1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Iemand bannen voor een grapje over een Ajaxied, lol.
    Dan had 90% van het forum al een ban moeten krijgen voor kut grappen over Feyenoord.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik wil best mod worden en schoon schip maken. @Hybrid give me the power I beg of you! Ade due damballa

    [​IMG]
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Het is dat het gewoon totaal niet consequent. Wil verder niemand een ban aan naaien maar gisteren in het nieuws topic werd er ook een "too soon" grap gemaakt maar dat boeit dan (terecht) niemand. Puur een ban geven omdat @Hybrid zelf een Ajax fan is, is gewoon zwak
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sorry nu moet ik even ingrijpen. Ik neem beslissingen niet alleen mbt een ban. Zal een mooie boel zijn. Kwamen meerdere reports over binnen en de opmerking was zeer ongepast op dat moment dus kwam er een beslissing tot een ban. Vind het heel jammer om die laatste zin te lezen en als mensen zo over mij denken dan stop ik er liever gelijk mee. Probeer het beste van alles te maken en zoveel mogelijk voor XBW te doen ook buiten mod zijn en dat doet het me pijn om zoiets te lezen.
     
    Matrix, fredfenster, Maddmonkey en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Lekker laten lullen joh. Kansloze reacties... Jij doet als een van de weinigen in je vrije tijd nog je best om het hier op XBW een leuke boel te houden. Iets wat ik, en velen met mij kan ik mij zo voorstellen, meer dan waarderen! Ban was terecht en je kan nu eenmaal niet altijd alles zien. Kritiek mag natuurlijk, maar dit is gewoon sad :'-(
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Mijn excuus was zeker niet kwetsend of minachtend bedoeld maar zo kwam het wel een beetje over als er heel de tijd hier geen opheldering wordt gegeven terwijl daar wel om wordt gevraagd.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    En dat kon je niet gelijk zeggen toen ik er om vroeg?
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ban komt gewoon random over omdat er wel veel vaker smakeloze grappen worden gemaakt(laat staan de toon van de discussies in het nieuws topic) waar (iig in mijn beleving terecht) niet mee gedaan wordt.

    @Hybrid kon trouwens mijn eerdere post niet bewerken omdat dat maar 2 minuten na het plaatsen van de post kan.Fout of nieuwe functie?
     
  9. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Hoewel ik het ook een gigantische misplaatste kut grap vond, kan ik toch echt niet stellen dat ik een ban echt terecht zou vinden. Ik ben het overigens wel over de rest van je post eens.
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Er zijn ook gewoon veel te weinig mods meer over. Kan me eigenlijk alleen maar Hybrid bedenken... En tja, de een legt de grens ergens anders dan de ander. Kan je het natuurlijk niet eens mee zijn, maar vind dat Hybrid zijn credits wel verdiend heeft. Anyway, er lopen blijkbaar een hoop wannabe mods rond, dus wie wil!? :+
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Mja ik had volgens mij redelijk mn excuses aangeboden en toen kwam 3 dagen later die ban opeens ff :+
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ga hier echt heerlijk op. Wat een niveautje.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Maaaat heb je nog een seizoenskaart trouwens?
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Hybrid ... Vandaar mijn roep op meer moderators. Zie jou namelijk ook echt als enige de boel hier nog draaiende houden namelijk.
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Nee man, te onregelmatig leven. Zit sporadisch op S.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee krijgen we Peppie en kokkie als mods erbij.. doe maar niet.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mwa... als jij Moderator word gaat 90% permanent op vakantie :+
     
  19. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Voor de duidelijkheid:
    • @Flavourlicious is moderator en redactielid. Hij neemt het hele gebeuren met betrekking tot gaming voor zijn rekening. Er zijn vrijwel nooit problemen in die sectie, dus je hoort hem ook niet vaak.
    • @Juunanagou is moderator en fungeert als vliegende kiep. Ze houdt de boel in de gaten en denkt mee als het gaat om beslissingen.
    • @Hybrid is (Super) moderator. Hij neemt de rest van het forum, inclusief de green mile voor zijn rekening. Aangezien dat de grootste poel van verderf is, merk je het meeste van zijn aanwezigheid als moderator zijnde.
    • @Sen is hoofdredacteur en modereert het redactiegedeelte.
    • @lwn (ik dus) treed op als admin. Als het moderator team (samen) besluit om ergens in te grijpen, door bijvoorbeeld een ban te geven ben ik degene die dat uitvoert.
    Het forum bestaat uit een kleine en hechte gemeenschap, waarvan de gemiddelde leeftijd 30 jaar is. Gezien die leeftijd acht ik iedereen oud genoeg om zijn verantwoordelijkheid te nemen om van het forum een leuke plek te maken en te houden. Het beleid van de afgelopen twee jaar is erop gericht om leden zoveel mogelijk vrijheid te geven en zodoende het forum losjes te modereren. Alleen in uiterste gevallen wordt er ingegrepen.

    Mensen die een ban hebben gekregen, moet niet acteren alsof ze niet weten waarom. Een aantal leden zoekt altijd de grenzen op en gaan er soms over. Het is de eigen verantwoordelijkheid van leden om elkaar aan te spreken op gedrag. In bijna alle gevallen gebeurt dat uitstekend. Daarbij kan altijd de hulp van een moderator ingeroepen worden.

    Als je constant in de clinch ligt met een ander lid, is het wellicht verstandiger om elkaar te negeren, in plaats van eerst melding te maken over een onderwerp en vervolgens zelf bovenop te duiken en de volgende clusterf**k veroorzaken. Wat we niet gaan doen is politieagentje spelen, de boel constant controleren en random "bekeuringen" uitdelen voor alles wat ons niet aan staat.
     
    fredfenster, Maddmonkey, CrazY en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Feit blijft wel dat er dan niet met 2 maten gemeten moet worden...

    Dat gebeurt nu dus (soms) wel.
    Voorbeelden zijn gegeven.
     
    Rampage vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina