1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    [​IMG]

    Eerste geruchten:

    - prequel op de franchise
    - afspelen in het oude Egypte
    - speelt als voormalig slaaf en hij is een voorvader van de welbekende Altaïr
    - wereld 3x zo groot als die van Black Flag
    - als speler krijg je veel meer vrijheid om een eigen verhaal te creëren.
    - ontwikkelaar Ubisoft Montreal (zelfde als van Black Flag)

    Ik ben benieuwd, laten we voorop stellen dat Ubisoft er goed aan heeft gedaan om na Black Flag (was dit wel een Assassins Creed game?), Unity (na alle updates een prima game) en Syndicate (tegenvallend), een jaar rust te nemen (lees: Ezio Collection).

    Hopen dat deze imo wat uitgemolken franchise weer een positieve impuls weet te krijgen dmv Empire.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Egypte, eindelijk.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Hopelijk boeit deze game me wat meer, na Assassin's Creed 3 is mijn interesse in AC games wel een beetje weggevallen :+
     
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik vond Black Flag imo wel een super toffe piraten game, echter totaal niet het equivalent van een doorsnee Assassins Creed game.
    Unity was, na 40 patches, uiteindelijk toch wel aardig.
    Syndicate, tsja
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heel benieuwd naar deze, maar denk dat mijn interesse in de franchise wel definitief bevroren is. Het kan me helaas gewoon niet meer boeien en ondanks de 40 patches van Unity kon ik na de proloog gewoon niet in die game komen. Syndicate brand ik me niet eens aan, waar het me vooral om draait is dat het met een jaar extra ontwikkel tijd weer een beetje het oude niveau van de games gaat halen. En laat die sluip en achtervolgingsmissies maar een keer achterwege, dat was ik na één game al spuugzat. Liever weer vrij de daken en gebouwen op en hopelijk een life sized piramide. :9
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik mis AC wel moet ik zeggen. Het is prima wat Ubi allemaal uitbrengt. Division, For Honor etc. Goed dat ze het doen. Maar het pakt mij niet echt.
    Geef mij maar gewoon weer AC, Splinter Cell en fund nou eens eindelijk een nieuwe BIA game.
     
    Defanatic vindt dit leuk.
  7. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Brother in arms, dat zou echt top zijn. Bij de AC reeks vraag ik me af wat die serie moet brengen om mij weer te boeien. Ik vond Black Flag een aangename verassing door het varen en de setting, wellicht kan er nog een keer zoiets ontstaan maar ik kan op dit moment niet echt enthousiast worden van een nieuwe AC.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Altijd al met de voorvader van @Fiasco willen spelen, tof.
     
    Matrix en Fiasco vinden dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... into necrofilie ja?
     
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Volgens een posterproducent gaat de titel 'Origins' heten in plaats van 'Empire'. Los van het feit dat de naam me niet veel boeit, klonk Empire wel als gegoten imo
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]
    - from most of the AC4 team
    - will have modern day
    - no Desmond Miles
    - revamped version of Anvil engine
    - Ubi will start talking about it before the end of the month, full reveal at E3
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2017
    WorkingTitle en AnubisNefer vinden dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Geen boten verdomme
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Speelt zich af in het Oude Egypte.

    Day one purchase voor mij ook al heb ik me alleen vermaakt met Ass Creed 1, Brotherhood en Black Flag.

    De rest van de delen lagen mij niet zo.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    An off-screen image of the next Assassin's Creed game has popped up on the internet - and three separate Eurogamer sources have confirmed it is indeed legit.

    The image was posted to Reddit by user "shoutouttoashraf" (a now-deleted username that looks a lot like a reference to Ashraf Ismail, a Ubisoft staffer who worked on Assassin's Creed 4 Black Flag and is currently down as working on an unannounced project at Ubisoft Montreal). It depicts a player character on a boat who wields a bow and arrow and wears a shield on their back.

    [​IMG]
    The leaked image of Assassin's Creed: Origins, now hosted on Imgur.

    Last week a report by WWG.com claimed the next Assassin's Creed was called Assassin's Creed: Origins and is a series prequel. Eurogamer sources have confirmed this is indeed the name of the game, it is a prequel and it's out later this year for PC, PlayStation 4 and Xbox One.

    The image confirms boats return to the series after starring in Black Flag. A story from 2016 by Kotaku revealed the game, then codenamed Empire, would be set in Egypt.

    The image also reveals the "Assassinate the Crocodile" mission, and includes the following text: "Follow Shadya to Khenut's villa." Khenut was a Queen of Egypt and the wife of King Unas who lived during the time of the Fifth dynasty of Egypt.

    With E3 just a matter of weeks away, it won't be long before Ubisoft unveils Assassin's Creed: Origins, which is hotly anticipated after the series took a year off following Syndicate. A Ubisoft representative told Eurogamer: "We won't be making a comment on any rumours or speculations."
     
    Rossi46 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Egypte. Take my money Ubisoft, just take it. Dit was al goals qua setting na AC1.
     
    Tyrant en AnubisNefer vinden dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Meteen ook weer een volgmissie. Daar heb ik echt godsgruwelijk veel zin in.
     
    Tyrant en Rienbu vinden dit leuk.
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    OMFG zo'n zin in een nieuwe AC game!!!! Wat @Hybrid ook al zegt ik mis deze serie wel. Heb mij altijd goed vermaakt met elk deel uit de AC-reeks. Egypte lijkt me ook wel een toffe setting, als ze maar wegblijven van allerlei hokus pokus goden waar je tegen moet vechten.

    En boten vindt ik juist tof. Werkte naar mijn idee erg goed in AC:BF dus kom maar op! :D
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hopelijk niet teveel focus op boten. Ik bedoel Black Flag was tof maar was een slechte AC game maar een goede piraten game. En ik wil wel graag een AC game spelen in plaats van piraatje.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik vond persoonlijk BF echt tof. Maar ik wordt ook wel een beetje geil van piraten dus dat zal zeker van invloed zijn geweest op mijn ervaring. Maar ook zonder het piratensausje vond ik het denk ik nog wel een toffe game. En boten in AC, daar moet niet teveel focus op liggen. Maar als één van de mogelijke, te gebruiken, vervoersmiddelen is het top. Diversiteit, mits goed uitgewerkt, kan ik alleen maar toejuichen.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Probeer Unity nou maar gewoon jongens..beste AC so far
     
    Hybrid vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina