1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nee dat kan niet meer aleen de eerste paar minuten.
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Wat zijn jullie favoriete wapens op dit moment? Ik had een tijdje geen BF gespeeld, maar ik merk dat ik nog steeds teruggrijp naar de wapens die ik altijd gebruik (BAR, Automatico en SMLE MKIII).
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Eerste paar uur ;)
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Het ging alleszins niet. <3

    Ik vind de nieuwe maps leuk enkel heb je echt heel veel snipers, zal ook wel wat te maken hebben met die assignments. Gestoord.
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Bij mij ook die drie. Al moet ik nog wat nieuwe wapens uitproberen zoals die nieuwe SMG van de Assault class, die lijkt me ook chill.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Selbstlader M1916 Fabric voor de Medic.

    Echt een heerlijk wapen.
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    HDR is nu beschikbaar voor BF1.

    "Ja maar ik heb geen HDR of 4k tv" Ga je dan als de donder schamen en koop er een!
     
    Korkss en den3004 vinden dit leuk.
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net opnieuw meegemakt dat ik unlimited anti tank grenades heb. Ik vind verder weinig topics online enkel een youtube filmpje. Ik gooide er +10 achter elkaar.

    Edit: custom server, zie het nu
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2017
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Is er nog iets veranderd? Ik speel net (gisteren was dit niet) en ook al staat mijn scherm op 100 procent brightness de map wordt elke keer donkerder, wazig. Dit heb ik nog nooit gezien.
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat probleem had ik gisteren ook. Sommige binnen locaties of plekken in de schaduw werden een grote zwarte vlek op mijn scherm. Brightness flink omhoog moeten schroeven om beetje goed zicht te houden. :eek:

    Game draait hier verder trouwens weer als een tierelier!
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Heb HD denk ik ook eindelijk aan het werk gekregen, heb nu geen last meer.

    Het rennen voelt wel opeens ontzettend traag aan. :+
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Spelen jullie voornamelijk lone wulf in multiplayer of met vrienden online en dan tactisch te werk gaan? Mijn vrienden gamen namelijk niet echt dus dat wordt lastig voor mij -_-
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Speel eigenlijk al vanaf het begin als 'lone-wolf'. De uren die ik daadwerkelijk met vrienden heb gespeeld zijn op één hand te tellen, ondertussen zijn deze mensen ook allang weer overgestapt op andere games.. Maar ben eigenlijk al niet anders meer gewend, de tijden dat ik nog veel met vrienden online samenspeelde liggen al bijna een decennium achter mij.

    Heb wel veel gamende vrienden, maar werkelijk iedereen lijkt een compleet andere interesse qua games te hebben. 8)
     
    Servantes vindt dit leuk.
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    En als ik met vrienden speel is het nou niet echt tactisch :+
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Speel met vrienden sowieso een stuk slechter omdat er dan teveel 'geouwehoerd' word tijdens de gameplay wat ten koste gaat van mijn concentratie. :lol: Daarnaast vind ik gamen met een headset ook niet bepaald prettig...
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Voor de PC versie is de Premium Pass weer in de aanbieding, nu te koop voor 14,99. :thumbs:
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Volgens mij in de PS Store nu ook 15 euro.

    Zit er zelf aan te denken de game inclusief DLC voor 30 te kopen nu Battlefront 2 al die shit over zich heen heeft gekregen. Twijfel nog een beetje want fucking backlog is huge.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    While Battlefield 1 just had its latest expansion, Turning Tides, released today, franchise fans (like me) are already looking forward to what Battlefield 2018 will be.

    Well, if this recent video is anything to go by, it’ll be none other than Battlefield: Bad Company 3! This info is courtesy of AlmightyDaq, who also leaked a ton of Battlefield 1 info that turned out to be legit. Here’s some of the info we’ve compiled from the video.

    Various locations in the campaign will be “mid and post-Vietnam conflict” and not include the Cold War, and will not be “historically accurate.” Game modes confirmed to be in it are: Conquest, Rush, Operations, Domination, Team Deathmatch. There will be a 5v5-centric game mode similar to Squad Obliteration.

    Maps will allegedly focus on “tighter gameplay” rather than “all-out warfare” and will be similar to Bad Company 2 and Battlefield 3 maps like Oasis Grand Bazaar, Harvest Day and so on.

    Regarding gunplay, there will be Vietnam and Cold War era guns, and the gun customization will supposedly rival that of Battlefield 4, which means it’s going to be robust compared to the more simplistic approach of BF1. The character, gun and vehicle customization will also be improved (think: BF4 than BF1), which should be good news for lots of players who are into that.

    When it comes to vehicles, players can expect modern tanks, LAVs, helicopters and the like to make a return, The kits (classes) in Bad Company 3 will be the Engineer, Support, Assault and Recon classes, which, if true, will be similar to BC2. Allegedly, the overall gameplay will be a “faster tempo” than BF1, and will have a higher skill gap.

    Finally, microtransactions won’t be a thing (at least for now), and it won’t follow the same path as the highly controversial Star Wars Battlefront II! Let’s hope this is true, and that EA has learned a lesson or two from what happened to BFII.

    AlmightyDaq mentions that we should expect a reveal at E3 2018, which is where EA typically announces their big games, and that a lot of YouTubers already know of BC3’s existence though aren’t talking about it for now.

    You can watch the video below to hear it all firsthand, but remember: all of these things are rumors, until proven or debunked by EA and DICE. Even if Battlefield 2018 is indeed Bad Company 3,there’s a lot of things that can change which could make the info inaccurate. We’ve reached out to EA and will update the post if and when we get a statement about this.
     
    X-Junk en Emileu vinden dit leuk.
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Wtf is er vandaag nieuwe DLC?! :+
     

Deel Deze Pagina