1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS GT4 - Porsche Cayman Cup | #1

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 2 okt 2017.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Nou, als iemand nog een beetje fatsoenlijk setup heeft voor morgen; mag ik 'em ook? :confused:

    Ik kan niet één normaal rondje rijden. Het heeft zo weinig meer met racen te maken =(
     
  2. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Nou dat beloofd weinig goeds als jij er al moeilijk mee uit de voeten kan. Of is dit toch weer tactiek van je? De concurrentie een beetje zand in de ogen strooien:D
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gelukkig prikken de ervaren rotten hier eenvoudig doorheen.

    Iemand vanmiddag nog wat rondjes rijden?
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik haak af voor vanavond. Heb lichamelijk al langere tijd klachten en moet ook door de CT-scan in december. Ik slaap hierdoor al weken 3-6 uur per nacht en heb nu niet de concentratie om op niveau mee te kunnen doen of maak teveel foutjes waardoor een ander misschien de dupe wordt zoals Asjemenou vorige week. Als @GoldPwnageNL weer broadcast ga ik wel even kijken natuurlijk dus misschien dat ik wel aanwezig ben in de chat. Moet even kijken hoe het gaat.
     
  5. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    @Beltoni wil best wat rondjes rijden vanmiddag, moet toch ook mijn eerste meters nog maken op deze baan. En Feyenoord gaat toch zó kut dat ik niet eens de concurrentie ga bekijken vanmiddag.

    @ColdzeroNL man dat is heel spijtig om te horen. Gezondheid gaat voor alles maat, héél veel sterkte gewenst.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Thanks Art, ik zal er niet dood aan gaan dus hoop dat ze er achter kunnen komen wat ik heb en dan een behandelplan hebben want nu werk ik op halve kracht en zelfs dat gaat moeizaam.
     
  7. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Ik ga streamen maar nu wel op een iets andere manier. Dus party chat zal je niet horen maar die voeg ik later weer toe.
     
  8. sv3nnie

    sv3nnie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    32
    Jeetje @ColdzeroNL dat is vervelend om te horen man! Succes en rustig aan!
     
  9. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Waarom stream je niet via mixer dan?

    @ColdzeroNL niet best kerel.. Sterkte man

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Sterkte man. Iedereen gaat proberen om de race voor jou te winnen vanavond ;)
     
  11. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    hey Cold, waren no hard feelings hoor!!, doe rustig aan en hopelijk snel aan de betere hand. Cheers mate!
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik join zo wel even de practice en misschien dat ik nog een stukje spectate daarna
     
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Jaja... Beetje hetzelfde als @B Tender en ik :+

    Allemaal no hard feelings enzo, die dingen gebeuren, maar als je een keer een uitgelezen mogelijkheid krijgt dan hang je 'em vol in de hekken :whistle:
     
  14. sv3nnie

    sv3nnie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben er met 5 min

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  15. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    @ColdzeroNL De host kan ook spectators mode aan zetten.. Of je joint mee en doet dan vlak voor de race retire and spectate

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2017
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  17. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Sorry maar was er na het gedonder bij restart race2 wel klaar mee.. Eerst restart omdat bij een paar de boel mis gaat of weet ik veel wat.. Daarna een controller en een stuur die raar doen, waardoor ik bij weg rijden geen ffb had en gelijk schade bij mezelf en tender maak, stuur opnieuw aangesloten maar geen reactie meer. Dan maar gewoon kappen.. Voor het klassement hoefde ik het toch niet meer te doen.

    @organisatie bedankt!!! Volgende cup weer beter hoop ik
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2017
  18. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    @iedereen

    Bedankt deze cup weer voor de gezelligheid en gevloek:+.

    De cayman lag me aardig, de snelheid redelijk gevonden in deze cup.

    De foutjes eruit borduren zal nog wel ff duren. Wie weet in de nieuwe cup weer de groene lantaarn achterin, maar we zullen zien.
     
    Kimi NL en B Tender vinden dit leuk.
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Bedankt @Kimi NL voor deze, in mijn ogen zeker geslaagde, eerste Project Cars 2 cup. Ondanks het nieuwe spel ging alles best-wel-oke. De meningen waren er over verdeeld, maar ik vond de Porsche een heerlijk gooi en smijt wagentje.

    Deze avond zat het er voor mij niet echt in. Ik ben tot 4x toe meegenomen in iemand anders z'n spin, maar het kutste was nog race 1, toen ik door m'n beamer van een comfortabele leiding werd teruggegooid naar P8. Van daaruit wél een hele toffe race gehad die met 3 ronden voor het einde bijna tot een eind kwam... hoe ik de finish ooit gehaald heb (laat staan P2!) is me een raadsel. Hier nog de klapper tussen Kimi en @B Tender in de slotfase (zie binnenspiegel) en daarna mijn limp terug naar de finsish:



    Race 2 was drama verder. In het gevecht om P2 eraf getikt (no harm done, de ander kon er hier niks aan doen) en toen helemaal alleen op P9 de auto naar huis gebracht.

    Ik weet nog niet of ik er volgende cup vanaf het begin bij ben omdat ik vanaf vrijdag middenin een verhuizing zit, maar de V8 Supercars net even aan de tand gevoeld en mijn go hebben ze! :)
     
    hillss en Kimi NL vinden dit leuk.
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Thanks Kimi!

    Niet gedacht dat ik met dit autootje nog een overwinning zou pakken. Beide races reed ik aan het begin vrij sterk en bleef zo uit de problemen.

    Deze cup lekker op de auto, tracks en Kimi kunnen zeiken. Het was weer erg vermakelijk!
     
    hillss, Kimi NL en B Tender vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina