1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] éénmalig Formula Renault 3.5 (9-10)

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 5 okt 2016.

  1. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    , [​IMG]

    Jongens,

    http://xboxclips.com/asjemenou75/691d6530-d746-47b2-b031-47131339ce57

    Hopelijk rij ik niemand in de wielen, maar omdat er vraag is voor open wheel en omdat ik zondag a.s. toch wel ff wil racen heb ik bij Renault (alleen voor aankomende zondag) , 16 gloednieuwe renault 3.5 ltr formule wagens voor ons kunnen regelen.......bij genoeg animo...

    We vliegen dan even naar Suzuka (Sakito), vliegen wordt geregeld door ene Rosberg (nooit van gehoord) en rijden dan in het voorprogramma van de F1. De Renault 3.5 formule wagen, die (in mijn optiek) erg makkelijk te besturen is, oerdegelijk, lijkt wel volvo, en weinig voorbereiding nodig heeft is welliswaar DLC, maar je rijdt er echt zo in weg....(Ik heb die DLC overigens, Renault sports pack oid)

    Joinen Lobby: 20:00 uur
    Practice /Kwalificatie : 20:15 (20 min)
    Start Race : 20:45 (30 min) + 2e race (start o.b.v. uitslag 1e race)

    Circuit: Sakito GP
    Rondes: TBA
    Tunning: Uit
    Bandenslijtage: REAL (dus wellicht moet er gepit worden)
    Fuel Consumption: Uit
    ABS/TCS/STM: Allowed
    Schade: Visual only

    Start: Staande start, o.b.v. kwalificatie.
    Weer: Droog, wellicht wat bewolking op komst
    Ingame tijd: 09-10-2016 : start 12:00 uur

    Overig:
    DRS: De Renault's beschikken over een DRS systeem, moet je dus even een knopje voor toewwijzen. Dan kan je je achtervleugel (ongelimiteerd)openzetten op de rechte stukken. Is niet handig om dat in bochten te doen.

    Aanvulling per 7-10:

    Heat 1: 25 laps
    Heat 2: 18 laps (inl. formationlapP
    Start heat 2 is o.b.v. uitslag heat 1, wordt een rollende start. Na spoon vangt de nr. 1 het veld op. Dan wordt er in lijn gereden naar laatste bocht (100 km/hr). De polesitter mag bij uitkomen laatste bocht t/m start finish de start bepalen.
    Puntentelling:
    -Kwalificatie: pole 5 ptntn, nr2: 4 pntn, nr 3: 3 pntn, nr4: 2 pntn en nr5 : 1 pntn.
    -Heat 1 en 2: nr 1: 16, nr 2: 15,14,13,12.......1. Bij gelijke uitslag is de 1e heat doorslaggevend.
    Let op pit entry, je mag de pits ingang nemen na het groene verdrijvingsvlak, zie filmpje:
    http://xboxclips.com/asjemenou75/30e2c4c7-bfab-44c9-ae56-d0ded5a6c279

    Let op: Tuning staat uit, maar als je voor deze auto een tune hebt aangemaakt en bij de pitstop strategy heb aangegeven dat je geen bandenwissel wilt hebben krijg je dus ook geen nieuwe banden.
    Pit stop is niet verplicht, alhoewel ik verwacht dat de bandjes het niet zullen houden tot het einde.....

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2016
    GoldPwnageNL en Kimi NL vinden dit leuk.
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik denk dat de meningen daarover verdeeld zijn. :D

    Had graag meegedaan, maarja, stuurtje enzo.
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik doe mee Asjemenou!

    lekker wheelbangen!! en hopelijk geen Bianchi'tje..
    Goed bezig!!!
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geinig alleen heb ik Project Card voor de PS en niet met vóór xbox.. Ook jammer dat mijn PS bij de reparatie staat. Dus dubbel pech.
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik sla over!!! Hoe leuk en gezellig het ook altijd is, en Ik Weet dat niet iedereen tijd heeft om te tunen maar een keer iets waar wel bij getuned kan worden lijkt me ook wel weer eens leuk


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  7. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Ik doe zeker mee!
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja, bij!
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ich bin dabei
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Je zou je naam moeten wijzigen in HRT ZeikDooS NL :p :p

    :D :D
     
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Waarom?? Alleen omdat ik zeg waarom ik niet mee doe??


