1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    En wie is 'ze' dan?
     
  2. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Ja dan moet je even terug lezen dan snap je het wel allemaal hoop ik haha.

    Ik weet zelf wel hoe je fanboys tegen kunt gaan daar heb ik een mooi pakket voor klaarliggen, maarja ik ga er niet over zucht.
     
  3. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Ik snap niet waarom er mensen zijn die zeggen dat een console alleen voor games is of moet zijn, want hij zit wel gewoon op je TV aangesloten, en je zegt ook niet dat een TV alleen bedoeld is om TV te kijken toch ??? vind het ook jammer dat er geen Ziggo Go app opzit, wat dan ga je gelijk van 25 naar 100 nog wat zenders, maar gelukkig heb ik nou een Google chromecast op me XBOX ONE aangesloten, en ja het kost wat maar het werkt wel heel goed, maar als ik zie dat we in de toekomst leven dan had dit eigenlijk niet meer gemoeten lijkt me.

    Je kunt wel zeggen dat je een console alleen voor games wild hebben, maar ondertussen moet er wel weer Spotify Netflix Youtube en een Mediaplayer komen, dus laat die dingen dan ook lekker weg, of verander van mening zou ik zeggen.

    Die NPO app op de XBOX ONE die niet echt van de NPO is blijft erg handig moet ik zeggen, want er staan echt wel veel dingen op hoor, en dat zijn echt niet alleen maar linkse dingen hoor.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Een console hoeft voor mij niet enkel voor games te zijn, ik heb gezegd dat niemand een fuck geeft om de overige applicaties zoals jij aangaf, tuurlijk Netflix is een hele grote, maar ik doelde meer op het feit de links die je aandraagt en waarom daar zo weinig over bericht wordt, omdat daar weinig interesse in is..

    Voor jou is een DBZ app, een NPO of NOS etc geweldig, maar er is een reden waarom er maar weinig over gemeld wordt in de media, en dat heeft weinig tot niets te maken met Playstation.

    Maar nogmaals please blijf het posten! ook voor @Maddmonkey en @Santino
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2017
    Santino vindt dit leuk.
  5. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Hoe weet je dat nou ??? er zijn genoeg mensen die Penoza PowNews Flikken Rotterdam Pauw 1 tegen 100 en Zondag me Lubach kijken enzo, want anders zou het er niet zijn, dus het is gewoon een hele goeie app, met 9 Live zenders natuurlijk, en DBZ hebben heel veel mensen gezien en toen ik het ze vertelden waren ze er ook heel blij mee, want ze wisten het niet eens, maar gingen het toen wel gelijk gebruiken.

    Waarom heeft de PS3 en PS4 eigenlijk een NOS nieuws app en word het ook verteld in het nieuws als het volgens jou geen reden is omdat te doen ???

    Post gewoon al het nieuws en maak een pagina met alle verschillen van de PS3 PS4 en XBOX 360 XBOX ONE dan hoeven mensen niet onnodig voor fanboy te worden uitgemaakt, en weet iedereen waar die aan toe is en waar die het over heeft, en dan heb je gelijk heel wat minder fanboys, maar het zou helemaal geweldig zijn als er een verbod kwam op het verheerlijken van slecht gamenieuws en bedrijven zwart te maken waar het wat minder goed mee gaat, en dan nog een gedachten team die kijkt naar de reacties van iemand, en kijkt of die wel echt een fanboy is of niet, dan waren er al bijna geen fanboys meer geweest.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoe ik dat weet? Omdat bijvoorbeeld jij eigenlijk de enige ben op Xbox World die het over deze apps heeft misschien? Apps die al een tijdje op de markt zijn en waar eigenlijk weinig tot niemand het over had...
    Ik heb ook niet gezegd dat het geen goede app is, ik heb gezegd dat er niemand een fuck om geeft (let op eigen beeld erover) omdat de media er maar weinig over verteld en het hier bijv op xbw ook geen aandacht aan besteed wordt.

    Kijk dit is waar je afkeer voor PlayStation weer naar boven komt? NOS app lekker boeiend die app wordt bijna in je strot geduwd op de ps4.
    Ik zelf heb hier ook geen nieuws gezien van de app NOS?
    hou gewoon op met dat jaloerse gedoe van het moet overal gelijk zijn.. of doe er gewoon Zelf wat aan.

    Btw een verbod komen op slecht game nieuws? Jij zegt een paar Posts geleden dat de media ps minded is en je vind dat de PlayStation gamers best jaloers mogen zijn.. nogmaals waarom dat soort Posts? Je komt zelf met de meest rare Posts om vervolgens verontwaardigd te doen.

    Doe gewoon normaal, je leest hier over heen, Post je nieuwtjes! Wie weet vinden mensen het leuk! En dat is een hint.

    Krijg ook nu beetje het gevoel alsof ik met een troll te maken heb.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Mijn vriendin is vandaag jarig :thumbs:
     
    Maddmonkey, Mallakai en Santino vinden dit leuk.
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Nu pas?
     
    Tim, Alexknl, Rienbu en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Helaas wel :mad:
     
    Tim, Santino en Rienbu vinden dit leuk.
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Kun je niet beter op een NOS forum gaan zitten? Je hebt het erover dat een console niet alleen voor games hoeft te zijn, maar je roept dit op een gameforum. Mensen komen hier voornamelijk - in relatie tot de consoles en PC - om te praten over games. Als ik de programma's terug wil kijken doe ik dit via mijn TV, via het internet of zelfs via mijn telefoon of tablet, absoluut niet via mijn console. Leuk dat mensen het gebruiken, jammer dat de PlayStation het blijkbaar niet heeft, maar ik denk dat nog geen vijf procent van de PlayStation gamers het als een gemis zal zien. Er zijn immers genoeg alternatieven om deze programma's alsnog terug te krijgen. Zij willen gewoon vette games en ik heb niet echt het idee dat hier ee gebrek aan is.

