1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Beide sturen zijn brushless en belt driven.

    Het enige verschil tussen de sturen is de pure krach en wat betere precisie.
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ok.
    [​IMG]

    Wat is dan het ca. 300 verschil waard?
     
  3. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    In betere betrouwbaarheid!
     
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    De 2018 Indycars zien er een stuk beter uit dan nu het geval is. Zeker in de Honda kleuren smoelt het echt goed :)

     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Vind sebring ook een gave track
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik wil een Tesla. :thumbs:

     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Leuk raceweekend vanavond/nacht:
    17:00 WeatherTech Petit Le Mans (10 uur Road Atlanta), tevens laatste race van seizoen.
    2:00 1000km van Bathurst
    7:00 GP van Japan
    10:00 Super GT in Thailand

    Kan je allemaal achter elkaar kijken als je zin hebt. :+
     
    B Tender en Dave 130R vinden dit leuk.
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  9. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Die slechte film over het Nederlands elftal zeker.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  11. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Met motoren word er sowieso geracet, auto's weet ik niet.

    https://www.irrc.eu/14-circuits/circuit-de-chimay

    Zonde van de auto en goddelijke 5 cilinder maar de eigenaar/bestuurder is de auto toch niet waardig. Wat een debiel zeg, als je zo rijdt mag hij van mij wel wat oplopen hoor maar je ziet het vaak genoeg dat zulke figuren zonder ook maar iets aan verwondingen er vanaf komen.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2017
    B Tender vindt dit leuk.
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Wel echt een extreem gevalletje 'meer gewicht in z'n rechter voet dan in z'n schedel' :lol:

    Ik snap nooit hoe mensen zonder kennis van wat er komen gaat, zo hard kunnen gaan. Beetje hetzelfde als die sukkels die rechtdoor schieten bij Adenauer Forst op de Nurburgring.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dat is het nadeel van snelle, moderne auto's.
    Je voelt/hoort niet hoe hard het werkelijk gaat. Gaat ook veel te makkelijk.

    Bij 200km/h begint de voorkant van mijn Volvo te zoeken, het windgeruis begint toch echt te dreunen op die vierkante oppervlaktes en de benzinemeter gaat van standje: "Potente puber" naar "baby-boomer" per 20 hectometerpaaltjes.
     
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Nahh. Niet mee eens. Moderne auto's zijn wel smooth as silk met 220+ op de klok, maar de weg wordt zó smal dan. Een kleine stuurbeweging en je bent 2 banen opgeschoven, en flauwe bochten worden serieuze knikken. Je voelt echt wel wanneer je tering hard gaat, ook al trilt je wagen niet meer uit elkaar zoals vroeger.
     
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Het punt is dat deze dodo dat helemaal niet opgemerkt heeft. Die geeft gewoon gas. Net als op z'n Xbox. En @Kimi heeft zeker gelijk; je merkt het amper tegenwoordig. Tijdje terug zat ik met @Dave 130R op de Autobahn, beetje te V-max'en en hij wees mij er bij 200+ terecht op dat ik met beide handen aan het stuur moest zitten. Ik had het niet eens door. Je merkt gewoon amper dat je hard gaat (en dan rij ik in een Seat Leon, een Audi RS3 zal nog een stuk beter geïsoleerd zijn).
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Het ligt er een beetje aan waar je rijdt. Op de Autobahn merk je het minder snel, maar zo'n 2 baans weg zoals het filmpje wordt echt heel smal. Geluid en trillingen zijn niet het enige wat snelheidsbeleving geeft. Een verkeersbord wat niet meer te lezen valt omdat je tantu hard gaat geeft wellicht ook een indicatie.

    Het is een ontzettend domme lul en de auto de schuld geven omdat 'ie zo goed geïsoleerd is vind ik onterecht. Ja, 200 in m'n Fiestaatje uit '94 was een stuk spannender dan 200 in een moderne RS, maar om nou te zeggen dat je het niet merkt...
     
  17. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    230 (toch?) met tractor diesel power techniek jonguh, maar idd bij moderne auto's is de snelheids beleving veel minder dan met oudere barrels zoals die van mij.
    Met mijn oude Corsa GSi uit 98 leek het wel of hij uit elkaar rammelde met 200 (en voor @Kimi NL, ja ze vallen ook al uit elkaar met veel lagere snelheden).
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ps. 'Moderne RS' was ook een slecht voorbeeld. Een Clio rammelt al bij 25 km/h
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Het kan gekker, ik hoorde dat BMW 140i rijders tegenwoordig hun deurrubbers moeten invetten omdat ze anders keihard kraken.
    Nu is het mij niet onbekend dat ene BMW minder mooi in elkaar steekt als een Audi of Mercedes, maar god wat moet je je genaaid voelen als je je 1 serie van 60k moet invetten :p
     
  20. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Dus de 1 serie is eigenlijk een BMV?
     

Deel Deze Pagina