1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oh heerlijk!
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zelfs ik wordt (langzaam) enthousiast voor een Switch (vooral dankzij Pokemon, Metroid Prime en Xenoblade).
    Hopelijk wat meer JRPGs!

    Mario & Rabbits ziet er echt fun uit!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Mario Oddysey komt op 27 okt 2017 al uit, vroeger dan verwacht. Ook is er zojuist aangekondigd dat er een core Pokemon RPG in de maak is voor de Switch, dus de meesten hier lijken op hun wenken bediend te worden ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2017
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Metroid! :cool:
     
    AnubisNefer en Matrix vinden dit leuk.
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
  6. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Als ik Mario + Rabbids nou ook is kon pre-orderen bij bol of nedgame.....
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ga Mario Odeyssey sowieso halen, maar ik vind vooralsnog de setting een beetje weird voor een Mario game. (En de naam is nog steeds kut :+)
     
    Matrix vindt dit leuk.
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga hem ook halen, en ik heb (had) een beetje hetzelfde voor wat betreft de setting. Maar de gameplay en de gewone typische Mario werelden zitten er nog wel gewoon in. Ik zie de stad meer als een soort hub ofzo.

    Het zag er verder wel echt heel tof uit, maar Mario 3D World lijkt me toch leuker. Die game is echt ondergewaardeerd, hij was echt zo vet, de beste Mario sinds jaren (Galaxy).

    Verder vond ik Kirby, Mario and Rabbits en Yoshi ook echt te vet. Heel tof eigenlijk allemaal. Zou Nintendo het echt snappen eindelijk.
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Je kan het via de Ubi Store, die zijn normaal altijd op tijd!
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  11. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Mario Oddysey krijgt co-op. :thumbs: De ene speelt met Mario, de andere met Cappy. Te spelen met twee losse joy-cons.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Even he! Wat is er met Nintendo en de Switch? Je kan niet eens met goed fatsoen een controller kopen man! Nergens te krijgen en de prijs blijft omhoog gaan. Is het nou echt zo moeilijk om gewoon genoeg te leveren aan de winkels? We kennen het truukje nu wel Nintendo, leg die shit nou maar gewoon in de winkel. Ik vind het echt zo ontzettend zielig. Rot op! Ik kan al amper games erop spelen omdat er niets is, en je kan niet eens met meerdere mensen lekker MK 8 spelen omdat je geen controllers kunt kopen. En nee.... Die joy-con als twee controllers gebruiken is een no-go. Veel te klein.

    Ik ben hartstikke blij met mijn Switch, maar ik ben dat zielige gedoe met tekorten aan hardware en controllertjes nu wel een beetje zat. Het slaat ook nergens op, dat ding is nu al sinds maart uit en ze weten nu wel dat het spul leuk verkoopt. Lever die shit aan, in verschillende kleurtjes.. Ik wil dus die fokking gele joy-con :)
     
  13. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Leveringsprobleem is idd hopeloos. Heb zelf 3 joy cons en ben ook nog op zoek naar een 4e.

    1 joy-con als controller gebruiken werkt trouwens prima. Is natuurlijk wel even wennen maar het heeft mij positief verrast.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Prijzen voor de extra's (controllers etc) is echt INSANE.
    Dit weerhoud mij om er 1 aan te schaffen voor een prijsdaling. Totaalplaatje wordt me dan gewoon té duur voor een console voor erbij.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het persoonlijk niet zo heel fijn werken. Ik wil gewoon even simpel gezegd extra controllers kunnen kopen. Een Pro controller voor mezelf voor games als Zelda en straks Mario en nog een joy-con erbij. Dat is ook zoiets, die joy-con controllers zijn belachelijk duur en als je een setje hebt gekocht ben ik nog niet klaar want ik wil ook dat station erbij om ze in te kunnen schuiven zodat het een hele controller is. En dan ook graag die oplaadbare, dus je betaald meer dan € 100,00 voor een controller, echt zwaar belachelijk!
     
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Media Markt Drachten heeft momenteel alles op voorraad. Zelfs de switch is er regelmatig te krijgen
     
  17. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    vorige week 1 gewonnen had origineel er helemaal geen interesse in en dacht er dus aan om hem te verkopen maar begon toch te kriebelen.

    Dus maar zelda en mario kart gekocht, niet veel gespeeld nog want tijd ontbreekt me maar ben zeer tevreden tot nu toe
     
  18. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Switch eigenaren! Ik heb er nog niet veel over gelezen, maar ben benieuwd of jullie tips hebben voor accessoires. Wilde eigenlijk wel een screen protector en carry case kopen bij mijn Switch. Maar het aanbod is weer eens overweldigend. Hebben jullie tips?
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Ik heb zelf deze carry case:

    https://www.consoleshop.nl/product/763059/bigben-nintendo-switch-travel-case-zelda-grijs.html

    Dat is echt zo'n harde shell, met onder de Switch nog twee mapjes om games in te bewaren. Ik ben er zeer tevreden mee!
    Er is ook een neutrale versie, maar die is wel van ander materiaal aan de buitenkant, dus geen idee of die net zo goed is:

    https://www.bol.com/nl/p/official-l...witch/9200000073687012/?suggestionType=browse
     
    pi3t vindt dit leuk.
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb zo'n complete set van Bigben gekocht voor nog geen 15 Euro. Zit zo'n harde case in, screenprotector en plastic mapjes voor de games.
     
    pi3t vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina