1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] PCars BMW 320 TCC – Worldtour!

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 30 sep 2016.

  1. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Sorry niet geoefend :rolleyes:
     
  2. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Welke race nummers zijn nog beschikbaar voor straks?
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Pak er maar gewoon 1.

    Ik weet dat 1, 2, 3, 12 en 13, 67 bezet zijn.
    De rest weet ik zo niet.

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Je kan wat mij betreft #3 van WietHok jatten. O-)
     
  5. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    OK thanks
     
  6. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Nou @Kimi NL dat ik helemaal van de baan schoot en ik er uit het niets weer op kwam viel wel mee hoor
    En dit is geen reden om over iemands moeder te schelden!
    We zijn allemaal volwassen kerels dus kom op he.


    Buiten dat Leukste race van de cup!:+
     
    Kimi NL en Racerblade01 vinden dit leuk.
  7. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Mijn eerste overwinning. En laatste waarschijnlijk haha.

    Mijn alles bepalende en enige inhaalactie.

     
    B Tender vindt dit leuk.
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Race 2 was geweldig, heerlijk gevochten met o.a. Jimmy, Gold en weet ik het wie. Wel spijtig van de zwaar overdreven penalty vanuit P1, maar ach, alsnog een leuke race gehad. Mooi ook dat P2 tot P4 binnen een seconde eindigden.

    Kan ik niet zeggen van race 1, ik stond op het punt om te ragequitten. In 4 bochten van P4 naar P15 gedegradeerd door twee tikken in mijn achterkant. Eerste incident kan ik me nog redelijk voorstellen: gebeurt veel en foute inschatting bij het remmen, kan gebeuren.


    Maar het tweede incident...



    Echt, wát gebeurt hier? Er wordt gewoon 100 meter te laat geremd en worden twee man door geëlimineerd. Tijdens of na afloop van de race ook niets gehoord hierover, ik heb geen plaats teruggehad van wie dan ook en zit hierdoor een halfuur in mijn eentje te rijden (tot het einde waar er nog even een spannend moment was met Cr00kk). Ben blij dat ik gebleven ben voor race 2, maar het scheelde niet veel.
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat viel uiteindelijk reuze mee he!

    Vandaag, op mijn lievelingsbaan, viel alles op zn plaats voor mij! Niemand overleeft de races hier probleemloos,en hoewel ik ook mn portie momentjes had mag ik al met al niet klagen! Na een moeizame practice zat de pace er in de races goed in,bekroond met een p3 in race een en een p1 (mn eerste in lange lange tijd!) in race twee, na beide races echt 'van achter' te moeten hebben gekomen.:):)

    ben er oprecht heel blij mee! :):)

    Mijn dank aan kimi en rossi voor de organisatie van deze toffe cup!
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    1e heat wel in de chat maar erg slecht geluid in de party en microfoon viel weg.
    Na reset xbox alles weer o.k. met party chat.

    Ik was mijn rempunt helemaal kwijt omdat ik afgeleid was door gevecht voor mij.
    Ik vergat naar rechts te kijken voor het bordje op de vangrail wat mijn marker was.
    Daarom remde ik 50 tot 100 meter te laat.
    Sorry.
    Volgens mij heb ik nog ff gewacht.

    Heat 1 was dus drama.
    Heat 2 vlak na start al 5 seconden penalty door gedrang in bocht.
    Moeilijke zware race met hier en daar wat tijdverlies in situaties.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2016
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik zal een bosje bloemen naar je moeder sturen, was indd niet netjes en de situatie was ook niet zo erg als ik dacht. In mijn spiegel zag ik de pile-up dus dacht dat het veel groter was. Mijn excuses!