    Betreffende het punt van nieuws posten; ik heb je eerder gevraagd op welke websites je nu precies doelt, echter wilde je hier geen antwoord op geven. Daarom even een verduidelijking: er zijn websites die betaald krijgen voor hun werk en websites die het als hobby doen. Deze laatste groep heeft niet de tijd en financiƫle middelen om ieder nieuwtje op te pikken en een opmerking als 'post gewoon al het nieuws' slaat dan ook helemaal nergens op. Daarnaast heb je het over het verheerlijken van slecht gamenieuws en bedrijven zwart maken, zou je het alleen niet andersom moeten bekijken? Worden bedrijven niet zwartgemaakt (wat veelal gelijk staat aan het slechte nieuws) omdat ze hier zelf om vragen? Neem bijvoorbeeld de ontwikkelaars die het de laatste tijd steeds normaler vinden om content achter een DLC muur te plakken of pay-to-win systemen introduceren? Moeten we die maar gewoon hun gang laten gaan en alles slikken wat ze ons voorschotelen? Juist door hier kritiek op te uiten hebben we in het verleden meermaals gezien dat er juist veranderingen zijn doorgevoerd. En als je praat over fanboys is het een kwestie 'pot verwijt de ketel' gezien je eerdere posts.

    Van harte!

    Wait, whut? Zit ik daarom dat hele verhaal te typen? Zeg me dat het niet waar is!
     
    Rienbu en Mallakai vinden dit leuk.
  11. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Nou dat is niet waar want we zien wel meer game nieuws die mensen niet boeit, maar wel gewoon gepost word.

    Ja en dat vind ik ook heel jammer, want mensen moeten wel weten wat de verschillen van hun consoles zijn, voordat ze hun mening gaan lopen geven wat dan weer uitloopt op ruzie enzo.

    Een verbod op het verheerlijken van slecht game nieuws en het zwart maken van bedrijven waar het wat minder goed mee gaat, en dan ook gewoon al het nieuws posten, zou er voor zorgen dat er minder fanboys zijn, en mensen normaal met elkaar om blijven gaan.

    Het is goed dat er nou wel over gepraat word en er gelukkig niet overal kritiek op is, maar laten we nou niet gaan lopen doen alsof we geen fanboy probleem hebben, want dat probleem is er gewoon, en dat zijn dan ook meestal Sonys fanboys, maar dat is ook niet zo gek als je kijkt naar de verkoop ervan, en hoort dat de meesten mensen alleen PS3 PS4 hebben, en vooral op de XBOX ONE is het erg zeldzaam om Nederlanders tegen te komen, en dat geef ik ook gewoon echt toe, want ik hoef geen fanboy te zijn als ik zie dat Microsoft ook echt naar zijn gamers luistert terwijl Sony meer roept For The Players, maar geen woord over Crossplay tegen XBOX ONE of EA Acces en laat staan dat je oude PS3 gamers erop kunt afspelen, en nog steeds geen optie om je Gamertag te kunnen veranderen, maar mogen nu wel betalen voor online gamen terwijl XBOX LIVE nog steeds sneller en betrouwbaarder is.
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    De gene die hier continu als fanboy over komt ben jij vriend.
    Neem het niet zo serieus man. Het is maar een console.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Wisten jullie trouwens dat de Xbox One X eraan komt? Het is namelijk al zo lang geleden dat er nog iets werd gepost dat daadwerkelijk relevant was voor dit topic dat jullie het misschien vergeten waren :+
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Is er geen app voor die daar wat meer over kan vertellen?
     
    NLegendkiller vindt dit leuk.
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Net gekeken op de PlayStation 4, maar kon hem niet vinden. Kutconsole!
     
    Rienbu en Mallakai vinden dit leuk.
  16. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Ja laten we vooral wegkijken en doen alsof er niks is, want dat zijn we onderhand wel gewend in Nederland.

    Onderwerpen van mensen niet serieus nemen en zeggen dat ze het probleem zelf zijn, terwijl we het wel gewoon allemaal zien en weten ??? maar ben wel gewend dat als je met harde feiten komt mensen opeens geen mening meer durven te geven of hebben haha, maar om je zelf nou naar Sony te verplaatsen als XBOX gamer geeft me wel een hele anderen nieuwe kijk op hoe XBOX gamers kunnen zijn en denken.

    Niet voor Sony zijn en kritiek hebben op Sony kunnen ervoor zorgen dat je op de meeste gamesites wel een ban kunt verwacht, jou mening valt dan buiten de anderen leden, en dat soort mensen moet je zoo snel mogelijk kwijt hebben, en ik heb dat al heel vaak mee gemaakt enzo.
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Holy moly...
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583

    [​IMG]
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is dit toevallig een troll account van iemand hier?
     
  20. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Tja opnieuw heb ik weer gelijk en niet zo gek ook want ik wist al dat deze reacties zouden aankomen, want al heb je niks te zeggen ? je wild wel het laatste woord hebben, maar doe het dan wel goed en lees eerst even de regels door.

    Je gaat ermee akkoord om de Dienst niet te gebruiken om materiaal te plaatsen of ernaar te linken dat lasterlijk, beledigend, haatdragend, bedreigend, spam of spam-achtig, aanstootgevend of erotisch is, persoonlijke informatie van anderen bevat, het auteursrecht schendt, illegale activiteiten aanmoedigt, of anderszins in strijd is met de wet.

    Beetje jammer ook dat je zoo ver moet gaan, terwijl je iemand ook gewoon gelijk kunt geven toch ???
     

Deel Deze Pagina