1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol. Daar kijk ik nooit. :lol:
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570

    Heel soms speel ik hem, het is voor mij nog steeds een van die games die erg uniek is, zo groots, zo veel te ontdekken, de hype die er vorig jaar was, zelden heb ik bij een game zo vaak info opgezocht over deze game.
    Maar goed binnen 3 dagen had ik de game platinum, en heb de weg naar het midden gemaakt, toen was het voor mij wel klaar.

    De update heb ik nooit echt goed geprobeerd, maar hoop dat ze de game regelmatig blijven updaten.
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Laatst weer eens geprobeerd, maar kon er niet inkomen..

    Gaat die Platinum niet veel tijd kosten?
    Vooral The Sentinel trophy lijkt tijdrovend.
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb gisteren die Sentinel trophy gehaald.
    Is niet zo heel moeilijk.

    Je kunt gewoon 8 uurtjes in een gebouw chillen op een extreme planeet. Als je niet loopt gaat je life support ook niet omlaag.

    Je kun dit het beste doen als je naar bed gaat. Dan heb je de trophy als je weer wakker wordt.

    Voor de update kon je in je spaceship blijven zitten op een normale planeet. Nu moet het echt op een extreme planeet zijn.

    Die Galapagos trophy lijkt mij een stuk pittiger. Voor de update moest je voor deze trophy 60 dieren ontdekken (kan binnen 1-2 uur). Na de update moet je ALLE dieren op 10 planeten ontdekken. Ik kan op meerdere planeten de laatste animal maar niet vinden. Dus dat kan tijdrovend worden.

    Als je de disc versie heb, kun je de nieuwe patch verwijderen. Maar digitaal kan dit niet, omdat de patch automatisch wordt gedownload.

    Wil trouwens voor de volle 100% gaan (dus ook de DLC trophies). Die Reunion "Visit another Player's Base" trophy schijnt erg luck based te zijn. Maar in de Galactic hub zijn genoeg Player bases.
    Mijn start planeet was gelukkig dicht bij de Galactic hub.

    Maar als je start planeet aan de andere kant van het heelal is. Dan zal je die Galactic hub waarschijnlijk nooit vinden.

    Zie meer info over de Galactic hub:
    https://www.reddit.com/r/NMSGalacticHub/

    Ik ben 32 jumps verwijderd van de Galactiv Hub. Als ik het goed begrijp, is een volle warp drive 1 jump. En voor een volle warp drive heb je weer 4 of 5 warp cells nodig.
    Met warp upgrades kun je er nog sneller zijn. Alleen heb ik nog geen enkel warp upgrade gevonden. Gelukkig zijn die warp cells vrij makkelijk te craften.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2017
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het enige wat ik van die game onder controle moet krijgen, is de besturing van je schip. Als ik dat zou kunnen, dan pak ik die game ook vele uren op vermoed ik. NMS ook best veel gespeeld, met relatief makkelijke controls. Game had ik vanaf de launch en best wat uren gespeeld, maar wat al gezegd werd: Het kwaad was al gedaan. Denk zo maar even een controls tutorial van Elite - Dangerous opzoeken.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou de besturing is super makkelijk. In het begin is het even lastig inderdaad, maar ik heb bv throtlle op 0% gezet op beide triggers tegelijk indrukken. Dus je komt aan bij je landing pad en even hup die twee tegelijk aantrekken en je hangt stil. Hoef je alleen maar even wat bijnte sturen en je zakt zo op je landing spot.
    Ook een override landing gear optie aangezet. Als de landing gear lowerd is dan kan ik de x ingedrukt houden en met de richting cross van je controller de stuur jets aansturen. Naar voor, naar achter, naar links en naar rechts. Werkt super makkelijk.
    Maar het is zeker lastiger dan NMS. Maar zoveel meer diepgang.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zie mijn post in het topic van de game die ik zojuist heb gemaakt. Zou graag je mening en visie erop willen. Bij voorbaat dank.
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb een simpele farm opgezet.
    Ben toch maar Mordite gaan farmen ipv Nipnip.

    Bij Nipnip moet je aan Geknek komen (die imo heel moeilijk te krijgen is). Daarnaast moet je ook een hoop Rigogen hebben (onder water).
    Op mijn planeet is er wel water. Maar erg weinig rigogen.

    Mordite duurt maar 6 minuten om te maken. Met 50 Mordite (2 planten) kan je lubricant maken. Die verkoop je weer voor 20k.
    Ik heb 100 planten. Dus ik maak ongeveer 10 mil per uur.

    Heb ook een galatic handelsterminaal op mijn base (hoef ik niet steeds te reizen).
    Ken mensen die 10 mil in 20 minuten verdienen. Maar zulke farms kosten veel meer tijd om op te zetten.

    Ik wil farmen tot ik +100 mil heb. Dan koop ik een class A explorer ship (met hyperdrive bonussen) en een kleine freighter.