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Racerblade01 en Rossi46 vinden dit leuk.
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Denk vooral het stukje erna, ik zou zelf graag ook een andere auto hebben in de World Tour voor de verandering maar je kunt niet alles hebben :)
     
  13. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Dus een mening hebben en zeggen waarom ik niet mee doe mag dus niet??


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Racerblade01 en Rossi46 vinden dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gaaf idee maar ik moet nog even passen. Over een weekje of 3/4 ben ik in mijn nieuwe huisje geïnstalleerd, dan sluit ik weer aan.
     
  15. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Grote kans dat ik er bij ben!
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Erbij onder voorbehoud. Heb die dag ook een verjaardag.
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik had gehoopt dat mijn smilies genoeg indicatie gaven dat ik een grapje maakte.. ik snap je punt helemaal hoor!
     
  18. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Heb nog niet gegeten vandaag het was meer dat ik het wel mis om lekker een avondje in de week aan een tune te werken met een paar man.. En zoals ik al vaker heb gezegt wil ik best me tunes delen.. Ik haal ze ook van een site af en pas ze verder aan.. Daarom oefen ik doordeweeks ook niet meer.. Op de avond zelf ken ik na een paar ronden de baan wel.. Mis alleen het tunen zelf..De rest van de opzet kwa start enzo is perfect
     
  19. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Heee lachen, daar ben ik zeker bij!
    Sakito is één van m'n favoriete banen omdat ie zo lekker snel en vloeiend is, en rijden in die bloedsnelle high-downforce auto's vind ik echt genieten dus dit zal wel een leuk avondje worden!

    Haha, die Tender weer met een verjaardag, dat is zeker de leeftijd waarop je te oud bent om op zaterdagavond een flink feestje te bouwen maar nog te jong om niet meer om je verjaardagen te geven. :lol:;)
    Racer met z'n kapotte stuur :'-( hoe kan één man zoveel pech hebben. |:- Al enig idee wanneer ie weer terugkomt?
    Ben het met Wiethok eens dat Tuning weer terug moet komen in een toekomstig toernooi maar voor een eenmalige race waar we gewoon puur voor de fun over een baan heen knallen is het een goed idee dat ie uit staat, hoeven de mensen die geen zin hebben om de DLC te kopen zoals daar ik ook niks aan te missen.
    Beltoon ben je nu dakloos, van nachtopvang naar nachtopvang aan het leven? Of toch maar even het ouderlijk huis met je aanwezigheid aan het verrijken? Maargoed je zegt 3/4 weken, je hebt dus al wat gevonden? Gefeliciteerd man, is het wat?
    Moest weer hartelijk lachen om de droge toon in de openingspost, lekker bezig Asjemenou :D.
    Coldzero Project Cars al opnieuw geïnstalleerd in een poging van je tweede-race-syndroom af te komen?

    Hoop dat we zondag ook effe kunnen kletsen over de volgende cup, misschien effe polsen waar we allemaal zin in hebben en of er nog ideeën in de hoofdjes rondzwerven. Ik ben ook wel bereid om wat van m'n tijd bij te dragen aan het organiseren van een cup, als er nog behoefte is aan zo'n figuur werp ik me op en als iemand het leuk lijkt om daarin samen te werken houd ik me aanbevolen.
    Edit: Zie nu pas dat Kimi en Rossi het voortouw nemen om verder te gaan in de BMW, daar ben ik natuurlijk ook bij en dan blijft dit wel staan voor iets ná dat evenement.

    Tot zondag hè gasten :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2016
  20. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ik ben erbij...want ik heb onder voorbehoud mijn verjaardag .....
     

Deel Deze Pagina