1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha inderdaad, de grootste flapdrollen van de gamemedia zijn wel die lui van Gamekings :D
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Daz, Bidle, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Is het mogelijk fut Coop te doen? Of kan dit niet meer? Nergens meer te vinden
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kon dat überhaupt dan,....
     
  5. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ja


    @rubenpol007 volgens mij hebben ze het eruit gehaald, ik zat ook al te zoeken.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Wtf echt bizar. Dus samen met een vriend online kan niet meer in fut. Enkel seizoenen...
     
  7. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    oja mamma
     
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik weet t niet met FIFA , ik heb m afgelopen weekend wat uurtjes OF en ON line gespeeld.
    Offline speelt t best goed maar ONline is echt een ramp zeg zo zonde waar ik vroeger wel 400 wedstrijden seasons speelde of coop worden t er dit jaar niet heel veel wat een foutenfestival zeg zonde
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Oefening baart kunst
     
  10. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe kan het dat mijn tegenstanders in online seizoenen altijd zoveel man voor heeft staan. Heb het gevoel dat ze met 13 man spelen.
    Heb zelf ook al meerdere opstellingen gebruikt, en verschillende teams maar krijg het niet voor elkaar.
    Iemand de gouden tip...
     
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    wat bedoel je met voor heeft staan? voorin in de aanval of op het middenveld voor de verdediging?
     
  12. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik bedoel de aanval en middenveld. En als ik dan kijk hoe ze spelen, dan spelen ze 4-1-2-1-2 oid.
    Als ik dat dan speel, dan heeft mn middenveld en aanval geen overmacht.
    Probeer ook volle druk enz te spelen. Maar het lukt me niet.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zo'n speelstijl kan verklaard worden door drie dingen imo:
    - speelstijl op aanvallend / ultra aanvallend / all-out attack
    - player instructions waarbij je de voorhoede spelers laat focussen op hoog druk zetten.
    - custom tactics met hoge agression en pressure.

    Met name laatstgenoemde lijkt me het meest voor de hand liggend. Zelf speelde ik vorig jaar ook met hoge agression en pressure ik een 41412 (2) opstelling.
     
    Stefandaman vindt dit leuk.
  14. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt. Ik zal er eens mee bezig gaan.
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Het helpt ook als je langzamer je aanvallen opbouwt. Als je veel passt tussen aanvallers en middenvelders en eventueel opkomende backs dan schuift je middenveld ook steeds wat meer naar voren. Als je de bal snel van achter naar voor speelt om snel een kans te creëren dan heb je vaak een minderheid voorin.
    Tenminste, dat is hoe ik het ervaar (:
     
    Stefandaman en Bidle vinden dit leuk.
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    man man man dat online zeg wat is dat een partijtje kut zeg tis nogsteeds zo kut als de laatste jaren heeft niks met voetbal te maken alleen maar renne renne renne en van afstand schieten vreselijk endan die kut wissels tussendoor elke keer nee FIFA 18 is offline erg leuk maar na verloop van tijd gaat t vervelen en online zullen we t maar nietmeer over hebben xd en waarom kunnen mensen nogsteeds met zon hema wifi verbinding spelen man jezus laggy as fuck
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Compensatie. Ik zuig op het gebied van fifa. Online wel te verstaan. Maar ik compenseer dat met mijn slechte verbinding :+
     
    rubenpol007 en Stefandaman vinden dit leuk.
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vanavond met m'n broer voor het eerst FIFA18 gespeeld. Eerste indrukken: grafisch verbeterd met vloeiende animaties, doelpuntenfestijn alsof je Ultimate Team speelt (vaker 6-4 dan 1-1), afwerken in extremen (of alles gaat op de keeper of alles in de winkelhaak). Ik ben niet onder de indruk, maar zal ook komen door beginners fouten die eruit zullen gaan met meer speeltijd. Nu was het vooral een fouten festijn met veel goals, veel ruimte voor de aanvallers, rare penalties.
     
  19. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Even nieuw leven in blazen.

    Fifa 18 blijft me irriteren, maar toch ben ik ook dit jaar weer verslaafd aan Career Mode.

    Blijft toch leuk om iets moois op te bouwen, ondanks de tekortkomingen van het spel.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Yep, eens! Zit nu in het begin van de Premier League met Charlton Athletic. Twee keer gepromoveerd en in het begin erg lastig gehad. Weinig geld, talenten bij elkaar sprokkelen en nu staat er al iets moois. Ook goed bezig met scouten van spelers waarvan hun contract afloopt en mede hierdoor heb ik Super Mario in m'n elftal staan voor weinig salaris (40k). Nu ik in de BPL speel is dat natuurlijk niet veel.

    Ik ben ook wel blij met de vernieuwingen van de transfers, dat het nu moeilijker is om spelers te kopen bijvoorbeeld. Bonusses, wages, etc. Je moet nu echt een speler scouten om zijn eisen te weten te krijgen want als je zelf tijdens de onderhandelingen ineens de salariseisen op tafel moet gooien ben je vaak fucked. Nog meer mensen die career spelen?
     

Deel Deze Pagina