    Als ik de Warp Reactor Sigma blueprint heb gevonden ga ik richting de galatic hub.

    Eenmaal bij de galatic hun aangekomen ga ik maar een échte goede base opzetten.
    Het is niet SUPER uitgebreid ofzo. Maar heb best wel vette home bases gezien op internet

     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2017
    fredfenster vindt dit leuk.
  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Owjee... ik ben hem weer aan het installeren :eek:
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Waarom volg ik deze pagina nog. Herinnert me steeds weer aan dat trauma van toen. Heb niet voor niets zoveel uren bij een psycholoog moeten zitten om dit te verwerken :'-(
     
    Makkabeer en Jorrie vinden dit leuk.
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Uhhh ben nu die galapagos trophy (alle dieren vinden op 10 planeten) aan het doen.

    En wat een skijt skijt trophy is dit zeg.

    Je hebt die milestone ook nodig om een warp upgrade te krijgen van polo.

    Op sommige planeten vind je binnen 15 min alle dieren. En op sommige planeten ben je 2 uur aan het zoeken naar de laatste diersoort.
    Gaat nergens over.

    Heb nu op 7 planeten alle dieren gevonden. Maar ik heb ook een hoop planeten waar ik de laatste diersoort niet kan vinden.

    Je kan nu ook met je exocraft zoeken naar die dieren (dat maakt het een stuk makkelijker). Maar die exocraft heeft helaas een lelijke bug.
    Soms als je uit wil stappen gebeurt er dit:


    Net zelf een paar keer meegemaakt op een planeet met extreme weersomstandigheden.

    Dus die gebruik ik ook niet meer.

    Geniet verder wel volop van de vernieuwingen die de game veel leuker maken. Maar dit blijft een skijt trophy.
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik moet ook poepen..
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb eindelijk de Warp Reactor Sigma blueprint gevonden.
    Heb meer dan 40x gewarped... talloze gecrashde ships onderzocht.
    Maar uiteindelijk is Polo degene geweest die me de blueprint heeft gegeven.

    Heeft me wel uren geduurd voordat Polo eindelijk weer eens te voorschijn kwam. Schijnt heel random te zijn. Soms zie je hem om de 2 uur. Soms zie je hem pas na een paar dagen.

    Voor de update was het echt een stuk eenvoudiger om aan die warp blueprints tekomen.

    Heb ook een schip met een 48% Hyperdrive bonus gekocht. Dus ik kan nu eindelijk richting de galatic hub

    P.S. Er gaan trouwens geruchten dat er binnen nu en 2 weken een hele groot update komt.
    http://www.playstationlifestyle.net/2017/07/09/no-mans-sky-update-1-3-teased-for-august/

    Ben benieuwd !!!
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Nieuwe update



    Binnenkort maar aan mijn permadeath playthrough beginnen
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Denk dat ik wel weer deze game aanschaf. Het was goed voor de ontspanning
     
    ExquisiteSteez vindt dit leuk.
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Is de game nou echt de moeite waard? Ik lees zoveel negatieve verhalen en reviews erover, maar ben toch benieuwd.
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Met de games is niks mis verder. Ze hebben hem alleen veel te vroeg gereleasd en dat is een grote fout geweest.
    Maar ik denk dat met deze nieuwe patch de game bijna is zoals die bedoeld was....
    ik ga hem zeker weer eens opstarten...
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Atlas Rises-update voor No Man's Sky heeft dertig uur aan verhaal

    Hello Games heeft informatie bekendgemaakt over de Atlas Rises-update voor No Man's Sky.


    Sinds de lancering in augustus van vorig jaar zijn er al verschillende updates voor de ruimtegame verschenen. Zo konden spelers door de updates al gebruik maken van voertuigen en eigen basissen creëren.

    Met de Atlas Rises-update worden veel functies toegevoegd aan de game. De volledige details zijn te vinden op de website van No Man's Sky. De belangrijkste verbeteringen zijn hieronder te vinden:

    • Andere spelers zijn zichtbaar in de vorm van 'glitches'

    • Hogere resolutie van 3D-objecten

    • Nieuwe planeetsoorten

    • Nieuwe missie's beschikbaar

    • Farming is verder uitgebreid

    • Meer muziek van 65daysofstatic

    • Portals om snel tussen systemen te kunnen reizen

    • Meer dan dertig uur aan nieuwe verhalende content

    De update is op het moment van schrijven nog niet beschikbaar. Vermoedelijk wordt deze later vandaag beschikbaar gesteld. No Man's Sky is beschikbaar voor pc en PS4.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja het is wel een update die mensen toch weer zal aantrekken.. ziet er ook prima uit vind ik persoonlijk.
    Jammer dat de weg erheen zo belabberd was..
     

Deel Deze Pagina