IP adres gewoon op jouw router? Verandert ie niet vanzelf? Lijkt er wel op aangezien je na een restart strict krijgt.
     
  3. Erzincanli24

    Erzincanli24 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    port forward heb ik geprobeerd. Het blijft op strict.

    xbox behoudt wel dezelfde ip adres na herstart.

    update: Draadloos krijg ik wel Open nat met port forward en static ip. Als ik kabel erin doe laat het wederom open zien. Alleen bij herstart is het weer strikt.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2016
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Indien mogelijk, probeer de xbox rechtstreeks met een utp kabel te verbinden met je V10.
     
  5. Erzincanli24

    Erzincanli24 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    mer de v10 werkt het wel.

    maar nu... Het werkt. Mijn xbox stond verbonden op mijn 4e poort. Heb voor de gein deze naar poort 1 gehaald en nu blijft het open..
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Edit: las de post niet. Mooi dat het werkt. En kan zijn dat die Poorten in het modem voor andere dingen bedoeld zijn. of dat ze geknepen zijn.
     
  7. Erzincanli24

    Erzincanli24 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inmiddels al opgelost. De DMZ had destijds ook niet geholpen.

    Het probleem zat hem in de mijn SiteCom Router. Mijn XBOX was aangesloten op de 4e poort. Deze heb ik nu in poort 1 aangesloten ennu werkt alles naar behoren.

    Poort 1 gebruikt
    Port Forward
    UpnP aangezet.

    Alles werkt nu.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, is Dishonered eigenlijk Backwards compatible? Of zou je alles moeten zien aan de Ready to Download lijst op je xbox mocht dit zo zijn?
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja zolang je die digitaal had, dan krijg je die automatisch te zien mits die BC is.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Thnx, hoop dat Dishonered snel komt dan.
     
  11. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    kan iemand mij mischien uitleggen hoe ik dingen koop op de xbox store wil graag alle dlcs van Tombraider en mn gamertag veranderen maar ik weet niet hoe dit moet(komt dom over ik weet t haha) xd iemand die me dit kan uitleggen?
     
  12. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Weet niet of ik hier aan het juiste adres ben, maar ik heb een korte vraag over de latency van mijn Xbox One.

    Als ik deze namelijk test via de 'uitgebreide netwerkstatistieken' dan kom ik uit rond de 170ms (direct bekabeld). Test ik deze via mijn laptop (draadloos), dan kom ik uit rond 37ms. Nu heb ik direct getest of ik de Xbox One dan ook niet beter draadloos kon verbinden, maar toen kwam de latency van de Xbox One uit rond 180ms.

    Is het normaal dat hier zo'n verschil in zit? Met online gaming merk ik namelijk weinig verschil, maar toch benieuwd naar deze afwijkingen.
     
  13. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    De Xbox test je verbinding met een US server, waardoor je zo'n hoge ping krijgt.
    Je laptop test hem waarschijnlijk op een server in de buurt.
     
    San vindt dit leuk.
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt ja. de Xbox test test naar de servers in Redmond.
     
    San vindt dit leuk.
  15. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Thanks beide, dat verklaart een hoop. Vroeger maakte ik mezelf namelijk al druk als ik een latency van boven de 80ms had haha.
     
  16. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik probeer $ Xbox Live Gift card te kopen via MS store met mijn PayPal maar schijnbaar is er iets geblokkeerd en doet hij dat niet meer ,
    heb €90 op PayPal staan en wil dus ergens $100 of 2x$50 kunnen kopen.

    iemand een tip ?
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2016
  17. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    heeft iemand enig idee waarom in het begin mijn xbox downloade met 35mb/s en nu 15mb/s?
     
  18. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik heb een vreemde bug ofzo. Er staat dat ik nog gold heb tot 2007 :+ Hoe the fuck kan dit.
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb een probleem met mijn Xbox One.

    Ik wil graag Halo spelen met een vriend, in een partychat gaan en een party binnen Halo (Master Chief Collection).

    Wat betreft de partychat krijgt ik de volgende error: 0x89231806 (Je netwerkinstellingen blokkeren partychat). De oplossingen online werken niet. Ik heb een hard reset gedaan. Echter, wat volgens mij het probleem is, is dat bij mijn NAT instelling staat: niet beschikbaar. Dus niet open of strikt. Maar niet beschikbaar. Ook na een hard reset is dit zo (ik heb dit ook op verschillende manieren geprobeerd via Youtube filmpjes die cache legen en dergelijke aanraden). Niks lijkt echter te werken.

    Ik woon met wat mensen in een studentenwoning in Berlijn en ik voel er niet zo veel voor om met de router te gaan kloten omdat ik er niet zoveel van weet. Het is een Fritzbox Cable! router voor, wie dat wat zegt.

    Wat kan ik doen?
     
  20. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Je zult echt de poorten moeten openen voor de modem/router.

    Kijk eerst op google welke poorten er geopend moeten worden en daarna moet je naar Www.portforward.com

    Daar kun je als het goed is stapsgewijs zien hoe je de poorten opent voor de betreffende modem.
     

Deel Deze Pagina