1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik heb een afgelopen week een refund gedaan van de aankoop van Assassins Creed.
    Inmiddels het geld teruggekregen via paypal.
    Maar kan de game nog steeds spelen... anyone?
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik dacht wel eens gelezen te hebben dat je risico loopt op een ban als je dat doet.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Naar wat ik op Reddit gelezen heb, kan het gebeuren dat men je license voor de game niet verwijdert.
    Dit schijnt te moeten gebeuren bij de refund. Kennelijk word dit wel eens 'vergeten'. Schijnt achteraf niet meer te kunnen.

    Maar goed, dat is wat ik gelezen heb, kan zomaar zijn dat het van geen kant klopt.
    Je kan in ieder geval geen ban krijgen als jij een game speelt.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had zo ook voor Dungeon defenders "gratis" een premium pack. Helaas was de game echt super slecht en crashte alleen maar dus ik maakte er ook geen gebruik van.

    Je kan in principe maar een enkele keer per jaar een refund aanvragen en aangezien dat een service van MS is, hoef je je idd geen zorgen te maken om een ban als zij een foutje maken.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Had het vanavond nog eens geprobeerd maar kreeg nu wel een melding dat hij het niet meer deed.
    Bleek even te mooi om waar te zijn :)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb destijds ook Red Read Redemption gekocht, toen deze BC werd. Daarna refund aangevraagd en kon de game gewoon blijven spelen.
     
  7. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo net die nieuwe one x gekocht, nu ff een hoop games installeren. Ik neem aan dat als ik nu een game installeer dat het dan gelijk de versie voor de one x is met bijbehorende update?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. De X pakt nu standaard de versies die enhancements hebben.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    In een ver verleden Ninja Gaiden Black en Psychonauts gekocht digitaal. Weer opgepakt op de X, speelt heerlijk! Grootste issue is dat ie resume niet ondersteunt dus je moet de game altijd opnieuw opstarten.

    Ninja gaiden ziet er echt goed uit voor een game die inmiddels al enige jaren oud is. Een echte aanrader voor misschien wel de beste hack n slash ooit gemaakt. (+ inmiddels zijn we de soul games wel een beetje gewend dus zo pittig is deze game niet, OP DIE KLOTE KUT VISSEN NA)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Alma is altijd een hel hoor... Word nog regelmatig gillend wakker 's nachts :+

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die viel me ook reuze mee, Doku was een klootzak (zeker de ghostvariant) en gewoon pots stacken
     
  12. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Vraagje. Een maat van mij heeft laatst opnieuw Gold gekocht en het werkte allemaal prima.
    Sinds afgelopen donderdag heeft hij problemen met zijn xbox live. Als hij zijn xbox opstart is hij gewoon verbonden met internet maar zodra hij iets wil doen zoals een party joinen krijgt hij de melding dat hij moet upgraden naar Gold. Het rare is dat overal gewoon staat hij een gold lidmaatschap heeft.
    Iemand enig idee hoe dit komt en hoe je het oplost?
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dark Souls is toch BC? Kan 'm niet kopen in de store of app..

    Ow en hoe maak je screenshots en filmpjes en hoe heet die upload site ook alweer? Bijvoorbaat dank
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Rienbu vindt dit leuk.
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Een vraag tussendoor...

    Sinds gisteren in het bezit van een Xbox One S. Gisteren probeerde ik, na het indrukken van de disc - eject button, de X1 aan te doen. Hij ging niet aan, ondanks een response-geluidje wat uit de X1 kwam. Ik diende dus echt op de Xbox aan/uit knop te drukken.

    Zojuist drukte ik nog een keer op die eject button, per ongeluk, en de X1 ging aan. Hoe dan?
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Servantes vindt dit leuk.
  17. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Iemand misschien tips voor het optimaliseren van het beeldkwaliteit voor de one x? Ik heb een tv die alle functies gelukkig ondersteunt. Echter vraag ik me af of ik bijv spelmodus aan kan zetten..en daarnaast heb je ook nog hdr+modus bij tv instellingen. En dan heb je ook nog de witbalans die je op 2-punts of 10-punts kan zetten
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik heb deze video gevolgt toen de tijd weet verder niet wat voor tv je heb.

     
    Koenjo89 vindt dit leuk.
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Fallout 4 en Skyrim patches zijn live voor de X.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280

Deel Deze Pagina