1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Android [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Distoration, 26 okt 2012.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tweede keer dat ik mijn telefoon (Huawei G6) heb moeten resetten in een paar maanden tijd. Reden: het intern geheuren (4gb) loopt ineens vol. Als ik alle apps installeer die ik wil hou ik 2,3gb over, meer dan zat zou je zeggen. Echter na verloop van tijd loopt ie helemaal vol. Cache schoonmaken, alle apps hun content op de SD kaart laten zetten, lijkt allemaal geen bal uit te maken. Iemand enig idee?
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Uhm, grotere microsd erin?

    Let op dat als je apps verplaats naar de extra memory, die niet alles overzet naar de extra memory. Dit is mandatory android.

    En met reset bedoel je een factory reset? Mogelijk is de ruimte voor je apps (wellicht maar 1gb) gepartitioneerd. Dat zou verklaren waarom je dan ''full'' bent ondanks maar een beperkt aantal apps te hebben.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn micro sd is 32gb en snel. En idd alleen de data zet hij over naar de SD. Mijn tel heeft echter 4gb intern en heeft nu voor de tweede keer aangegeven dat er nog maar 300mb van de 4gb vrij is. Ergens lijkt een memory leak oid te zitten.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Probeer dan je apps 1 voor 1 te installeren en dan naar de memory checken.
     

Deel Deze Pagina