1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Feedback/Problemen/Suggesties] Forum en Frontpage [Zie Startpost!]

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Grave, 1 sep 2014.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is het eigenlijk al mogelijk dat, wanneer je het forum verlaat, alles automatisch als gelezen word gemarkeerd?
    Vind het irritant om elke keer zelf deze handeling uit te moeten voeren, omdat anders bij m'n volgende bezoek 'oude' topics/posts nog als nieuw staan aangegeven. Nu moet ik naar last-post time kijken ipv icoontje.
    Hoop fora hebben dit euvel overigens.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wow, het is even wennen. Wel prima indeling zo, maar het is soms even zoeken.

    Ik zie alleen het nut niet helemaal in van het Gaming Nieuws forum.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Video gezien? Komt daar nog een topic om wat beter het idee te schetsen. :)
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, nog niet gezien. Ik ga even kijken!

    /Edit: Ah, nu is het duidelijk!
     
    Flavourlicious vindt dit leuk.
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ziet er goed uit! Je zou er eigenlijk wel Gamingworld o.i.d. van kunnen maken..
     
    Tim en Alexknl vinden dit leuk.
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dan trek je inderdaad misschien een breder nieuw publiek aan.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt. Is al heel vaak besproken in de crew de laatste jaren. Volgens mij had @lwn daar een tijd geleden een goede post en mening over?
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Snap de verandering, maar voor mij is het niks. Komt met name omdat ik hier zit voor de xbox. Het is er voor mij iig onoverzichtelijk geworden. Heb niet veel verstand van software ed. Maar zou het niet mogelijk zijn om dan bovenin een filter te maken?? Zodat sommigen kunnen kiezen welk soort topics ze willen zien. Uiteraard enkel goed bedoeld advies natuurlijk. :)
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2016
  9. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Klopt :) In het kort: XBW heeft nu zijn eigen niche.
    Het aantal topics wat erbij is gekomen valt wel mee toch? Die paar die daar bovenaan staan... Of erger jij je aan Pokemon go? :+

    Je kunt trouwens filteren! Door bijvoorbeeld op het label "XOne" Te klikken krijg je alleen xone games te zien. Gaat helaas niet op voor het standaard verbergen van bijvoorbeeld PS4 games. Da's niet mogelijk in dit forumsysteem. Trouwens een tip: Als je de threads die je wil zien volgt, kun je hier http://forum.xboxworld.nl/watched/threads altijd makkelijk de updates zien van alleen die threads. De rest heb je geen last van.

    Klopt, hebben we met de crew een heeeele lange discussie over gehouden. Daar is toen al uitgekomen dat we betreft het forum de boel wat meer zouden samenvoegen. XBW blijft echter XBox georiënteerd. Voornamelijk omdat we ons kunnen richten op een niche. Op het moment dat we multiplatform zouden gaan, hebben we opeens een heleboel concurrentie waar we waarschijnlijk niet tegenop kunnen. We richten ons zodoende meer op het binnenhalen van de bestaande doelgroep.
     
    Bidle en McSparkle vinden dit leuk.
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Gelukkig maar. Ik vind het Xbox-only ook beter hoor :)
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Kijk weer iets geleerd. Bedankt voor de handige tips!
    Dat Pokemon Go zou idd gelijk geband moeten worden, al is het maar voor mijn eigen veiligheid. ;)
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bij elk bezoek moeten gaan filteren vind ik geen goed alternatief.
    Daarnaast werkt het filteren ook nog eens niet lekker.
    Xbox One, Xbox One en Win10, Xbox One en PC. Moet ik 3x gaan filteren. Lekker gebruiksvriendelijk op een Xbox forum...
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Elke keer als ik nu naar de Green Mile scroll denk ik steeds dat ik niet ben ingelogd omdat er maar 3 fora zichtbaar zijn :+
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    tweets op forum worden mobiel niet mooi getoond

    [​IMG]

    safari op iphone 7 met laatste ios
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Klopt, heb ik ook last van op iphone 6.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb ik ook last van met Android. Alleen lijkt dat meer aan Twitter te liggen.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb met Tapatalk de laatste tijd dat ik als ik al op het forum ben geweest en weer opnieuw kijk, ik bij blogs terecht kom en dat de nieuwe topics dan niet goed wil laden. Vervolgens laad het wel of moet ik tapatalk weer opnieuw opstarten o_O
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Bij mij werken tweets wel, Iphone 6s, 10.0.1. Lijkt dus op een compatibiliteit dingetje te zijn van Twitter of Xenforo.
     
  19. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Hebben jullie toevallig een adblocker, ghostery of zoiets aan staan? Die dingen blokkeren twitter embeds ook.

    Hmm dat is iets wat je bij Tapatalk zou moeten melden. D'r zit een apart stuk software van hun op deze site, zodat die app werkt. M.a.w. als er problemen zijn ligt het meest waarschijnlijk aan hun software.
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    ik heb inderdaad materiaalblokkeringen actief
     

Deel Deze Pagina