1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One Elite Controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door J HiL, 4 sep 2016.

  1. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ik heb een Day One Xbox One inclusief controller en na bijna drie jaar is de controller aan vervanging toe. Vooral de right bumper werkt niet meer goed. Maar een nieuwe controller is €42,95 terwijl de Elite controller €130 moet kosten. Ben wel een fanatieke gamer maar niet iemand die bijvoorbeeld in de eSports scene zit. Dus reactiesnelheid etc maakt weinig uit, speel ook gewoon op een 50" tv i.p.v van een monitor.

    Dus de hamvraag is simpel, is de Elite controller het waard? Want voor één elite controller kan je 3 normale controllers krijgen.
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik zou een gewone controller nemen als ik jouw was.

    Zelf heb ik een elite controller en vind de diverse pookjes etc zeer handig.

    Maar voor een average gamer zou ik lekker voor de vernieuwde xbox One controller gaan. Bespaart je veel. Geld.
     
  3. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Dat voorgevoel had ik al een beetje. Het is natuurlijk een betere controller maar betwijfel op het een heel groot verschil maakt. Heb ook al een nieuwe game chair besteld van €300 dus als je dan kan besparen op een controller is dat altijd mooi meegenomen. En ik ga vooral FIFA spelen en heb ook het idee dat zo'n elite controller vooral voor shooters en racing games handig is.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is een prachtige controller, met zeer handige flaps.... Lijkt mij ook zeer. Geschikt voor Fifa.... ;-)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geen hardcore gamer maar wel een game chair kopen. :+
     
    CrazY vindt dit leuk.
  6. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ik ben internet ondernemer dus zit veel tijd achter een laptop. En heb nu voor het gamen meer een lounge stoel die simpelweg niet lekker zit voor het gamen. Last van schouders en rug en ook de leuningen zijn nu hard doordat de kussens daaronder 'vergaan' zijn. Als ik een paar uur FIFA speel wat eraan zit te komen met een nieuw deel wil ik gewoon comfortabel zitten.

    Misschien koop ik die Elite Controller gewoon, als het tegenvalt kan ik het altijd nog doorverkopen of terugsturen.
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Gewoon kopen, ik gebruik de flaps niet en vind vooral het zwaardere gewicht en de instelbare triggers al genoeg om nooit weer een originele controller te willen gebruiken.
     
  8. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Heb de mijne puur uit implus gekocht (had toen gewoon zin om geld uit te geven haha) en het is een erg fijne controller. Als je het geld kan missen, gewoon doen. De standaard controller voelt echt als een goedkoop stuk plastic nadat je de Elite gewend bent. Flippers zijn vooral handig met shooters, maar kan een paar dagen duren voordat je doorhebt ook je pinken en ringvingers te gebruiken met het gamen.

    Als je veel chips eet tijdens het gamen is het wel kut trouwens. De stoffen onderkant is een stuk minder makkelijk schoon te krijgen dan het harde plastic van de standaard.
     
  9. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ik heb hem besteld en hij zal morgen binnen moeten komen. Bedankt voor de reacties, hopelijk bevalt de Elite Controller.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Elite controller is best controller. Ik ga nooit meer terug. Maar, wat de boer niet kent...

    130 is wel veel. Zou er goed over na denken of dat het wel echt waard is. Voor mij als shooter fan was het voor 100 euro een koopje en had niet verwacht dat die zo fijn aanvoelde, maar of ik nu zonder dat ervaren te hebben ook zou kopen...
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Elite controller heb ik gekocht voor 150 euro vorig jaar. Ik kan niet meer zonder eigenlijk..... Met elke game 4 paddles erop en gebruik ze altijd. Hoeveel voordeel je hebt is niet normaal. Bijvoorbeeld Battlefront het switchen tussen 3rd person links en recht is al een groot voordeel met CoD kunnen springen en wallrunnen + gewoon verder kunnen aimen.... en zelfs met rocket league gebruik ik het... kunnen boosten powerslide en extra springen tegelijk is ideaal.

    Als ik het over moest doen kocht ik er nu weer 1 voor 150 euro. Enige nadeel is dat ik van custom controllers houd en die nu niet koop omdat ik toch met deze speel haha. Zou graag meer customization willen zien qua sticks en kleuren etc.
     
  12. dannyboy1990

    dannyboy1990 New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje.. is de xbox one s controller ook wel te gebruiken op de gewone xbox one?
    ga er wel vanuit maar wil het zeker weten voordat ik het aanschaf!
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup.
     
  14. dannyboy1990

    dannyboy1990 New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks
     
  15. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Speelt iemand met een Elite controller?

    Zo ja, wat hebben jullie ingesteld voor de thumbsticks? Ik weet het niet zo goed, ik heb ze nu op smooth staan.
    Ik durf niet te zeggen of dat nou beter is dan default...

    Iemand ervaringen/suggesties?

    Ik heb verder op linker boven peddle (A) gezet, en op rechterboven peddle (B).
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Helemaal mee eens. Uteindelijk heb ik hem voor bijna de helft van Wehkampf kunnen kopen na de boel goed op stelten te hebben gezet samen met @SHiZ NL :+

    Zou zelf ook niet zonder meer kunnen. Het maakt het gamen (zeker shooters) allemaal net een stukje makkelijker. Jammer genoeg zijn ze nog steeds behoorlijk prijzig ... zou gerust een tweede willen :+
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dikke hosselaars! Je weet zeluf!
     
    Rampage vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina