1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gears of War 4 is beschikbaar via Game Pass.
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik geloof dat ik gisteren precies dezelfde issue had als die jij noemt.

    Gisteren was ik Dead Rising 3 aan het downloaden/installeren. Op een gegeven moment gaf de Xbox (One S) aan dat ik Dead Rising 3 alvast kon opstarten, terwijl die nog bezig was met het downloaden/installeren van ruim 10 GB. Dus ik de game alvast starten...

    Telkens kreeg ik een melding in de trend van: ‘de game kon niet worden opgestart, want het opstarten duurde te lang blablabla’. Is dit nou een bug? Komt die bij jou of anderen ook vaker voor? Vage shit..

    Kan ik uit jouw woorden concluderen dat de One S gewoonweg niet krachtig genoeg is om te multitasken? Vreemd dan, want met PS4 nooit last gehad.
     
  3. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ik heb een xbox one x aangesloten op mijn LG 55OLEDC7V, maar de HDR wordt niet herkend. Iemand een oplossing?
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ps4 is ook iets krachtiger als een one s geloof ik.
     
  5. Gyrrack

    Gyrrack Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    92
    Romanista vindt dit leuk.
  6. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
  7. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Nog een laatste vraag mbt tot de xbox one x en de LG OLED 55C7V, wat zijn nu de beste beeldinstellingen voor gaming?
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Romanista vindt dit leuk.
  9. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb in het begin toen ik de one x net in huis had eindeloos zitten klooien met instellingen etc.
    Na alle instructies te hebben gevolgd vond ik het beeld weer te donker en ja hoor we bleven klooien..:p
    Heb nu gewoon zelf alles naar mijn eigen smaak ingesteld en adviseer je dat ook te doen eigenlijk.
     
    Romanista vindt dit leuk.
  10. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ja, dat ervaarde ik ook. Voor wat betreft de instellingen voor HDR gaming ben ik nu tevreden :)
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Gisteren de Elite controller gehad van mijn vriendin.. Damn wat speelt dat goed zeg
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Rich spoke to Microsoft about how Xbox 360 back-compat and XBox One X enhanced 360 support actually work. We'll have more on this soon, but in the meantime, here are the top-line facts. Emulation, you say? It's actually a bit more complex than that...
     
  13. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Wat lekker dat je ook gewoon een anderen poort kunt kiezen op je XBOX ONE en je NAT gewoon in een keer open is, maar als ik een NAT test doe dan zegt die dat me NAT niet beschikbaar is ??? ach blij dat ik daar vanaf ben na al die jaren zucht.
     
  14. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Heb hulp nodig...
    Mijn tv begint het te begeven. Ben aan het kijken voor een 4k Tv, maar mijn budget is beperkt.
    Wat is een goede 4k tv voor het spelen van games. Er zijn zoveel verschillende aspecten waar je rekening mee moet houden. (Input lag, aantal hertz, hdr 10, witte subpixels, etc)
    Zie door de bomen en bos niet meer....
    Iemand hier tips?
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jouw eigen ogen.
    Er is geen holy-grail qua instellingen aangezien ieder paneel anders is en ieders voorkeur is anders. Wat de ene site aangeeft als dé instelling kan best jouw smaak niet zijn. Neem dergelijke instellingen als uitgangspunt, maar pas het aan naar jouw eigen smaak.
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Had gisteren een kaart voor 3 maanden gold gekocht maar op de een of andere manier kreeg ik iedere keer een foutmelding. Ongeduldig als ik ben heb ik in de store maar een maandje gekocht met het plan de kaart vanmiddag te ruilen bij de MM.
    Afijn, nu kon ik vanochtend toch ineens de kaart wel gebruiken en nu is mijn vraag of die 3 maanden dan bovenop de maand komt die ik gisteren in de store heb gekocht? Dus dat ik nu 4 maanden heb zeg maar
     
  18. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Jup,

    Dat stacked.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dacht ik al, anyway Thanx bro
     
    CrazY vindt dit leuk.
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik merk dat mijn controller die ik bij de Xbox X geleverd kreeg wat problemen heeft met de linkerstick. Iemand ervaring hoe je dit het beste kan aankaarten?

    Ik heb Bol.com al benaderd en die zeggen hem wel te kunnen repararen, maar doen ook beetje moeilijk dat als ze hem niet kunnen repareren de hele bestelling inclusief Xbox terug moet....
    Dat soort gedoe heb ik niet zo veel zin in voor een controller.

    Ik lees ook wel soms op Forums dat sommige mensen gewoon een nieuwe opgestuurd krijgen via Microsoft. Dat was wel op een internationaal forum dus of het ook voor Nederland geldt.
     

Deel Deze Pagina