1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Nee meer de vaste garde van 2 jaar geleden.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wie zijn er niet meer actief dan?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Veel GM gebruikers, check hoe rustig het daar is :mad:

    Daarom snap ik het argument 'je had je ban voor een reden'.

    Ja, dat snapte hij nu denk ik ook wel omdat hij nu niet zat te trollen, beetje matige actie.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Sinds wanneer is dit forum een galbak van internet rellen geworden?
    Sinds wanneer word het schelden met een ernstige ziekte hier getolereerd? (... meerdere malen. Het een erger als de ander).

    Sinds wanneer mag er door mij (of een ander individu) geen kritiek meer geleverd worden op een modereer actie? Dacht dat we dat stadium al wel voorbij waren. Schrijnend om te zien hoe iemand gewoon compleet ape-shit kan gaan op een forum, mensen beticht/uitscheld en daar geen consequenties aan vast zitten.

    Beste XBW, stel nieuwe moderators aan, herstel de orde hier ... en laat alles niet op ome @Hybrid terechtkomen.
     
    bulletproof010 en AntraXxX vinden dit leuk.
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    ik heb een ban gekregen voor dat schelden. later heb jij mij doelbewust getagd in een topic waar jij en anderen racistische grapjes aan het maken waren, toen heb ik daar met verboden scheldwoorden op gereageerd. omdat ik later besefte dat dat flauw was, heb ik het beheer gemaild om mijn excuses te maken en beterschap te beloven; en ik heb erop gewezen dat ik doelbewust ben gelokt naar die racistische moppentrommel, wat natuurlijk gewoon een hele trieste zet is.

    deze uitleg heb ik eerder ook al gegeven, dacht dat je dat wel had gezien omdat jij in dat topic meepostte (rond de tijd dat je me uitschold voor kankerracist, hypocrite much?). ook heb ik sinds dat akkefietje waarbij jij me lokte naar je racistische grappen, en beterschap heb beloofd over mijn scheldpartijen, me keurig gedragen. dat mijn mening totale razernij in jou ontwaakt omdat die afwijkt van de jouwe, is volgens mij niet iets wat je moderaters moet aanrekenen. het is mij al geukt om niet meer ape shit te gaan, dan zal het jou vast ook lukken. succes gabber
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je mist het punt totaal.

    Ik tag jou, puur om te stangen inderdaad. Misschien geen wijze zet geweest :) We zijn (denk ik?) volwassen genoeg om op zo'n situatie te reageren. Dat geeft je nog geen enkel recht om die woorden te gebruiken. Dat ik het überhaupt type is meer om jou 'n hak te zetten inderdaad.

    Dat je echter compleet apeshit (waar ik dat doe is mij een raadsel?) gaat is mij echt een raadsel. Zeker vanwege een beetje pesterijen op een forum. Je hebt jezelf gigantisch laten kennen door dat woord in de mond te nemen. Nergens voor nodig. Dat je vervolgens een ban krijg omdat je links-en-rechts om je heen aan het schoppen bent, tja ... dat heb je echt aan jezelf te danken.

    Ben altijd bang als mensen in discussie gaan met jou ... je kan het prima formuleren hoor ... maar als de uitkomst je niet zint, dan zal je er alles aan doen om de ander te overtuigen dat jij het bij het rechte eind hebt. Als ze daar dan nog niet akkoord mee gaan volgt er een tirade die z'n weerga niet kent. Nergens voor nodig.

    Jij trekt het racisme kaartje echter veel te vaak. Jij verward racisme met sarcasme.
    Iemand die blind een discussie ingaat, niet openstaat voor kritiek kan fel uit de hoek komen.


    Anyway ... leiding ... wanneer komen er nieuwe Moderators? Of gaat XBW gewoon langzaam dood?
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  7. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Langzaam?..
     
    Rampage vindt dit leuk.
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    ik kan een opmerking plaatsen over je onvermogen tot zelfreflectie, maar dat zou erg off-topic zijn hier.

    oeps heb ik het toch gedaan. maar succes hier verder
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat? Beticht jij iemand nou van onvermogen tot zelfreflectie?
    Geinig.
     
  10. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Grappig hoe twee volwassen (?) mannen zo onwijs kinderachtig op een xbox forum met elkaar 'discussieren'.

    Overigens vind ik dat als je getriggered wordt door vervelende woordjes op het internet, je per direct je modem uit moet zetten.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Triggered?

    Wat dacht je van je gewoon fatsoenlijk gedragen in plaats van iemand uitmaken voor kanker nazi, homofoob, kanker racist?
    Heeft weinig te maken met een "trigger". Eerder met normen en waarden.

    Ben blij dat een forum als XBW jou als White Knight heeft.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmmmm zeg dat wel ja. Ik weet niet waar jij geleerd hebt om te discussiëren, maar die rotzooi in het nieuwstopic verwijt ik jouw onvermogen om op een enigszins volwassen manier te discussiëren. Jij gooit ruiten in voordat zij geplaatst zijn en ik vind het echt wonderbaarlijk dat iedereen maar door blijft 'discussiëren' met een persoon die er duidelijk geen verstand van heeft. Ik vraag mij dan toch af wat keurig gedrag in jouw woordenboek betekent.
     
    bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  13. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Pas je op met wat je zegt!!
    Dadelijk trigger je iemand met je White Knight.:+
     
    Rampage vindt dit leuk.
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Haha ok welk droefje heeft me een week geband?
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Meen je niet? Wat heb je gedaan? Eerlijk zeggen!
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik gok die Ajax grap?

    Nu eis ik dat iedereen die een kutgrap maalt geband wordt uiteraard.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Kan het me niet voorstellen dat het daarom was. Die grap was zo slecht dat een ban van een week natuurlijk never enough kan zijn geweest. Nah, is vast voor iets anders, ouwe woordkunstenaar van me!
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    #onschuldig
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204

Deel Deze Pagina