1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik word steeds af- en aangemeld op live. Wat is dit voor een probleem?
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Super wazig probleem. Ik kan geen Xbox messages sturen via de website of via de app op de telefoon. Wel via de app op de PC en via de Xbox zelf. Op de telefoon blijft hij maar laden en online krijg ik de melding: Er is iets fout gegaan. probeer het later nog een keer.

    Gekke is dat het in mijn account lijkt te zitten, als ik onder een ander account inlog werkt het wel. 3 verschillende browsers geprobeerd ook. Iemand enig idee? Ik gebruik dat vrij veel.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Niemand een idee?
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Stel ik wil een game uit de Canadese store hebben. Dan moet ik zeker een Canadese gift card kopen he? Of werken USA cards daar ook?

    Check bijv dit verschil eens

    http://www.storeparser.com/en-US/xb...58/slender-the-arrival-light-and-dark-bundle/

    Kijken bij cheapest region. Het lijkt me te werken met US gift cards. Maar stel een game is Insane goedkoper op de UK of Russische store, ik zeg maar wat dan heb ik toch echt een UK of Russische gift card nodig he? Wat vrijwel onmogelijk is volgens mij.


    Ah wacht even, ik zie het verkeerd qua cheapest region.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2017
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Canadese en Amerikaanse dollars zijn verschillende valuta he. Dus ja, je hebt Canadese dollars nodig.
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb je dit probleem nog?
    Ga anders eens naar http://support.xbox.com/fix-messaging log in en vul de extra info in (e.g. link je tel nummer)...
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee MS heeft het opgelost. Althans op mijn telefoon. Wat jij aangeeft heb ik allemaal al. Het heeft ook altijd gewoon gewerkt verder dus was heel vreemd.... Toch bedankt man
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Eindelijk een verified paypal account aan mijn MS kunnen koppelen. Kan nu eindelijk 360 games gratis downloaden.
     
  9. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik kreeg vanmiddag een melding van MS dat iemand ingelogd was met mijn account , ww gelijk veranderd maar nu kan ik mezelf niet aanmelden op de One :mad:
    andere account wat op de One staat doet het wel gewoon.
    her en der mijn ww aangepast , Hotmail / MS store / smartglass app maar hoe zorg ik nou dat ik weer gewoon met mijn account kan aanmelden ?
    ik las iets van 48 uur wachten of account verwijderen en nieuwe aanmaken maar wat ben ik dan kwijt ?

    Edit : het verwijderen en weer toevoegen van je account heeft geholpen. opgelost dus.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2017
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Al maanden het probleem dat ik niet in parties kan, maar sinds ik terugben in mijn appartement maakt de Xbox One ook niet meer automatisch verbinding met mijn router (wifi). Nu moet ik elke keer als ik mijn xbox opstart naar settings en dan minimaal 5x (soms wel meer dan 10x) het wachtwoord invoeren voordat ik verbinding heb. En ook word ik er redelijk vaak weer tijdens het gamen afgegooid en dan moet ik weer opnieuw 5x mijn wachtwoord invoeren.

    Geen flauw idee wat dit kan zijn. Iemand?
     
  11. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds lange tijd weer een Xbox en ik zou graag beginnen met een nieuw account. Ik kan echter nergens vinden hoe ik mijn oude xbox live account kan verwijderen of hoe ik het aan een andere e-mailadres kan koppelen zodat ik mijn emailadres kan gebruiken voor een nieuw account. Kan iemand mij hier misschien mee helpen? Op Google kan ik niets nuttigs vinden..
     
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Is het niet veel makkelijker om je gamertag te veranderen? Ik geloof dat je hier wel een klein bedrag voor moet betalen, maar dat mag het probleem niet zijn.

    Anders dan het willen veranderen van gamertag, zie ik geen reden om een nieuw account aan te willen maken op hetzelfde emailadres.
     
  13. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil met een nieuw account beginnen omdat ik die oude games niet in mijn lijst wil hebben staan (en bijbehorende gamerscore). Klinkt misschien stom 8)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kocht de afgelopen tijd gift cards via G2A en het ging allemaal goed. Maar het blijkt dus een aardig sneaky bedrijf te zijn als ik developers en gamers mag geloven op Reddit en NeoGAF. Iemand had onlangs een thread op Reddit en die had gift cards gekocht via G2A en een paar dagen later was hij gebanned vanwege diefstal/fraude. Ze raden het allemaal af om er ook maar iets te kopen. En ook al heb ik geen problemen gehad, behalve broer die meteen een used code kreeg ga ik niet mijn acccount riskeren. Is het gewoon niet waard.

    Dus mijn vraag.....wat is nu de beste plek voor gift cards? Ook waarschuwt men voor gift cards via Ebay, dat dit ook used codes kunnen betreffen. Ik zou bijna gewoon alleen nog maar via de NL store kopen met mijn Paypal.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Offgamers. Of cdkeys als ze op voorraad zijn.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan gaan we daar naar toe weer, want alles maar kopen via de NL store wordt hem echt niet. Motherfucking 71 euro voor Injustice 2 bijvoorbeeld. Ja....nee dus.
     
  17. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Geen idee waar dit precies thuis hoort maar vond het wel wat te maken hebben met Xbox live :thumbs:.

    Tijdens mijn gamen neem ik vaak die 30 sec clips op en kijk die terug via xboxdvr. De laatste tijd als ik wat wil opnemen wordt het niet opgeslagen ondanks ik wel de melding krijgt dat het opgenomen is. Iemand enig idee hoe dit kan?
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Heb ik ook gehad. Mijn opslagruimte voor dvr clips bleek vol te zitten. Wordt als het goed is ook ergens aangeven. Een hele zooi - nutteloze - clips verwijderen loste bij mij het probleem op.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nvm.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2017

Deel Deze Pagina