1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

  1. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    De belastingdienst maakt het nog veel makkelijker voor je. Tot en met 75.000 euro wordt die 0,87% namelijk berekend uit 67% van een percentage van 1,63% en 33% van 5,5%. Dat maakt dus samen 2,9% die je vervolgens x 30% moet doen wat dan 0,87% oplevert.

    Leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker :lol:

    Aan de hand van een berekening kunnen we bepalen of je jouw vriendin moet wegdoen of niet, maar dat kost even tijd. Met een foto gaat het een stuk sneller.
     
    Tim, Garrett en Tyrant vinden dit leuk.
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik vraag me ook altijd af hoe mensen aan zoveel spaargeld komen, maar als je zo leeft moet ik eerlijk zeggen dat ik er niet jaloers op ben. Maar het zijn de keuzes die je maakt en waar je waarde aan hecht.

    Toen ik ben begonnen met werken moest ik eerst rijbewijs halen, daarna autootje gekocht, eerste appartementje gekocht, en ben ook elk jaar een leuke verre reis gaan maken. Persoonlijk vind ik reizen dé beste bestemming om geld aan uit te geven. Het is niet altijd goedkoop maar de levenservaring die je mee krijgt en de leuke herinneringen zijn imo onbetaalbaar.
    Maargoed ik heb ook een vriend die in de IT werkt; evenveel verdient als ik en helemaal niets om reizen geeft. Die zit liever een week thuis achter zijn computer.

    Het is wel fijn om een buffer te hebben, maar als je er niet van geniet is het ook weinig waard. Heb je niet een bepaalde passie waar je het in kan stoppen?

    Nee, inderdaad. Wat dat betreft is de bruidsfotografie business een veel betere optie
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2016
    Kimi NL en Reckuuza vinden dit leuk.
  3. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    @Dex is jeepee of remco?
     
  4. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Scheelt wel dat ik in een verkapt studentenhuis woon en dat ik tijdens het werk veel met mensen om ga. Echt saai/geïsoleerd is het daarom niet. En qua reizen heb ik vroeger dankzij mijn ouders de luxe gehad vaak overzees te zijn geweest. Heb relatief veel van het Amerika/Azië al gezien (maar nog genoeg plekken om te ontdekken uiteraard) :)

    Ik geniet er op dit moment van in de zin dat ik me er nooit druk om maak. Of dat als ik een leuke gadget/tablet zie of zo, wat ik ook maar een klein beetje nodig heb, ik dat gewoon haal. Maar wil het later in m'n huis stoppen. Of in een auto. Maar op dit moment... nee niks. Vandaar de vraag gister.
     
  5. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    #ignore
     
    L.A. vindt dit leuk.
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Krijg spontaan aambeien als ik die namen zie.
     
    AntraXxX, Reckuuza, Kimi NL en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    [​IMG]
     
    Killamonkey en Reckuuza vinden dit leuk.
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Banwaardig.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Haha oh jezus wie is die linker ookalweer
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    MI gado, die rechter was zooooo en droplul, niet normaal.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Rieten hoedje.

    Verstuurd vanaf mijn zoetwatervis
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die linker ken je wel, Remco, de rechter is Scarluuk.

    Kan deze natuurlijk niet onbreken @White Hawk :

     
    White Hawk vindt dit leuk.
  13. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Nice, zocht die al ja:+
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De rechter is helemaal niet Scarluuk.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dacht dat altijd, omdat die veel met hem samenwerkte. Maakt niet uit, duidelijk nu.
     
  16. De Neus NL

    De Neus NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    131
    Zoals de meeste van jullie al vernomen hadden ben ik in de nacht van 13 op 14 september neer gestoken, tijdens mijn werkzaamheden.