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
    Dex en B Tender vinden dit leuk.
  12. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Heerlijk avondje. Bij de start van beide races kwam door wat onhandigheid van mijn kant @B Tender 2x in de knoei, maar na de mayhem van lap 1 vaak heerlijk kunnen racen. Soms in een groepje echt 4 seconden off the pace in de 1.22'ers zitten rijden (en er gewoon niet langs kunnen), maar zelf eigenlijk geen grote fout gemaakt en niet één keer de muur gekust in de downhill sectie :D

    Race 2 was het tofste. Eerst een heel lang gevecht met @Racerblade01 (die mij knap buitenom pakte in bocht 2) en in de laatste fase met een alles-of-niets-tempo het gat met @ColdzeroNL dichtgereden en nog stuivertje gewisseld voor P2 in de laatste ronde. Helaas trok hij aan het langste eind, maar ja, podium vanaf P11 dus ik mag niet klagen.

    Gefeliciteerd @ruud_p en @B Tender met de overwinningen! Leuk om eens wat andere namen bovenaan te zien :thumbs:

    Tot ziens BMW. Het was een waar genoegen.

    [​IMG]
     
    Rossi46, B Tender en Kimi NL vinden dit leuk.
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Waren niet mijn races. Eerste race kleine framedrops, daar was nog wel mee te racen. Snel van P5 naar P3. Zat toen lang vast achter piewie. Paar keer er voorbij gekomen maar dat moest ik een aantal keer bekopen met een flinke tik op mijn achterkant. Na 2/3 keer van de baan afgetikt te zijn was het gat al te groot naar P1. Uiteindelijk zelf een fout gemaakt wat me op het einde wat plekken kostte.

    Race 2 was weer chaos bij start. Was snel terug geduwd naar P13. Kon weer met mijn inhaalrace beginnen... Uiteindelijk waren de lag spikes killing. Miste door een grote lag spike mijn bocht en werd daarna in de zandbak geduwd. Had gewoon door moeten rijden maar ik was dat geduw icm de lag even zat.

    Kijk er wel van op dat er met zo weinig respect wordt gereden. Het leek gisteren meer op een public lobby, helaas.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  14. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Race 1 was voor mij vrij probleemloos en ik ben van van de 15e positie door fouten van anderen opgeklommen naar P10 ofzo.

    Race 2 was ik helaas flink de Sjaak en van P6 eindigde ik op P15 nog voor de start finish straight, uiteindelijk met veel geluk op P9 gefinisht.
    Met veel geluk bedoel ik dat ik de laatste 4 ronden flink aan het prutsen was en ik geluk heb gehad dat Autogespot en Rossi mij niet voorbij zijn gekomen, 't had geen ronde langer moeten duren.

    @Beltoon

    Nog sorry voor het contact in race 2, we gingen allebij niet zo lekker uphill maar toch liep ik iets in op jou waardoor ik heel kort op je zat.
    In de bewuste lagspike bocht ging jij wijd en voor mij was het een split decision en ik sneed de bocht toch aan en ik kwam naast je te zitten. Alleen kreeg ik de apex ook niet goed aangesneden waardoor ik helaas met je in contact kwam.
    Achteraf gezien had ik moeten inhouden maar op zo'n hoogsnelheidspunt is dat niet makkelijk.

    Verder heb ik me goed vermaakt en hopelijk kan ik in de toekomst wat stabielere ronden tijden rijden op andere baantjes.

    @B Tender

    Nog bedankt voor het twitchen van de replay van Race 2
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2016
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Officiële 320TC Cup Debriefing:
    Hierbij presenteer ik de voorlopige uitslagen en het voorlopige eindklassement. De Bathurst Races hebben namelijk zoveel los gemaakt qua acties en dergelijke, dat er misschien door de raceleiding nog actie ondernomen moet worden. Heb je een actie die onderzocht moet worden? graag een clip posten in dit topic of via PM.

    Tromgeroffel, tijd voor de uitslagen!

    De finishposities per race:
    [​IMG]

    Het Eindklassement ZONDER schrapresultaten:
    [​IMG]
    De resultaten die geschrapt worden, staan in de rode vakken.

    Het Eindklassement MET schrapresultaten (je 2 slechtste prestaties):
    [​IMG]


    Voor de Winnaars:
    1e Plaats @Kimi NL :
    [​IMG]

    2e Plaats @loyallronin:
    [​IMG]

    3e Plaats @Rossi46
    [​IMG]

    En de rest van de deelnemers:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2016
    GoldPwnageNL, Dave 130R en B Tender vinden dit leuk.
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik dien een protest in.

