1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoop echt dat Stardew Valley in de aankomende week uitkomt. Anders zit het wel heel dicht op South Park en Super Mario...
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik speel het wel aardig wat, zelfs naast andere (grotere) games, maar ik verwacht niet dat ik de game nog aanraak als deze is uitgespeeld.
     
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ik zit te twijfelen namelijk tussen mario + rabbids en Fifa, komen zoveel games uit nog in oktober ook dat ik niet beide kan nemen. maar denk dat fifa op de langere termijn een stuk leuker blijft. En Mario komt over een maand er ook al aan dussss
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik zou wel even reviews lezen van de Switch versie. Er schijnt veel te ontbreken en online werkt volgens mij niet geweldig.
     
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Journey mist maar daar vindt ik sowieso weinig aan, verder is ie vrij compleet missen waar kleine dingen(zoals die onderhandel filmpjes maar dat heb je na paar keer ook wel gezien..) maar career mode en ultimate team zit er gewoon bij nog en online is het ook redelijk goed voor elkaar, enige punt is dat je niet met vrienden kan spelen maar fifa speel ik online toch altijd alleen met vrienden alleen thuis op de bank en dus overal met de switch zo:) verder zijn de meeste mensen heel lovend over de switch versie en vinden veel deze versie zelfs een stuk soepeler spelen aangezien 17 en 18 op de ps4 wel vrij houterig zijn geworden, gameplay er is afgelopen 2 jaar sowieso nou niet echt veel vooruit gegaan.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    [​IMG]

    Odyssey krijgt een 10 van Edge. :D
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    mja ze mogen wel als eerste review vrijgeven he dus weet niet hoe serieus we die 10 moeten nemen:/ alhoewel ik wel een topgame verw8 natuurlijk
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Man, ik kan echt zo niet wachten. De hypetrain heeft mij wat deze game betreft echt in zijn greep. Ik wil op die trein en er de komende maanden niet meer uit. Ik kijk zo min mogelijk van de game, maar ik verwacht echt een bomvolle Mario game, eentje die misschien (eindelijk) SM64 en (vooral) Galaxy voorbij gaat. Ik vond zelf SM3DW op de WiiU echt grandioos (vanaf het 2de deel van de game dan), maar ik was een van de weinige.

    Over de Switch in het algemeen: Ik ben echt in love met dat ding. Wat een heerlijke machine is het ook. De overgang van TV naar handheld, de sleepmode --> gelijk gamen. Heerlijk. Alleen het online gedeelte is jammer (geen voicechat, nog steeds die idiote Friendscodes, niet mogelijk gemakkelijk met vrienden in een potje te komen) en dat is dan ook het enige minpunt. Qua games is het ook echt mijn ding. Ik speel zeer regelmatig, beetje Splatoon 2, Mario & Rabbids, Mario Kart met de kids. Straks Odessey....
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Edge heeft de volgende 10-en gegevens de afgelopen jaren:

    EDGE 10/10 Games so far.

    Super Mario 64 (1996)
    Gran Turismo (1997)
    The Legend of Zelda: Ocarina of Time (1998)
    Halo: Combat Evolved (2001)
    Half-Life 2 (2004)
    Halo 3 (2007)
    The Orange Box (2007)
    Super Mario Galaxy (2007)
    Grand Theft Auto IV (2008)
    LittleBigPlanet (2008)
    Bayonetta (2009)
    Super Mario Galaxy 2 (2010)
    Rock Band 3 (2010)
    The Legend of Zelda: Skyward Sword (2011)
    The Last of Us (201:cool:
    Grand Theft Auto V (201:cool:
    Bayonetta 2 (2014)
    Bloodborne (2015)
    The Legend of Zelda: Breath of the Wild (2017)
    Super Mario Odyssey (2017)

    Tsja, ik denk dat het wel goed zit met Mario, de grote vraag is natuurlijk... gaat ie meer 10-en krijgen dan Zelda?
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  11. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb sinds kort een nintendo switch met Mario Kart en Zelda. Bij Mario Kart merk ik dat één van de Joy-Con's een afwijking naar rechts heeft. Bij Zelda merk ik deze problemen niet. Iemand hier ervaring mee of enig idee wat ik hieraan kan doen?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De stick aangeraakt tijdens joycon syncing? Gebeurt vaak bij controllers zonder dat je het door hebt.
     
  13. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Kan het zijn dat je de rijbaan assist nog aan hebt staan? Als je teveel naar de zijkant rijdt wordt je weer naar het midden van de baan geduwd, heel irritant. Kan je via het pauze menu uitzetten geloof ik of voordat je gaat racen. Als ie aan staat heb je een antenne achterop je kart.
     
  14. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je hier mee? Volgens mij heb ik niks aangeraakt tijden het syncen. Ik heb ook elke keer hetzelfde probleem bij MK.
    Nee dit werkt ook niet. Ik heb nu zowel met als zonder rij assist gereden. Bij beide heb ik een duidelijke afwijking op recht stukken. Enig ander idee wat het kan zijn? Anders toch maar contact opnemen met Nintendo.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Super Mario Odyssey is verzonden. Dit gaat een heerlijk weekend worden _O_
     
  16. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    [​IMG]

    My body is ready.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Damn, ik ben er zo klaar voor....Dit wordt echt de ultieme Mario game. Hier heb ik echt zoveel zin in. Ik ben net te laat, ik heb Mario & Rabbids net niet uitgespeeld (ik ben ziek en wil alles op perfect hebben, met zo min mogelijk beurten). Ik kan Odyssey echt niet laten liggen om eerst M&R af te maken. Ain't gonna happen

    Ik vond trouwens SM3DW op de WiiU ook heel vet, ik hoop dat er een remake daarvan op de Switch komt.
     
    tim91 vindt dit leuk.
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Laatst bewerkt: 26 okt 2017
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik lees op verschillende site's dat het dé beste 3D Mario is tot dusver, ben erg benieuwd! (morgen los, als Wehkamp hem verstuurd)
     
  20. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Morgen eindelijk de laatste halte van de hypetrain en dan lekker spelen. Heel erg benieuwd!
     

Deel Deze Pagina