1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gamer tag veranderen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door twins, 27 jan 2017.

  1. twins

    twins New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,ik zou graag mijn gaming tag naam willen veranderen maar dit gaat niet,er word gevraagd om een betaling van 10$ met paypal,ik heb veel games gekocht en veel op dvd origineel,dus ik vind het het vergezocht om dan 10$ te vragen voor een naamswijziging,daar ik ook veel gekocht heeft , maar gratis van naam veranderen mag niet blijkbaar,zelfs dat kost geld,wat nu?mag niemand gratis zijn naam veranderen?ik heb de one en de xbox 360 en het kost op beide geld.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Betalen of een ander account aanmaken.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wat Monkey al zegt, betalen of nieuw account maken. Kost elke keer 10 euro als je je naam veranderd, is helaas niet anders. Dit zorgt ervoor dat MS niet elke 5min hun database hoeft aan te passen.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  4. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Je mag hem een keer gratis aanpassen maar daar heb je blijkbaar al gebruik van gemaakt. Daarna moet je inderdaad betalen.
     
  5. twins

    twins New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    ok betaal wel dan
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dit is volgens mij ook alleen maar de eerste 30 dagen bij het aanmaken van het account. Not 100% sure.
     
  7. twins

    twins New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    geldklopperij gewoon een manier om snel geld te verdienen ze hebben genoeg aan me verdiend .
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja voor de mensen die er geen verstand van hebben die denken idd dat het snel geld verdienen is. Daarom kun je bij playstation nooit je naam wijzigen. omdat het allemaal zo makkelijk is. Houd gewoon stil als je er geen verstand van hebt thnx.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Haha dat gaat gewoon vanzelf natuurlijk.
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zal meer te maken hebben met traceren. Als men elke keer zomaar even de naam kan veranderen dan wordt het lastiger om iemand na te trekken of op te zoeken. Maar wat de policy er precies achter is weet ik ook niet. Ze zullen hun redenen hebben en heus niet vanwege geld. Dan maak je het 1€ en doet de massa de rest.
     
  11. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Technisch gezien zou het geen enkel probleem moeten zijn. Zoals @Olijke Poffer zegt zal het een reden hebben die te maken heeft visie van MS o.i.d.
     

Deel Deze Pagina