    EDIT: is geintje hè ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2016
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Haha :)
    [​IMG]

    Nogmaals dank voor de organisatie jongens, en felicitaties aan de top3!
    En wauwie!! (met schrapresultaat) 4e in de competitie geworden, misschien wordt het ooit nog eens wat! De Bathurst-uitslag, en het feit dat Wiethok niet meer meereed zal geholpen hebben maar toch blij en trots!

    No hard feelings! Die openingsfase is, zeker op Bathurst, ontzettend dringen geblazen, niemand kwam daar helemaal ongeschonden door geloof ik, en je hebt het tijdens de race al netjes opgelost! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2016
    HRT WietHoK NL en Kimi NL vinden dit leuk.
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dat waren 2 hele vreemde races voor mij!

    Ik heb mij eigenlijk wel goed vermaakt op dit heuvelachtige baantje, maar wat was dit verschrikkelijk lastig!!
    Race 1 was chaos, de start ging moeizaam (ik lette niet op), was ik na een paar ronden eindelijk bij en voorbij, werd ik samen met Racerblade keihard van achteren gebeukt. Ondanks de 14e of 15e plek waar ik en Racer weer moesten beginnen, toch gauw opgeklommen door het veld en met moeite een 4e plaats kunnen veiligstellen, vlak achter tendertje. Nogmaals mijn excuses aan @GoldPwnageNL, ik ervaarde het als een heel stuk heftiger en vanwege mijn drang om vooraan te eindigen begon ik te schreeuwen.

    Race 2 ging zo mooi van start voor mij. Met een inhaalactie in de tweede bocht na de start van p12 naar p6 gereden, om die middels een actie waar Epke Zonderland trots op zou zijn, af te staan aan de rest van het veld. (leen de footage even van Gold, bedankt!)



    Hoe ik het voor elkaar kreeg? geen idee! ik vergeet te remmen of iets dergelijks waarna ik hem "head first" in de muur parkeer.

    Na de herstart voor mij (ik lag inmiddels weer op P14 ofzo) een heel aantal posities goed kunnen maken door fouten van anderen. Ook nog een slippertje gehad met Rossi in de grote chicane voor start/finish. Ik rem vroeg, Rossi remt laat, ik rechtdoor. 2 posities verloren, en weer door!

    Hoe ik Rossi weer voorbij ben gekomen? Nou ik had afgelopen races de beschikking over ODSL, oftewel: "On Demand Speedboost by Loyall".
    In race 1 hielp Loyall mij van het asfalt in de muur, maar in race 2 hielp een welgeplaatst tikje van Loyall mij buitenom, voorbij aan Rossi! Nogmaals bedankt! :D Beltoon was zo lief om het voor mij te filmen:



    Ben blij dat de meesten zich vermaakt hebben. Was eerst een beetje huiverig om een smalle baan te selecteren, maar volgens mij is iedereen in de positie geweest om te vechten en dat maakt mij blij!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Loyall had Mic problemen, direct na afloop van Race 1 ontving ik een bericht via XBL over de toedracht. Waarin hij aangaf dat het zijn fout was.
     
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Gefeliciteerd KIMI.
    En jij en Rossi bedankt voor de organisatie.:thumbs:
    Welverdiende kampioenschap.
    2e of 3e plek is mooi resultaat met deze auto voor mij.
    Ik had zelf een 4e plek ingeschat.
    Ik merk gewoon dat ik met deze auto hard moet werken.
    Dat breekt mij gewoon op tijdens een heat.
    Zeker op een baan als Bathurst met zoveel verkeer en close racing, heb ik dan gewoon af en toe een concentratie dip door de mentale inspanning.
    De jaren gaan tellen.
    Ik hoop dat ik met de Megane dit kan compenseren/camoufleren met een magic-setUp/tune:+
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2016

Deel Deze Pagina