1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 12]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 16 mei 2013.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Vandaag iPhone SE opgepikt (voorraadig bij Apple store Leidse). Blij mee. Kom van iPhone 6 en daarvoor sgs4 met 5 inch. Mis de schermomvang totaal niet. Prachtig toestel.

    Verwacht van de iPhone release dit jaar niet heel veel spannends qua design. Iig jaartje met die SE dus, september 2017 mag ik abo verlengen, dus tegen die tijd maar weer ff kijken.

    Iedereen waaronder de verkoper verklaart me trouwens voor gek dat ik van iPhone 6 naar SE ben gegaan
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja het is een mooi toestel, en dat ding is ZO gigantisch snel.
     
  4. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Iemand hier handige tips over het organiseren van je ingebouwde SSD? Ik heb een Macbook Air uit 2013 en heb een interne SSD van 128GB. Zit dus zo vol, daarom heb ik ook een externe HDD. Ik wil hier eigenlijk alles op zetten, zodat m'n SSD beschikbaar blijft als het ware. Maar bijvoorbeeld foto's krijg ik niet in z'n totaal van m'n SSD af, die blijven gewoon beschikbaar? Iemand tips over hoe ik eigenlijk al die foto's (inclusief de 'app' Foto's) naar m'n HDD krijg? Ik krijg de laatste tijd ook veel meldingen dat de 'opstartschijf' bijna vol is. Iemand tips? :)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Dus ik heb sinds een paar weken een MacBook (13 inch, 2,7 GHz, 256GB), sinds moment een meteen verliefd op geworden. Alles gaat zo enorm vlot vergeleken met mijn oude Windows laptop, echt een verademing. Eigenlijk meteen volledig aangepast aan het systeem. Buiten een dingetje om, waar ik soort van aan irriteer. Ik gebruik mijn laptop puur voor mijn fotografie met Photoshop en Lightroom. Nu is Lightroom op het gebied van inladen van foto's en dergelijke veel sneller dan mijn oude, behalve het bewerken zelf. Het lijkt dat mijn MacBook daar op een of andere manier meer moeite mee heeft dan mijn oude laptop wat echt een matige Asus (N56VM-S4050V) uit 2008 was. Ik weet niet of ik iets kan aanpassen in het systeem waardoor het misschien sneller kan want mijn MacBook is hardware technisch op elk gebied beter...

    /nvm, raw cache verhogen in Lightroom heeft het verholpen
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2016
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb al jaren mijn prive iphone gekoppeld aan mijn prive Macbook.
    Sinds vandaag echter een iphone van het werk gekregen (als vervanger van de blackberry). Nu is mijn prive iphone dus overbodig.
    Ik koppel mijn Apple ID nu dus aan mijn werk iphone maar ik wel echter niet meer dat alles van mijn prive laptop automatisch op mijn werk iphone beland.
    Foto's, iCloud gegevens maar ook safari geschiedenis wil ik graag loskoppelen. Hoe krijg ik dit laatste echter geregeld?
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ga op je werk-iPhone naar instellingen>iCloud en schakel alles wat je niet gelinkt wilt hebben uit
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Gebruikt er iemand hier een Microsoft Exchange server van het werk of school? Het werkt prima op mijn Mac om mijn e-mail te beheren, maar reminders en mijn calendar synchroniseren al maanden niet meer. Ik word er gek van en ik kan maar geen oplossing vinden op Google; ik vind alleen maar oplossingen voor iCloud, maar dat gebruik ik niet. Het gaat om Exchange. :/
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2016
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja ikke. Geen problemen mee. (Gebruik geen reminders, wel agenda.)
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil wat muziek toevoegen aan mijn Ipod via Itunes, normaal zag Itunes mijn Ipod altijd als ik hem verbond met mijn PC, nu echter niet. Mijn PC herkent de Ipod wel, wat moet ik doen om hem aan Itunes toe te voegen?
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    [​IMG]

    Zie je naast 'Muziek' dat icoontje niet staan? Als je daar op klikt kan je de instellingen van de iPod aanpassen. Daar vind je ook de instellingen voor het synchroniseren van muziek.
     
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, dat icoontje verschijnt vreemd genoeg niet...
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mario op de iPhone
    Pokemon Go op de Apple Watch

    [​IMG]
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Die Jet Black iPhone ziet er wel sexy uit :D
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    ja heel slim dat ze die alleen in 128 en 256 gb aanbieden
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wtf is dat met ie prijzen...wahahahahahah. Niet normaal

    US dollar kost de iPhone 7 649 dollar. In nederland gewoon 769. Dikke middelvinger
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    us prijzen zijn excl taxes
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja gaat echt nergens over inderdaad. Ik haal 'm met abonnement, maar die gaan ook wel weer aardig wat omhoog waarschijnlijk.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die prijzen gaan echt nergens over, zeker de Plus. :lol: En serieus, geen audio jack meer aanwezig? Dat had er toch nog wel in gepast... Doe mij maar met draadje.
     

Deel Deze Pagina