1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Gisteren ook Mario & Rabbids gehaald voor op vakantie. Ziet er in ieder geval erg goed uit!
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik twijfel een beetje. Dit soort games is nooit iets voor me geweest, maar dat sfeertje.... Splatoon leek me ook niks, en nu ben ik ietwat addicted haha
     
  3. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb hem sinds vandaag en vind het geweldig. Normaal ben ik ook niet zo van de FF tactics / Fire Emblem / Xcom achtige games maar dit is supertof. Ze hebben het Mario sfeertje en elementen prima vertaald naar turn based strategy, echt heel leuk gedaan. Veel te verzamelen en upgraden en gouden medailles najagen. Ik zeg dikke aanrader!
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oke ik moet als de sodemieter een vervangende rechter Joycon hebben. Iemand enig idee of ze die los verkopen? (Regio Utrecht)
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Het is geen snelle oplossing, maar je kunt hem ter reparatie naar Nintendo opsturen.
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat heb ik dus gedaan, maar hij is niet op tijd klaar voor m'n vakantie ;)

    Zou een paar dagen duren, maar hij is inmiddels al 1,5 week weg.

    Een nieuwe set kost 90 Euro, dat is me net iets te gek. Dan maar m'n 3DS mee.
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ah zo ja. En een losse joy con is volgens mij niet te koop.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Mario + Rabbids komt sowieso in mijn top 5 voor 2017. Gisteren zou ik weer even een korte sessie doen, vervolgens was ik opeens 5 uur verder. :lol:

    En Rabbid Luigi is geweldig. _O_
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heerlijk spel, ook best wel pittig en ideaal voor tussendoor ff (of de hele middag)
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ondertussen in wereld 3, wat een sfeertje! _O_
    De battles daar halen soms alleen wel het bloed onder mijn nagels vandaan.
     
  11. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ik zit ook in wereld 3. Tot nu toe alle challenges, chests en battles op perfect gehaald. Hoop dat het nog wel wat pittiger gaat worden want vind het nog niet super challenging allemaal. Komt vast goed :)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Er staat een demo voor Project Octopath Traveler in de eShop!

    [​IMG]
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik had echt gehoopt en ook wel gedacht dat ze op die Nintendo Direct vannacht een release voor Stardew Valley bekend zouden maken. Maar helaas weer niks...
     
  14. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Moest even wennen, maar deze game heeft me positief verrast. Release is helaas nog wat ver weg, maar dit jaar staan er voor de Switch behoorlijke games op het programma.

    Alleen komende maand al: Fire Emblem Warriors en Super Mario Odyssey (of hoe je het ook schrijft)!

    Pokken Tournament DX komt deze week nog uit geloof ik, maar is niet echt mijn ding.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Mario + Rabbids uitgespeeld! Wat een heerlijke game was dit.
    Heb er tussen de 25 en 30 uur over gedaan, en moet nog alle challenges van de laatste wereld doen en wat battles opnieuw proberen. Zat content dus!
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ben af en toe aan het vloeken joh op die game. Maar zit aardig in elkaar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen het camerawerk helemaal ruk vind. Verder toppertje. Ik denk dat ik pas op een uurtje of 8 zit, dus mag nog wel even door.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem toch maar aangeschaft, ik ben totaal onbekend met het genre, maar man, man, wat een feest. Ik ben nog maar een uurtje of 5 in de game, maar ik vind het echt heel leuk. Steeds lastiger, maar wel echt leuk. Had ik niet verwacht, maar ik denk dat de hele setting me ook gewoon heel erg aanspreekt. Een Xcom heeft me nooit getrokken, maar dit uiteindelijk wel. De gameplay vind ik ook wel oprecht leuk en daar was ik juist bang voor, dat ik dat niks zou vinden. Maar eerlijk? Ik vind het dus wel fantastisch.
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vond de game echt leuker worden door alle upgrades en wapens. Ik ben ook vaker m'n team aan het wisselen op basis van de vijanden.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zover ben ik nog niet, ik heb net Luigi vrijgespeeld :) Ik zit nog echt aan het begin, maar ik vind het geweldig. Samen met Rayman zijn dit games die ik graag in handheldmodus speel. Splatoon en MK 8 speel ik liever docked, maar die twee games zijn lekker om in handheldmodus te spelen.
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    voor de mensen die mario + rabbids al wat langer hebben, blijft het spel een beetje leuk of raak je de game nu eigenlijk niet meer aan? heb me vraagtekens of dit lang leuk blijft namelijk als je het eenmaal hebt uitgespeeld.
     

Deel Deze Pagina