1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938

     
    Mallakai vindt dit leuk.
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Sold, die retail box is wel echt genius.
     
  3. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Zijn hier mensen die Spotify gebruiken op de Xbox? Ik kreeg gisteren een update voor de Spotify app, sindsdien is de volumeregelaar voor Spotify (via de home knop) verdwenen. Iemand enig idee hoe ik die terugkrijg? Of hoe ik op een andere manier het geluid van Spotify kan regelen los van het geluid van de game?
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik was vergeten dat Spotify nu ook op de xbox is, maar kan het niet downloaden. Hoe heb jij dat gedaan @Santino ? In de store geeft ie aan dat het product op mijn interne harde schijf geïnstalleerd moet zijn en daaronder staat "coming soon".
     
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ook via de store. Maar ik heb wel een Amerikaans account. Geen idee of dat ermee te maken heeft...
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ook amerikaans account hier. Vraag mij dus af of de app wel te downloaden is op het moment. Misschien was er wat mee en is het er tijdelijk afgehaald?

    Alleen vreemd dat je na een update niet meer een volumeregelaar hebt en de app niet te downloaden is toch? Ik denk niet dat het toeval is.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  7. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Volumeregelaar is inmiddels terug. :D

    En een vriend van mij heeft een Nederlands account en ook Spotify, dus dat is het niet.
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zometeen om 21:00 livestream

    Wellicht wat meer over de Xbox One X
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo, ik ben klaar voor Xbox One X. Vandaag m'n Xbox One incl. m'n Sony 55EX720 verkocht aan m'n schoonbroertje.
    Direct naar de Mediamarkt gereden om daar een LG OLED55B6V op te pikken en de pre-order te plaatsen voor Xbox One X. :)
    Sta daar nu 3e op de lijst!
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik heb zelf ook een 55B6V, heerlijke TV! Je moet wel even met de settings spelen voor een optimale beeldkwaliteit, heb zelf de onderstaande video van Digital Foundry als uitgangspunt genomen.

     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Thanks! Zal hier van de week eens mee gaan spelen. :)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb eens zitten kijken of er ook winkels zijn die gewoon een preorder aannemen en niet gelijk 500 euros vragen, maar helaas. Bol.com, Coolbue en de NL Xbox store willen gelijk het bedrag. Ik laat mijn preorder bij MM gewoon staan en hoop dat het tegen die tijd alsnog de Project Scorpio Edition is.
     
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Tsja, terecht ook wel. Je hoorde veel te vaak dat mensen meerdere pre-orders uit hadden staan. Daar ben je op zo'n manier vanaf.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is ook zo, maar ik kan het op dit moment niet doen. Teveel andere belangrijke dingen die volop voorgaan. Op MM heb ik na de E3 meteen een preorder kunnen doen zonder extra kosten maar pas nu zijn het echte preorders. Ik ga straks wel even erheen en vraag of zij mij die Scorpio editie kunnen garanderen. Op de site van MS zelf staan winkels zoals Amazon, Bart Smit, Intertoys en Bol er en geen MM, Game Mania of Nedgame bij ''ook hier te bestellen''. weird.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bol.com en Microsoft reserveren enkel het bedrag op je Creditcard. Wordt pas afgeschreven als het daadwerkelijk wordt verzonden.
    Mediamarkt heeft aan mij een aanbetaling van € 25 gevraagd die ik ook gewoon weer netjes terugkrijg, mocht ik de Xbox toch elders gaan halen.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf geen CC, wel Paypal. Gaat het daar ook mee werken denk je?

    Mediamarkt Groningen vroeg geen aanbetaling, maar misschien nu wel, nu de preorders echt officieel zijn. Het is geen ramp als ik de Scorpio editie niet krijg, maar wel tof als ik hem wel krijg. Net getest op Bol, maar er gaat echt 499 van af als ik het via Ideal doe. Dan houd het op. Gewoon MM :)
     
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Bij MediaMarkt kun je nog geen preorder voor de One X plaatsen, toch? Op de website in ieder geval niet. Ik heb ze hier laatst over gemaild en toen zeiden ze dat het nog niet bekend is wanneer dit wel kan.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik was gisteren bij Mediamarkt Ekkersrijt om mijn nieuwe TV te kopen en ben daarna even naar de gaming afdeling gelopen en hebben daar netjes mijn reservering vastgelegd. Sta als 3e op de lijst. Moest € 25,- aanbetalen.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yup. Net bij MM Groningen geweest en de Project Scorpio Edition stond gewoon in hun computer al. Gelijk mijn preorder naar dat gewijzigd. Nice!
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ook maar morgen eens naar de MM en of de Gamemania.
    Ik wil ook graag die Scorpio edition :cool:
     

Deel Deze Pagina