1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS GT4 - Porsche Cayman Cup | #1

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 2 okt 2017.

  1. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Leuke race schreenshots zal ik straks even posten. Alleen ik had wel een dingetje met
    Rossi46
    . Bij het aan remmen van de eerste bocht tikte hij mij er af met hoge snelheid. Daardoor had ik schade en moest pitten.
    Dus vroeg meteen na het incident hoe het kwam en kreeg geen antwoord.
    Nu vind ik het nog geen punt dat iemand daar zich verremd is mij ook gebeurd, maar dat ik geen eens antwoord terug kreeg. En ook niet eens toen ik er om vroeg na de race!!
    Dat maakte mij erg boos.

    antwoorden is het minst wat je kon doen en je kon het ook op het forum doen.

    Ik wil geen discussie maar graag nu wel een reactie AUB

     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Pfoe dat was een behoorlijke knal ja.
     
  3. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ten eerste complimenten aan @Kimi NL voor het organiseren van de cup. Klein tipje: als het even niet gaat zoals jij dat wil, laat je niet zo kennen kerel (nou dan ga ik wel Nascar kijken!) en planken met die bak. Weet best dat het dit keer overmacht was, maar ik hoor je wel vaker mekkeren. Met jouw race skills is het zelfs vanuit een onmogelijke positie nog heel goed mogelijk een podium of iig daar in de buurt te rijden:thumbs:

    Verder vindt ik het érg jammer dat er zo langzamerhand steeds meer mensen afhaken van ons vertrouwde groepje. @Racerblade01 , @ColdzeroNL , @Wietpiraat en nu tot overmaat van ramp zelfs @Rossi46. Weliswaar allemaal om begrijpelijke redenen, maar toch jammer.

    Toch kijk ik weer uit naar de volgende cup(s). Van de week die V8 eens aan de tand voelen dan.
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik haak niet af hoor. Ben er gewoon bij met de V8, ga ik van uit.
     
    DutchOwnage, Jimmy J. en B Tender vinden dit leuk.
  5. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik haak ook niet af.. Volgende cup ben ik er gewoon weer bij.. Ookal heb ik soms wel de gedachten gehad om te stoppen.. Toen deze cup werdt gestart had ik ook me twijfels,, maar dat was ook meer omdat ik een heletijd niet had geraced,, en tijdens de cup omdat de Cayman gewoon een kut auto was

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  6. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    En ik neem aan dat @Racerblade01 ook weer terug is als hij z'n stuur weer kan vastmaken. Dat hoop ik althans :)
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Correct. :)
     
    B Tender, DutchOwnage en Jimmy J. vinden dit leuk.
  8. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Oww dan ben ik weer een ouderwetse drama queen:D Goed om te horen gasten! Nu nog met @Rossi46 communiceren of het eventueel toch nog mogelijk is hem aan boord te houden. Wellicht tijdstip aanpassen of iets dergelijks.
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Nou, @GoldPwnageNL , zal ik daar nu maar even op reageren dan?

    Was gek moment. Het kan haast niet anders dan dat ik mijn rempunt miste. Al vind ik dat wel vreemd, want ik remde iedere ronde min-of-meer op hetzelfde punt (bij dat weggetje rechts). Echter, als je nu kijkt naar het snelheidsverschil dan lijkt het erop dat ik die bocht nooit meer gehaald zou hebben. Was natuurlijk nooit de bedoeling om je schade toe te brengen. Al had ik gisteren het liefst iedereen van de baan willen rossen :D

    Ik waardeer het zeer, maar ik doe echt een stap opzij. Het is gewoon even nodig. Verder geen big deal.
     
    DutchOwnage, B Tender en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Klinkt heftig man... Sterkte! Moeten we ons zorgen maken? Ik wil een overwinning van gisteren opdragen aan jou, de andere had ik al aan @ColdzeroNL beloofd.

    :lol:
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2017
    Rossi46 vindt dit leuk.
  11. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
  12. sv3nnie

    sv3nnie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    32
    De foto waarbij er 3 auto's niet de goede richting op gaan, geweldig haha!
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dat is het aard van het beestje, laat ik maar zeggen.
    Om de zelfde reden dat ik zo tekeer ging op Brno, machteloos toekijken hoe de rest voor een wedstrijd vecht terwijl je na 2 ronden (2 keer pitten) al bij voorbaat al kansloos bent op een goede klassering, bevind zich gewoon niet in mijn eigenschappen.

    De teleurstelling neemt dan de overhand en dan ben ik de eerste 15 minuten gewoon niet te genieten. Daarom gooide ik mijn mic(miek?) ook weg toen ik B Tender raakte in de eerste race, want ik zag een P2 in rook opgaan door die actie en ik was echt in staat om alles en iedereen uit te maken voor alles en nog wat.

    Kut eigenschap, i know. Want als je jezelf terug hoort (één van de redenen waarom ik mijn voice bijna nooit include in de replay #christiaanalberszin) dan is het gewoon een beetje beschamend. En dat ligt niet aan mijn accentloze spraak.


    Overigens, ik heb gisteren een 8 tal banen geprobeerd met de V8 Supercar.
    Hij is tricky, maar wel heel erg gaaf!

    Ow, hij doet 4th-gear burnouts! <3
     
    Racerblade01, DutchOwnage en B Tender vinden dit leuk.
  14. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    @Kimi NL goed geregeld hoor! Dank daarvoor en zeker voor een eerste cup in PC2 denk ik dat het redelijk vlekkeloos is verlopen.

    Ik vond die Cayman best een prima cup auto! Ookal vond ik die Ford ook errug lekker. Ben benieuwd naar de V8SC, om alvast druk bij mezelf op te leggen en jullie op scherp te zetten, de laastste FM6 cup was ook V8SC, op Bathurst snelste tijd, en beide heats gewonnen. Ik kan het dus wel…., alhoewel het toen voor het eerst was dat de racelijn voor iedereen verplicht uit was en schade aan stond. Was toen niet iedereen happy mee, ik noem verder geen namen @B Tender ….
    Ik kon dat ding gewoon wat beter uit de muur houden!

    Oschersleben (OID), hoe gek ook iedereen over die hobbels het had, ik vind het best een leuk circuit!, altijd wel leuke gevechten daar gehad. Zoook deze keer heat 1 met Kimi en Sv3nnie. Overigens reageerde ik inderdaad pissig op die tik @sv3nnie , maar dat was niet vanwege de tik zelf, maar volgens mij riep jij iets als “ik moest toch wat proberen”…..ik dacht toen aan een lekkere opportunistische actie. Daarna inderdaad een mooi gevecht met jou gehad. 1 keer had ik mijn exit niet goed en dat was voor jou genoeg om op het rechte stuk er voorbij te komen. No hard feelings!

    Heat 2, ik was blij met de “herstart” want hij zat goed in de prak mijn auto. Daarna toch weer leuke gevechten. Kimi kwam voorbij en ik hoopte daar nog aan te kunnen sluiten. Ik was blij met mijn pace, maar vergaloppeerde me op @GoldPW die wel erg langzaam de bocht doorging. Ik begreep later dat dat kwam vanwege schade, maar neemt niet weg dat ik erachter op reed en dat was niet ok, excuus! Zelf daarna niet meer kunnen aanzetten omdat anders de motor te warm werd door de schade.

    Om naar de V8SC!! Waar iedereen uiteraard verplicht bij is. Anders gaan we Rosdie wel op een andere manier inzetten. Als pitspoes of pacewagen!
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2017
    Rossi46, Jimmy J., Kimi NL en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Volgens mij hoeven we morgenavond niet eens meer te testen, iedereen gaat er al vanuit dat het V8SC wordt :D

    Edit: Ik wil trouwens wel graag testen hoor!
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2017
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zondag ook nog een oefensessie? Zit vanaf morgen een weekje in Valencia. 3-12 ben ik er weer bij.
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik weet niet zo goed wat slim is qua cup. Moet eigenlijk even terug kijken hoe we het voorgaande jaren deden rond de jaarwisseling/kerst.

    Kerstavond valt immers op een zondag, net als oudjaarsdag.
    In beide gevallen ben ik waarschijnlijk beschonken en heb je allerlei andere verplichtingen.

    Verder is Zondag 10 december mijn verjaardag, dus wss kan ik er dan ook niet bij zijn.
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hoelaat zullen we vanavond afspreken?
    19.00-1930?
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    19.30, achter de kerk op ons favoriete plekje!

    Tot zo <3
     

Deel Deze Pagina