1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six: Siege

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2014.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Play Rainbow Six Siege for free all weekend on PS4.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ubisoft geeft Rainbow Six Siege tweede jaar vol content

    Het eerste jaar van Rainbow Six Siege zit erop, maar de heren bij Ubisoft hebben per Twitter bekendgemaakt dat de game ook een tweede jaar op hun volledige ondersteuning kan rekenen. De vierde grote update voor seizoen één komt later deze week uit.

    Ondanks een stroeve start aan het einde van 2015, spelen er nu meer mensen Siege dan toen de game uitkwam. Gamers zijn door de bank genomen zeer te spreken over de ondersteuning die Ubisoft heeft gegeven sinds december 2015. Er wordt geluisterd naar klachten en feedback uit de community en Ubisoft voorziet de meest recente Rainbow Six-game regelmatig van corrigerende updates. De game heeft momenteel een player-base van 10 miljoen sterk.

    De update van deze week bevat een nieuwe map in Nagoya, Japan, waar operators een typisch Japans landhuis moeten infiltreren om leden van de beruchte Yakuza uit te schakelen. De update, genaamd Operation Red Crow, komt uit op 24 november voor gewone stervelingen: seizoenspashouders kunnen de update op 17 november al oppikken.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Is nu gratis te spelen vanaf vandaag 2 Feb tot 6 Feb 09:00
     
  5. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    is deze game chil om coop te doen of ?
     
  6. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik zou zeggen probeer het,is nu gratis ;)
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik zal t eens gaan checken ;)
     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    zeker het checken waard. ik heb hem daar door gekocht. is leuk, zeker met een groepje die je kent en headset.
     
  9. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    De proefperiode van deze game is mij erg bevallen, het is dat de servers er regelmatig uit lagen anders had waarschijnlijk nog meer gespeeld. Ik zuig in de 5 vs 5 maar terroristhunt met wat online hulp is erg vermakelijk. Solo is het eigenlijk niet te doen maar wel leuk en vooral uitdagend om te spelen. Het valt of staat echter wel heel erg met degene waar je mee speelt. Ik twijfel dus nog om de game te halen want mijn maten blijven waarschijnlijk gewoon bij BF1 hangen.
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Ik zou gewoon kijken voor een 2e hands exemplaar. Die kun je voor rond de 20eu oppikken;)
     
  11. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie op t doosje (bij de bart smit iig) staan: vegas 1 en 2 er gratis bij (xbox one) is dat op de disc of krijg je die als downloadcode? (voor het geval ik 2e hands wil aanschaffen wel handig te weten of die er standaard bij zit of dat t alleen voor de 1e eigenaar of zelfs een tijdelijke actie geweest is..)
     
  12. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Code
     
    soepkoe vindt dit leuk.
  13. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wtf is de bedoeling van mensen die je er steeds uit willen kicken door middel van voting. Echt wtf........ Zonder rede ook.
     
  15. JohnDb

    JohnDb Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    14
    Omdat siege in unranked vol met trolls zitten .

    Gewoon ranked gaan doen , betere ervaring en teamwork:thumbs:
     
  16. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Hebben jullie al met Glaz gespeeld na de update? Die heerst opeens door die night vision van hem. Puike toevoeging!
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wordt deze nog veel gespeeld online op de PS4? En is deze game aan te raden als je in het algemeen geen held bent in FPS games?
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Nee. Draait om taktiek.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  19. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Je kan slecht zijn in bijv cod en in siege wel goed zijn. Je moet natuurlijk wel een beetje kunnen richten maar veel is mapkennis en tactiek.
     
  20. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog wat Xboxers die de game nog regelmatig spelen en ik kan toevoegen? Speel de game nog met plezier, maar heb momenteel weinig mensen in mn friendslist die de game nog doen (jammer natuurlijk). Mn gamertag is Martinspire overigens, mocht je me willen toevoegen...
     

Deel Deze Pagina