1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] For Honor

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 16 jun 2015.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    *zij..
     
    Korkss vindt dit leuk.
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik wil niet zover gaan als 'gewaagd', Chivalry, Mount and Blade, War of the Roses zijn er al een tijdje en doen in meer of mindere mate hetzelfde. Wat wel zo is, is dat For Honor, na Steeps, sinds redelijke tijd weer een voor Ubisoft originele IP is.
    En dat is goed. Wat alleen jammer is, is dat net als vele Ubisoft titels voor deze er weer eens problemen zijn met connectie, bugs, e.d. Ook als je kijkt naar de game zelf is er (of lijkt er) heel veel te doen. Maar eenmaal aan spelen is het toch in zekere zin oppervlakkig danwel herhalend.
     
  3. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Ben ik het dan ook wel mee eens!!
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Had eigenlijk moeten zeggen na Steep en The Division een originele IP. Maar The Division heeft dus blijkbaar zo weinig indruk achter gelaten dat ik die alweer vergeten was. :+

    Het moet nog maar blijken welke kant het met For Honor uitgaat. Het concept is op zich prima, de uitwerking is alleen op zijn Ubisofts. Er is echter wel potentie voor interessante uitbreidingen in de vorm van gamemodes en personages. Ik zou bijvoorbeeld wel een dominion/game mode op grotere schaal willen zien.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Uhh, wat is er precies gewaagd aan deze game?
     
  6. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    4 vs 4 melee ipv vuurwapens
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oké.
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    En ik ben klaar met deze game. Vanavond geen ÉÉN pvp game uit kunnen spelen. De ene disconnect, lag, tot critical errors en crashes aan toe. Ik heb de domme fout gemaakt om digitaal te kopen anders was ie de deur uit gegaan. En dan heb ik het nog niet eens over de orochi onbalans. Een character wat sneller is als iedereen, maar heavy damage doet.
    SP pak ik, aangezien ik hem toch niet weg kan doen, wellicht nog wel op.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    waar speelt iedreen online mee?? ga ik die vast voor de punten die ik heb halen :whistle:
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Bots Replacing Players in Duel / Brawl / Elimination Game Modes:
    In response to player feedback from Beta, we will address your concerns regarding Bots with full health replacing leaving players. We will now replace the leaving player with a dead Bot in Duel, Brawl, and Elimination game modes. This will effectively make you win the current round if it was the only opponent left alive. For the rounds that follow, the Bot will stay in place of the player.

    Conqueror and Berserker:Currently if your opponent blocks a light attack from these two characters, they can combo into a free Guard Break. You will no longer be able to get a free guardbreak following a blocked light attack.

    Peacekeeper:
    We will address the bug where the second and third stabs from a guardbreak do not apply bleed.

    Valkyrie:
    Light Attacks: reduced recovery time
    Light Chains: reduced time between attacks
    Pouncing Thrust & Hunter’s Strike: Increased damage and link options after those moves
    Shield Crush: add link to Light Attack chains
    Hunter’s Rush: reduced recovery time

    Guardbreak Counter (All Heroes):
    Currently you can’t counter a guardbreak during a guardbreak attempt. This will be returned to the previous behavior seen in the Beta.

    http://forums.ubi.com/showthread.php...y-Improvements
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Deze game lijkt me echt super vet, heb helaas heel veel problemen met Xbox live waardoor ik niet met vrienden in parties kan (kan wel gewoon online spelen). Weet niet hoe lang het leuk blijft als je alleen echt 1v1 kan doen.

    Neig er wel naar om deze game te kopen. Ben zoals velen ook wel bang dat het op een gegeven moment heel veel herhaling wordt, maar aan de andere kant 12 characters masteren duurt wel even.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Toch een recommended bij Eurogamer:

    The question, now, is how it will evolve. It's far too early to draw firm conclusions about the game's meta (the broader play of competitive strategies the fundamentals give rise to), but going by my own forays and forum chatter, For Honor skews a bit too sharply towards defensive play at higher skill levels. Whatever the differences between characters, the safest approach is often to let the other person make the first move, then dodge or parry and deal out a vengeful drubbing. If the battle is not yet won, however, it's off to a bloodthirsty beginning, and it's worth bearing in mind the example of Rainbow Six: Siege - another terrific multiplayer effort from Ubisoft that wasn't all it could be at release. Scruffier fixtures notwithstanding, this is one of the finest weapon-based fighting games I've encountered - a game of mindgames and reversals in which you'll savour nothing quite so much as a glorious defeat.

    http://www.eurogamer.net/articles/2017-02-17-for-honor
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Edit O-)
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2017
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Goede vid van Crowbat. Belachelijk eigenlijk in 2017 voor een online only game die zoveel focused op reactie etc.

     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ubischoft
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  19. Artilectus

    Artilectus Insert random title XBW.nl VIP

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    22
  20. Jackhammer 1991

    Jackhammer 1991 Jackhammer 1991 Redacteur

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb me wel vermaakt met de game, maar het gebeurt gewoon veel te vaak dat je potjes niet uit kan spelen. Ik hoop dat ze snel een tweede aardappelserver aanschaffen bij Ubisoft, dan kan je in ieder geval de matches nog uitspelen.
     

Deel Deze Pagina