1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dark Souls III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 15 jun 2015.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    Hahaha, gamen is hierna nooit mee hetzelfde :+
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Heb nog niet heel veel tijd gehad om te spelen, heb pas 3 bosses down. Valt me wel op dat ze makkelijker zijn dan die in de vorige twee games, tot nu toe. In DS1 en 2 had je al snel een baas die behoorlijk wat tijd ging kosten, maar dat laat nu nog op zich wachten. Hebben ze het hier wat beter opgebouwd? :)

    De wereld blijft vooral wel enorm genieten! Vind het altijd heerlijk dat je in de Souls games iets episch in de verte ziet liggen en gewoon al weet dat je daar later zeker terecht gaat komen!
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben zelf best wat dood gegaan, maar vooral door smerige invaders Ik vond die champion nog het vervelendste denk ik van de bosses. Verder schiet mij niet echt een Boss te binnen waar ik veel moeite mee had.

    Edit: oh wacht die prins....
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Whoooop, fucking vet

     
    Rienbu en Killamonkey vinden dit leuk.
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Eindelijk weer een beetje aan het spelen sinds afgelopen week. Blijft een toffe game, maar ik speelde een beetje op de automatische piloot tot nu toe. Vond de areas ook een beetje tegenvallen na het epische begin. Nu echter in Irithyl, dat is me toch een partij prachtig! Ook worden de normale enemies nu dreigend, waardoor je echt op hun patronen moet letten.

    Waar Dark Souls 3 in mijn ogen echt in uitblinkt is het gevoel van progressie in de wereld dat de game je geeft! Dark Souls 1 en Dark Souls 2 hadden dat ook wel, maar de wereld van DS1 was toch iets kleiner en DS2 voelde echt als aparte gebieden verbonden door tunnels. Vanaf het moment dat je Vordt hebt verslagen laten de developers je het pad zien dat je gaat volgen door middel van prachtige vertegezichten. Daar eindelijk aangekomen zie je ook weer de omgeving en het pad dat je gevolgd hebt vanuit een ander perspectief en geeft de game je een voorproefje van een nieuw gebied in de verte. Dit geeft echt een geweldig gevoel van progressie!
     
    Rienbu, Lijpe Mocro en Killamonkey vinden dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Auto pilot als in vrij makkelijk? Dit had ik namelijk ook best wel.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Exact dat. Tot Irithyl was het op een enkel momentje na vrij makkelijk.
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Irithyll was dope. Het moment dat je uit de Catacombs komt en uitkijkt op Irithyll was een van meets favo momenten uit de souls reeks.
    Dungeon was all sorts of fuck up, loved it
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Even een verkenningstochtje gedaan bij de baas van het gebied. Dit gaat zo te zien de eerste echte challenge worden. :cool:
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Pontiff is baas!! Had 'm in 4x in een behoorlijk messy battle maar hij was idd de eerste boss die echt een moeilijkheidsgraad omhoog ging
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
     
    Rienbu en Killamonkey vinden dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Die trailer ziet er prachtig uit. Die laser roggen komen uit Demon's Souls. Nice touch!
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Zijn die laser roggen niet de angels (bertrude etc) waarin vaak over geproken werd in de game? Die lasers zijn dezelfde als die van de Lothric twins en hun boss area ligt vol met veren wat heel goed van hun kan komen.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Ik zie inderdaad niet de laserroggen uit Demon's Souls.

    We kunnen ondertussen toch wel concluderen dat From een van de beste, zo niet de beste, is op het gebied van world design. Wat een gebied weer! _O_
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben ik iig zeker met je eens. Enemy en boss designs zijn ook vaak top notch. Bloodborne alleen al bulkt van vette design.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Na een break van een paar dagen Pontiff in de tweede try down! Was eigenlijk in eerste instantie niet eens een serieuze try, maar puur de dodges leren timen en vooral deze keer het schild gebruiken op de goede momenten. Vooral dit laatste maakte de fight wat makkelijker!

    En ligt het aan mij, of was
    de tweede phase
    juist makkelijker?

    Ik kneep hem overigens nog wel behoorlijk, toen ik hem bijna down had en zonder Estus kwam te zitten. 8)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Och het zijn idd angels. Het lichaam tussen de twee vleugels was mij nog niet eens opgevallen. Werd spontaan getriggerd door die lasers. Wat een ellendig stuk was dat in DS. 8)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    En tegelijkertijd tegen onderstaande fucker vechten... Of gewoon snipen met een bow :+

    [​IMG]
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    En Aldrich down.

    Wat een nostalgie dat er een bossfight is in juist DIE ruimte. Anor Londo _O_

    Ik wist ook al gewoon dat er messages over chest zouden komen daarna. En ja hoor. :lol:

    En dan nog mijn grote vriend de Giant Blacksmith. RIP :'-(

    Nu weer even wat nieuwe gebieden verkennen. Zijn meerdere wegen die ik op kan.
     
    White Hawk, Rienbu en Killamonkey vinden dit leuk.
  20. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Guilty!wat betreft remembrance of chest ahead sign shit. :+
     

Deel Deze Pagina