1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 12]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 16 mei 2013.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het was normaal gesproken inderdaad altijd 2 jaar, dus we hadden nu al een redesign moeten hebben. Maar waarschijnlijk krijgen we volgend jaar ipv een 7S een 8 met een nieuw design, omdat volgend jaar de iPhone 10 jaar bestaat. En reken er maar op dat ze dan waarschijnlijk wel echt wat vernieuwends gaan doen zowel extern als intern (wat ze nu toch min of meer een beetje hebben nagelaten als je kijkt naar iPhone 4 - 5 - 6)
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oh nice. Dat heb ik dan even gemist.

    Ik zit net te denken dat ik m'n abbo in november weer mag verlengen. Misschien verleng ik dan wel met een iPhone 7... hoewel dat uiteindelijk net zo duur of nog duurder is.
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    denk dat volgend jaar geen 7s komt maar nieuw model. 10yr anniversary enzo
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hmmm effe afwachten dan. Heb mijn 6S+ pas sinds januari dus kan nog wel een tijd vooruit met dat ding :p
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is triest idd, maar volkomen logisch. Het is geen gorilla glass achterkant ofzo, maar alien geslepen en gepolijst met kryptonite jet black substantie die helaas erg krasgevoelig is.

    Toch vind ik hem erg gaaf en aangezien al mijn telefoons er nog puntgaaf uitzien, ga ik wellicht de gok nemen.

    Gewoon Black (mat) vind ik niet mooi en ga je volgens mij net zo snel je vette vingers op zien.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kan wel mooi zijn, maar ze hadden er echt wel een extra laagje overheen kunnen doen alleen doen ze dat gewoon niet vanwege kosten en we don't give a fuck... it will sell anyway houding.
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    ja ik vind het ook erg mooi, maar gebruik nooit een cover en ga redelijk onvoorzichtig om met m'n phone. t is dat ik sowieso dit jaar oversla, maar anders was dit van no brainer gegaan naar toch nog eens ff heel goed nadenken
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    :'-(:lol:o_O

     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2016
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Te dom om te schijten...
     
  14. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Mn mbp batterij is ontzettemd opgezwollen. Hij is 5 jaar oud, dus kijk er niet raar van op. Wilde hem zelf er uit halen en een nieuwe er in doen, maar ik las dat het voor kan komen dat apple dat gratis dus ook met gratis accu voor je doet. Iemand hier in nl ervaring mee?

    Trackpad ligt behoorlijk uit de behuizing, is hij per definitie kapot of zou hij het nog kunnen doen?

    [​IMG]
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Pas op met zulke batterijen, die kunnen serieus ontploffen of vlam vatten. Zeker bij stoten of vallen. Echt heel voorzichtig mee doen.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Yes, dat kan. Kijk even op de website naar de dichtsbijzijnde store.

    Ik heb het 2 jaar geleden ook gehad incl trackpad. Met de trackpad is niks mis, maar ik zou zsm de accu verwijderen als ik jou was.
     
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Het gaat me er meer om of zij dan de kosten van de accu dragen of dat ik hem moet kopen. Als ik hem bij de genius bar ook gewoon moet kopen jas ik hem er liever nu zelf uit aangezien ik de komende dagen niet thuis in amsterdam ben. Heb hem nu in de trein in mn tas en voelt echt alsof ik met een tikkende tijdbom loop in deze hitte.

    Daar ben ik me van bewust ja, zit zoals gezegd ook echt niet chill in de trein nu met dit weer. Ik haal hem er liever over een uur meteen uit, maar als het me een accu van 120 eu ofzo kan schelen gooi(:+) ik hem straks in de badkuip of gootsteen en wacht ik 3 dagen tot ik langs leidse kan.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2016
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Bellen of langsgaan. Zulke dingen willen ze niet dat het online komt, want Apple blijft een Triple a product.

    Ze ruilen het om en je krijgt een nieuwe zonder kosten.

    Is het wel met kosten, ga stampij maken want volgens mij staat het zelfs ergens online dat ze dit doen. Kan het helaas niet 123 vinden.
    . Succes.
     
  19. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ga ik doen, thanks voor je hulp. Ik laat het resultaat wel horen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    ik ben ook wel benieuwd..
     

Deel Deze Pagina