1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    We hebben inderdaad veel Nederlandse game websites, maar is gewoon kul wat je zegt dat ze meer Sony zijn dan Microsoft, zeker met een X bijvoorbeeld zijn de websites super positief en enthousiast.

    Allemaal leuk die features, maar het gaat bij de consoles gewoon om de games niet om randzaken als de NPO of NOS nieuws, nobody gives a fuck.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Word!
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    7 november dude, jij had je Xbox One al verkocht he? anders kom je die inleveren bij GM.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja vorig jaar al man. Had er beter mee kunnen wachten en idd inruilen maar ben soms te impulsief. Krijg met de kerst wss weer een extraatje van de baas dus doe mijzelf dan wss een X cadeau ;)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ach joh dat komt wel goed ;)
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  6. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Dat is niet waar want tegenwoordig willen we er ook een Media player erbij hebben en apps als Netflix enzo, dus we doen al veel meer dan alleen maar gamen.

    Dan moet je mij reactie nog maar is lezen, want er zijn gewoon heel veel dingen die niet gepost worden, en dat is echt jammer want zoo mis je dingen die je eigenlijk toch wel graag had willen weten toch ???

    Vooral hier word veel meer gepost

    http://www.xboxoneuk.com/category/xbox-one/news/#

    https://majornelson.com/
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het gaat mij erom dat jij vind dat de media meer Playstation zijn, dit is puur calimero gedrag, nogmaals leuk die features, maar bij de consoles gaat het gewoon echt om de games, dat is waar het grote publiek op zit te wachten en niet een of andere app waar DBZ animes op kan kijken.
    Het is gewoon niet interessant genoeg voor de media om dit soort dingen te posten... en dat heeft niets met de Xbox of Playstation te maken..

    En toch top dat jij 2 websites heb die daar wel een item voor maken, snap de heisa niet zo..
     
  8. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Ja en daar ga je al want het gaat er niet om wat alleen jij vind, want je bent niet alleen op de wereld he of wel soms ??? nee het gaat erom dat er een breed sociaal beleid word gevoerd en Microsoft doet dat ook, en er zijn genoeg mensen die uitzending gemist op hun tv willen zien of weer DBZ willen zien enzo, en gelukkig kan dat nu ook via je XBOX ONE zonder dat je allemaal dingen bij moet kopen, en dus meer geld overhoud voor games enzo dus iedereen blij, en er zijn zelfs apps waarin je gratis de nieuwste films kunt streamen, en ook daar is een grote doelgroep voor, dus er mag best wel wat nieuws over gepost worden, want Sony fanboys mogen best wel een beetje jaloers zijn en er zijn genoeg mensen die het niet zoo breed hebben, dus ik zie genoeg kansen en laten we er gebruik van maken.

    Mircrosoft heeft al ze deuren zowat open gegooid aangezien mensen zelf hun apps op de XBOX ONE kunnen uitbrengen, en er zelfs Torrent apps zijn niet normaal meer.
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik heb ook niet gezegd dat ik alleen op de wereld ben, jij loopt hier beetje de fanboy uit te hangen met je Sony fanboys mogen best wel een beetje jaloers zijn? waarop btw? op de apps die je ook op de pc kunt krijgen? hou toch op, je zet je zelf echt flink voor lul met dit soort uitspraken.
    Mensen die het niet zo breed hebben kopen niet echt consoles...

    Nogmaals top dat MS het doet, maar het feit dat er weinig aandacht aan besteed wordt zegt eigenlijk al genoeg dat er gewoon weinig animo voor is.

    Maar goed blijf deze nieuwtjes vooral brengen zou ik zeggen, aangezien de rest van de wereld alleen maar Playstation nieuws uitbrengt.
     
  10. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    maar waarom gedraag je dan zo ?? want je kunt toch ook gewoon normaal doen ??? ik heb mensen gezien die er echt blij mee zijn toen ik het ze vertelden, en ik snap ook niet waarom je zoo boos en stoer moet doen ??? want wat doe je hier dan eigenlijk ???

