1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @lwn

    Prima dat jullie de problemen op XBW zichzelf op laten lossen. Members er op aanspreken gebeurd ook wel ... maar de termen die hiervoor gebruikt worden gaan mij echt te ver.

    Wat ik me dan wel afvraag is wat het standpunt is t.o.v degene die hier enkel posten om rotzooi te schoppen?
    Laat je XBW dan in verval raken of word betreffende member(s) dan gewoon op vakantie gestuurd?

    @Hybrid doet zijn werk ... en krijg helaas de indruk dat hij ook maar alleen is. Vandaar de roep om nieuwe Moderators zodat Hybrid ook eens kan genieten van zijn weekend.

    ... en dit snap ik dan weer niet.
    Prima dat je het forum vrij wil laten maar het lijkt mij dat er grenzen zijn.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dat is toch ook gebeurd? Heel XBW viel er over, ik bood mn excuses aan, die werden geaccepteerd en vervolgens komt er een ban. Dan is dit stukje tekst natuurlijk gewoon onzin.


    Anyway, ik maak me nou ook weer niet te druk over een weekje niet op een gameforum kunnen posten ofzo, maar hadden jullie gewoon gelijk gezegd ok dit willen we niet weekje ban en dat consequent zouden doorvoeren was het ook prima. Moet allemaal weer zo vaag.

    Dat van grenzne opzoeken herken ik mij niet (meer) in trouwens :+
     
  3. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Hybrid staat er niet alleen voor. Dat heb ik in mijn post ook toegelicht.

    Noted

    Als dit echt een probleem wordt, dan worden er passende maatregelen getroffen door de crew.

    Die zijn er zeker, verwacht alleen niet dat we dat als een stel KGB'ers gaan controleren.

    Ondanks dat vonden we het nodig om je even op een welverdiende vakantie te sturen.

    Hopelijk hebben we dan wat minder werk aan jou de komende tijd :+

    Zou ook niet gezond zijn als dat wel zo was.

    Anyways, wat je nu zegt/ doet is in onze ogen weer typisch een geval van waarom je een gewaardeerd lid bent van ons vakantiepanel. Je hebt op het forum iets gezegd wat in het verkeerde keelgat schiet van veel leden. Vervolgens wordt je daarop aangesproken, met dank aan de leden. Je krijgt alsnog een ban, omdat we het wel eventjes welletjes vinden met het overschrijden van grenzen. Ten slotte zoek je (en vind je) een stok om de crew mee te gaan lopen slaan en de volgende rel te veroorzaken. Ik hoop dat je begrijpt dat de crew hier wel even klaar mee is.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik denk dat je het punt niet ziet ...

    Er worden hier vele malen ergere dingen geroepen op het forum dan de situatie m.b.t Nouri. Daar word niets mee gedaan, simpele edit en klaar.
    Omdat XBW een forum is waar merendeel Ajaxied is ... word er ingegrepen en een ban uitgedeeld.

    Maar er zit een behoorlijk stuk tussen iemand uitschelden voor "kk-nazi" of "kk-debiel" of "kk-kneus" of een misplaatste grap maken. Want als merendeel hier Feyenoorder was geweest had het niemand wat uitgemaakt :+
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    8)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Lol wat een onzin.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat mensen zich zo druk kunnen maken hierover... De tering hé..

    Getuigt weer van erg veel vrije tijd allemaal.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dit lijkt me wel een ban waard.
     
    Reckuuza, Siemenn, Rampage en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dus iets constateren = je druk maken? :+
    Ah. Ok.

    Het is inderdaad een forum met een hoop toetsenbord-helden ... dan nog denk ik dat een strenger optreden best op zn plaats is in bepaalde gevallen :) Zal er overigens geen minuut van wakker liggen. Maak je niet druk.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Lol wat een onzin.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Late to the party, maar.. hoe heb ik dit kunnen missen? De post van Tyrant wel gezien, die was pittig, provocerend neergezet zich uiteraard sterk bewust zijnde van deze omgeving. C'est la vie de fora en/of XBW. En dan geband worden vanwege butt-hurt mede-forummers en/of banhammer-mods, wauw.

    Komt dan ook van een Ajacied, oftewel, iemand die achter jouw ban stond omdat jij een grapje maakte om hun publiekslievelingetje. Sterk.

    Amen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn we nog steeds bezig op die voetbal trein? Er is meer in het leven dan voetbalclubs en voetbal.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zeer sterk inderdaad knul. Ik was de enige op dat moment die zei dat men zich beter druk kon maken om andere dingen en dat het een misplaatste grap was en niets meer ;) misschien handig om wat minder selectief te lezen anders.



    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Nou.. wel een beetje :+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het gaat niet om voetbalclubs of voetbal ... wat een kortzichtige reactie.
    Gaat om het feit dat er hier gewoon niet gemodereerd word.
    Dus je vind het allemaal dikke prima als mensen met kanker schelden? Want die indruk wek je nu.

    Het lijkt er gewoon op alsof niemand de moeite meer wil doen om een beetje fatsoen terug te krijgen op het forum. Als je (en niet direct naar jou) er geen zin meer in hebt, doe het dan niet? Geef die optie dan aan andere, die het wel leuk vinden om te doen en het niet zien als dagtaak.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Jij kent me Fred, ik vind het veel leuker om juist pittige discussies aan te gaan die eigenlijk nergens op slaan :+
     
    fredfenster en Rampage vinden dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Als we nu gewoon weer ons best doen in het Nieuws topic mogen we alle drie op vakantie.
     
    fredfenster en CrazY vinden dit leuk.
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja mensen halen graag steeds dat Ajax ding terug. En met bepaalde woorden schelden is idd niet goed. Daarom heb we een report knop en zien we het als het gebeurd. Dit is mijn laatste reactie momenteel. :)
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik krijg toch nog wel te zien wie me allemaal gereport hebben toch?!
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Omdat het gewoon zo krom als een lul is om iemand daarvoor te bannen, maar dat terzijde.

    En dan sluit je zo (dikgedrukt) af ...

    Chapeau.
     

Deel Deze Pagina