1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :lol:

    [​IMG]
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Net even uurtje op de Switch mogen spelen. Het heeft wel mijn interesse gewekt, al moet ik zeggen dat joy-cons iets te klein zijn voor mijn handen. Controller speelt een stuk lekkerder dan wanneer je het scherm uit het docking systeem haalt en de joy-cons eraan vast klikt.
     
  3. cartoonsmart

    cartoonsmart Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toevallig Zelda BotW gespeeld? Zo ja, kun je er wat over vertellen, over je ervaring met het spel?
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Demo van 20 minuten gespeeld. Al 20 jaar geen Zelda gespeeld, Ocarina of Time was de laatste. Voelde gelijk vertrouwd, al moest ik zelf wel wennen aan de button lay-out.

    Begon niet zo handig, sloeg een kistje aan het begin waardoor ik zonder kleren en zonder wapen de open wereld in ging. Gelukkig had ik snel een bijl gevonden waarmee ik kon vechten. Vond het vecht-systeem prima aanvoelen, ze vertelde dat het een stuk meer tactiek vereiste dan bij eerdere Zelda's. Dat kan ik niet ontkennen noch bevestigen. Het verhaal, van wat ik heb meegekregen, begon prima. Beetje wat je van Nintendo verwacht. Vind het lastig om er meer over te zeggen. 20 minuten waren veel te snel voorbij.

    Vond het grafisch niet heel sterk op een tv, al zat ik wel erg dichtbij het scherm. Op het scherm van de switch zag het er overigens echt mooi uit. Daar kwam het cell-shaded (oid) mooi tot z'n recht. Helaas had ik wel wat meer problemen met de joy-cons. Die zijn echt gemaakt voor kleine handen, de controller voelde prima aan.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Haha, held.
     
    MightyMikeDX en bulletproof010 vinden dit leuk.
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice, bomberman ook maar in de pre-order gedaan omdat dat er toch wel leuk uitziet.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Laatst bewerkt: 20 feb 2017
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee, nog niet. Het is een account ID en niet een User ID (gamertag). Log in en dan zie je dat je nog een USER ID moet koppelen of aanmaken. Dit is waarschijnlijk alleen mogelijk op het moment dat je je eigen Switch voor het eerst instelt.

    Correct me if i am wrong, dacht eerst ook dat dit mijn gamertag zou zijn.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  13. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Owh okok.
    Dus ik heb dan dadelijk Bullet als nickname, een user-ID (bulletproof) en dan heb ik nog een account ID nodig.

    Lekker handig.:+
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lekker Nintendo.:+
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Console previews zijn ondertussen overal te vinden. Er is een grote issue, de linker joycon desynct bij heel veel reviewers. Ik hoop dat dit makkelijk via een firmware update op te lossen is en niet daadwerkelijk een hardware fout is. Voor de rest is iedereen positief over het apparaat!

    Pluspuntje voor de handheld gamers: De Switch werkt blijkbaar ook met powerbanks. Je kunt dan dus makkelijk 6-7 uur mobiel blijven gamen!

    Polygon heeft net per ongeluk al de Zelda preview embargo verbroken. De previews ga ik wel even doorgluren, want daarin mag niet echt veel gezegd worden van Nintendo. De preview gaat voornamelijk over de ervaringen met de gameplay. Volgens Polygon is het de moeilijkste Zelda tot nu toe en ze zijn zeer positief over de game. Nog maar een week!
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb je een link naar de review? Hij staat inmiddels niet meer online.
     
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is geen review. Volgende week donderdag komen de reviews pas. Vanmiddag om 3 uur komen de previews voor Zelda beschikbaar. Noem het een voorproefje op de reviews in plaats van echte previews.
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Man, de reviewers die zijn in hun "pre-reviews" wel enorm hyped. :eek:
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt goed, al probeer ik toch zoveel mogelijk de pre-reviews te negeren. (wil een clean experience)
     

Deel Deze Pagina