    Je gedraagt je meer als een Sony fanboy dan een XBOX gamer beetje jammer weer.

    Ooja hoe weet je eigenlijk dat iedere XBOX gamer ook een PC heeft ?? en wat hebben ze eraan als ze het op hun TV willen zien ??? leg is uit ???
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2017
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Het is een gamingsite die zich richt op xbox maar net zo goed over gaming in het algemeen gaat. Iedereen is welkom met welke voorkeur voor platform dan ook
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  12. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Dus iemand zwart maken en je als een fanboy gedragen mag gewoon ??? ok raar maar jij zou het wel weten he ??

    waar zijn de normen en waarden voor elkaar gebleven ????
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jij interpreteert het zo, ik erger me aan de manier hoe jij de Nederlandse game media ziet alsof die allemaal op de hand van Sony zijn.

    Enkel en alleen omdat ze bepaalde features niet de aandacht geven waarvan jij vind dat ze dat wel verdienen..

    Ik ben eerlijk ik heb een voorkeur voor Sony maar mijn main wordt weer een Xbox One X die ik volgende maand haal maar ik kan nog wel objectief bekijken en uitspraken als jaloezie van de ene kant is helemaal niet nodig een merk als Microsoft heeft dat allemaal niet nodig.
    Het is geen zielig bedrijf ofzo, ze brengen straks de meest krachtigste console ooit uit en iedere dag staan er 100 pagina`s vol over deze nieuwe console en jij geeft aan dat de media Sony minded is...

    In Nederland heeft gewoon iedere boerelul een computer een mobiel en internet.
    Dus die kunnen we afstrepen..

    Ik begrijp je aversie jegens Sony ook niet echt btw.

    Nogmaals ik keur je features die je brengt niet af he, post ze aub! Misschien is redacteur iets voor jou is op Xbw met dat soort nieuwsdingetjes.

    Ik gaf enkel antwoord op jou vraag waarom die features weinig in de media komen.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wat zou ik wel weten?

    Dude relax!
    Niemand gedraagt zich als fanboy en dat is ook nergens voor nodig toch. Als jij de XBOX helemaal de shit vind en bv elk nieuwtje wilt delen dan doe je dat toch lekker. Je moet het je alleen niet zo persoonlijk aantrekken allemaal en niet gaan inzoomen op welke sites meer over de een praat dan over de ander. Op een gegeven moment ga je dingen zien die er niet zijn.
    Ga gewoon lekker gamen, genieten van wat de console je te bieden en kijk uit naar de volgende console over een maand.
    Elkaar uitmaken voor fanboys heeft geen zin. Geloof mij het werkt alleen maar tegen je.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Verschrikkelijk die fanboys. Een forumban van een maand lijkt me op zijn plaats voor @Mallakai! Wie niet horen wil...
     
    Servantes en Mallakai vinden dit leuk.
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Deze discussie doet me denken aan t kansloze Xbox One VS PS4 topic tijdperk.
    Vooral tijdens de current gen releases

    Lekker dwangmatig je aankoop verdedigen en de concurrent afkraken.
    Totaal zinloos
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Indeed. Ik was er zelf ook schuldig aan btw. Blij dat ik de console war bs achter mij heb gelaten. Serieus zonde van mijn tijd.
     
    Mallakai en X-Junk vinden dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Doei dan. Ga je daar toch lekker hangen met je Calimero posts?

    Jij kan ook af en toe debiele suggesties doen he :+
     
    Santino en Mallakai vinden dit leuk.
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Joh jij denkt ook lekker mee in die tijd he X ;) good old days.. maar eens.. wel kansloos.

    Haha ja doe me best he, keep the XBW alive!
     
  20. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Dat maakt niks uit geef ze een mail met een berg nieuws en links eraan vast, en ze negeren het nog steeds.
     

Deel Deze Pagina