    Wat er gebeurt is, is het volgende.
    Ik was gestopt op een parkeerplaats bij Hamburg, omdat ik problemen had met mij koelmotor. Terwijl ik daar stond zag ik een busje achter een vrachtwagen staan met zijn deuren open. Ik was naar de voorkant van die truck gelopen en zag dat de gordijnen dicht zaten, en er geen licht branden in de auto.

    Ik ben gaan kijken en zag iemand in de weer met spullen vanuit de zijkant. Ik ben erop af gestormd om dat persoon weg te jagen. Hij had mij zien aan komen en begon op mij in te steken. Die ik met mijn been kon afweren, daarbij heeft hij mij 5x in mijn been geraakt. Toen ik begon te schreeuwen van de pijn koos hij eieren voor zijn geld en maakte dat hij weg was.

    Vervolgens ben ik naar mijn truck gestrompeld, omdat daar mijn telefoon nog in lag. Ik ben erin geklommen en heb zelf 112 gebelt. Toen ging het licht uit, 7 uur later werd ik wakker in het ziekenhuis. Zag daar tot mijn verbazing mijn vriendin aan mijn bed, toen raakte ik in paniek want ik miste in heel stuk van wat er gebeurd was. Nadat ik weer rustig was vertelde de artsen mij wat zij gedaan hebben. Ze hebben mij 5 uur lang geopenreert, om alles weer aan elkaar te knutselen.

    De volgende dag 15 september ben ik overgeplaatst naar het ziekenhuis in mijn woonplaats, waar ik nog 1 nacht teropservatie moest blijven. Alles was goed, en volgens de artsen kon ik naar huis om te hetstellen.

    Thuis lig ik een beetje op de bank omdat ik totaal geen gevoel heb in mijn been, behalve van de wonden dat is een vreselijke pijn. Ik kan maar een paar uurtjes wakker zijn, en dan lig ik weer te slapen. De pijn vraagt zoveel van mijn energie, maar na een paar uurtjes word ik weer wakker van de pijn.

    Inmiddels gaat het daarmee al wat beter, de pijn is iets minder en ik kan mijn been weer een klein beetje bewegen. Maar of ik alles weer zou kunnen zoals voorheen is nog maar de vraag. Dat word een lange zware weg, maar ik ga ervoor. Ik moet en ik zal weer op die vrachtwagen rijden! Des noods laat ik hem ombouwen tot handbediening.

    En het ergste is wel, dat andere chauffeurs mij hebben gehoord. Maar niks gedaan hebben! Is wat ik van de Polizei te horen kreeg. Dus de volgende keer, kunnen ze de tering krijgen! Ik doe niks meer voor iemand anders. Behalve voor familie of vrienden. En de dader is nog steeds niet gepakt.

    Voorlopig ben ik nog wel onder de pannen. En iedereen bedankt voor de beterschaps berichten!

    1 voordeel, ik ben wel weer helemaal bij met mijn administratie.

    Tiberius heeft gemeld, voordat jullie denken dat ik wegloop voor een discussie.
    Zodat jullie ook weten waarom ik niet antwoorde. Dus waar waren we gebleven?
     
    Kevf, Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Damn man, echt heftig. Wat een debielen! M'n zwager is ook internationaal vrachtwagenchauffeur, tot nu toe gelukkig niks raars gebeurd. Maar hey, welkom terug kerel. Beterschap!
     
    AnubisNefer, De Neus NL en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Wat heftig, sterkte met je herstel!
     
    AnubisNefer, De Neus NL en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Jeetje zeg heftig verhaal! En je weet nog niet wat er allemaal gebeurd is in de tijd nadat je belde? Ik had wel verwacht dat die andere chauffeur je ook had geholpen maar blijkbaar stank voor dank..

    Iig veel succes met herstellen!
     
    De Neus NL en AnubisNefer vinden dit leuk.
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Pff wat erg zeg, kut chauffeurs ook die je niet geholpen hebben.. Zo zie je maar hoe je op jezelf aangewezen bent in zo'n situatie helaas.
    Sterkte met herstellen!
     
    De Neus NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina