1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    “Put two Finns in an elevator. Neither of them says a word and they don’t feel uneasy at all. There is mutual understanding between them that they didn’t have to start small talk”.

    Staan als volk ook in de top 10 most introvert countries.
     
    Smok3y en Grave vinden dit leuk.
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ze noemen Kimi ook niet voor niet the Iceman....zou pas raar zijn als hij staat te lachen en enthousiast doet op het podium.:+
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Haha ja echt. Zou Bottas en Raikonen wel es samen op het podium willen zien met Eddie Jordan :+ Bwoah
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Bottas is ook introvert,maar die kan nog een leuk praatje houden en een glimlach tevoorschijn toveren.

    Kimi daarentegen....... sjongejonge....
     
  5. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik denk dat je met Kimi heel goed een feestje kan houden...

    Alleen kom op; al 6 races achter elkaar pech, gaat ein-de-lijk alles goed, krijg je 2 ronden voor het einde een lekke band. Alsof je dan vrolijk gaat doen op het podium...
     
    Smok3y en Head Ninja vinden dit leuk.
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Het eerste is iets waar ze (Zoals meerdere hier ook zeggen) om bekend staan. Het tweede is meer een persoonlijke mening maar wordt ook door heel veel mensen gedeeld. Dus geen debiele aannames. :)
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind het nogal wat om dat over een meervoudig wereldkampioen te zeggen tbh.

    Als we iedereen in een hokje gaan stoppen om wat diegene op het internet zet, dan kan jij ook meteen aan de slag in de lokale gayclub.
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    1 kampioenschap.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ze hebben het daar over Hamilton, he. ;)
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    [​IMG]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Kan je ook eens een bericht plaatsen zonder altijd achterlijke opmerkingen?

    Omdat hij een meervoudig wereldkampioen is wil niet zeggen dat het geen naar, zielig, leuk, goed, irritant of aardig persoon kan zijn, zijn wereldtitels hebben niks te maken met hoe iemand is.

    Ik kijk Formule 1 sinds ik me kan herinneren, en de dingen wat hij doet staan me niet altijd aan, vind ik vaak niks te maken hebben met hoe ik autoracen graag zou zien. Het is gewoon een persoonlijke mening (Die ik dus niet als enige heb), get over it. :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Volgend jaar dus de Halo :mad:

    Goed dat ze wat doen maar dat ding is echt te lelijk
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Waardeloos en lelijk. Ze willen hoofdbescherming vanwege de crash van Bianchi, maar Halo had daarbij 0,0 geholpen. Daarnaast moet het bescherming bieden tegen rondvliegende brokken, maar een klein projectiel vliegt er gewoon langs.

    Maarja FIA voelt natuurlijk de tijdsdruk, ze waren al te laat met verplichten van hoofdbescherming dus nu maar snel de Halo invoeren.

    EDIT: is een petitie gestart (tegen beter weten in natuurlijk toch getekend) https://www.change.org/p/federation...troduce-the-halo-safety-device-in-formula-one
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2017
    Tim vindt dit leuk.
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    lol die petitie gaat echt 0,0 uitmaken. :+
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het probleem is dat ze met de tests pandora's box hebben open gemaakt voor rechtzaken.
    Stel ze doen geen Halo en er gebeurd iets en de Halo had iets kunnen doen. Dan zijn ze de sjaak. Dus ze moeten nu wel.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Inderdaad. Dat laatste shield ding is 100 keer mooier dan de halo maar niet goed ontwikkeld. Dat betekend niet dat we voor altijd vast zitten aan de Halo. Kan prima zijn dat er voor 2019 een mooiere oplossing komt.
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Je blijft met de bolling van de ruit zitten bij zo'n shield.
    Dat geeft bij extreme bolling een vertekend beeld van de werkelijkheid en daarnaast ondervond Vettel een zuigende werking naar de ruit toe.

    Halo is relatief simpel, geeft geen vertekend beeld en je houdt deelt het open karakter van de auto's.

    Ik ben alleen wel benieuwd of het een actief onderdeel wordt van de auto? want je zou toch verwachten dat als ze zo'n dingen moeten plaatsen, ze erop z'n minst ook winst mee willen halen.
    Dus downforce etc.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is nu ook zo groot zwart ding. Ik bedoel als die in de kleur van de auto is kan het "beter" zijn.

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina