1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3/PS4] Persona 5

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 24 nov 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Wauw deze jrpg is kort zeg! :+

    En spoilers of niet, jullie posten inderdaad weinig over deze game. Zelfs niet over de mechanics, waarmee niet iedereen bekend zou moeten zijn denk ik. Weinig schrijvers hier merk ik al.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik game liever dan dat ik schrijf ja.;)

    Scheelt denk ik ook wel dat @DulleNL niet meer zo actief is; die was vaste schrijver van het P4G topic.:+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb er nu 83 uur in zitten ;) maar wil er graag nog wel 20 uurtjes in steken.

    Ik vertel er weinig over omdat ik bang ben teveel te spoilen.

    Anyway, de game opent zich heerlijk na verloop van tijd, je hebt alle tijd om je te verdiepen in de social mechanismes.

    Maar mocht je vragen hebben, ik beantwoord alles wel ;)
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Nou, ga vooral los over het fusen van Persona's. Wanneer en waarom? Noem es een paar OP combinaties op! :cool::+

    En wat is de meest efficiente tijdsbesteding tijdens het sim gedeelte? Geeft studeren terwijl het regent nog steeds een bonus?
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Fusen; niet veel veranderd hier....gewoon altijd doen als je er beter van wordt, maar zorg ook dat je altijd wel iets van elke smaak bij je hebt ivm weakness exploit.

    Tijdens regen krijg je nog steeds een bonus, maar nu ook op bepaalde dagen (zondags is er bv een drankje dat je kunt drinken op het station voor extra bonus).

    In het laadscherm wordt het al verteld; take your time.
    NG+ gebruik ik om met guide te spelen en alles zo efficiƫnt mogelijk eruit te halen (en kijken wat ik allemaal gemist heb:+), nu gewoon lekker op mijn eigen alles ontdekken.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Wat zou je anders doen, met de kennis die je nu hebt?
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Niks. Misschien kom ik later nog iets tegen maar voor nu gaat alles naar wens.:)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lichte spoiler, maar je kunt dus ook bonden met je teacher iets waar ik pas na 85 uur achterkwam. (als ik dat nou even had geweten...)

    Maar kwa fusen, tsja ik doe het eigenlijk altijd als ik ''grote'' stappen kan maken.

    Wel handig is dat je 1 persona overhoudt die normale aanvallen gewoon terug ketst, aangezien er dan sommige bosses zijn die je helemaal niks kunnen maken.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels uitgespeeld, zo'n 100 uurtjes in de game gestoken en voor m'n gevoel was ik nog lang niet klaar met deze game.

    Aanrader voor elke RPG fan (zeker turnbased fans!)

    Helaas heb ik niet al m'n confidants gemaxed, dus wie weet waag ik me nog eens aan een new game+, dan kan ik ''alles'' skippen maar wel gewoon lekker verder grinden.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Que Mementos, beste om meteen te doen of zie ik het puur als iets extra? Kost een dag toch.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wachten tot je genoeg requests hebt, vaak 2-3 is genoeg en dan het combineren met een beetje grinden. (kost idd een dag)
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb 129u op de teller. Ben ik zo traag? Heb hem nu uit eindelijk. "True ending" ofcourse
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nah, tis een JRPG....minder dan 100 uur is er gerushed doorheen gegaan (of op easy).:+

    Ben nu zelf met pt 2 bezig (na een Life is Strange en Overwatch break van 2 weken), deze keer op easy, met guide, om alles wat ik gemist heb (had maar 3 confidants op max) eruit te halen. De 'lastigste' trophy (250 unieke zinnen van F) dropte bij mij ruim voor het einde in mn 1ste pt ineens, dus de Platinum moet wederom gehaald worden.:cool:
     
    Zifnap en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  14. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Zo, ook maar eens gekocht. Nu de game nog spelen ;) M'n vrouw en dochter zijn het weekend weg, moet goedkomen denk ik. Ik heb wel de japanse audio alvast gedownload. Als ik de game opstart, spreken de personages dan automatisch japans of moet ik dit nog ergens "aanvinken".
     
    MAD 1976 en Zifnap vinden dit leuk.
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Snap alleen niet hoe je echt lvl 90+ kan worden zonder
    Reaper farming
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2017
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik was zelf rond level 60 aan het einde van mn eerste pt.....heb niet gegrind, dus dat is 'maar' 30 lvls grinden.....het kan erger.:+
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik was 65 bij de laatste flu season en toen heb ik wel gefarmed tot 85. Wilde per se eens toffe personas maken zoals Alice. Dacht dat je je level ook mee nam naar ng+. Guess not. Maar ik snap niet hoe je legit zo hoog level kan bereiken
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gaat ook niet zonder grinden, al heeft dat niets met legit te maken imo.....hoort een beetje bij het genre, toch?
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja is waar. Maar bedoel je kan heel cheap farmen toch.
    Reaper farmen in flu season
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja ok, zelfde met cash farmen, maar goed, ook dat vind ik niet cheaten....das gewoon gebruik maken van het systeem in de game.
     

Deel Deze Pagina