1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    lekker hoor. Wat heb je er voor moeten doen?
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  2. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Beste tijd op Forza 7 zetten
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat je een foto durft te delen met racelijn aan :eek:

    Wel leuke prijs om te winnen! Gefeliciteerd!
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  4. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Mocht niets veranderen :mad:
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
  6. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Auto's net als deze blijf ik altijd héél ver vandaan tenzij ik de historie van de auto ken.
    Je weet nooit wat voor hobbyist er aan de auto heeft gesleuteld en hoe goed alle aanpassingen zijn gedaan en wat de redenen zijn geweest van alle aanpassingen.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Mijn mening komt redelijk overeen met die van Dave.

    Ik geloof de tekst pas als ik daadwerkelijk facturen zie van het spuitwerk, de gereviseerde motor etc. Daarnaast schreeuwt het ding in mijn optiek "Schadebak".
    - Nieuwe koeler
    - Nieuwe lampjes in de voorbumper
    - Niuwe Imbus boutjes op de koplampen
    - Overgespoten

    Tevens is het opmerkelijk dat de kleur op kenteken zwart is, maar er een witte vangplaat voor het motorkapslot in zit. Om het schadeverhaal nog maar een keer te versterken.

    Daarnaast 7 eigenaren in 8 jaar vind ik een beetje veel (ding is in 2009 naar NL gekomen)


    Wel moet ik concluderen dat de gebruikte onderdelen zeker niet de goedkoopste zijn. Zo'n BMC luchtfilter kost toch al gauw 150-200 euro, mishimoto is zeker niet de goedkoopste (heb ik zelf ook in mijn 242) en de vele nieuwe siliconen leidingen etc zijn ook zeker niet de goedkoopste (los van het uiterlijk natuurlijk, dat blauwe siliconen is natuurlijk op en top 2 Fast 2 Furious).

    Vind ik het zeker geen lelijke auto, alleen dat hele schade gevoel zou voor mij persoonlijk een afknapper zijn als ik 2k boven de gemiddelde vraagprijs moest betalen.
     
    B Tender en Jimmy J. vinden dit leuk.
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Kijk daarom is zo'n topic nou fijn. Bedankt voor de input, loop ik nog even een blokje verder.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Een schadeauto is niet per definitie verkeerd. Als hij erg netjes rechtgetrokken is heb je best kans dat de carrosserie beter uitgelijnd is dan af fabriek. Maar 2K boven de gemiddelde prijs is wel lomp ja. Over het algemeen maakt tuning werk een auto niet meer waard namelijk (ondanks dat de eigenaar er veel geld in gestoken heeft) tenzij het écht iets speciaals is (en dat is dit niet).

    Ik zou zelf zoiets ook niet doen. Als je niet erg handig bent en je hebt wat met deze versnellingsbak bijvoorbeeld, kun je moeilijk bij Mazda terecht. Pluspunt is wel dat je even bij @Tiberius op de koffie kunt.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    haha ja dat is ook wat waard maar ben de afgelopen weken al te vaak in Sneek geweest (in het ziekenhuis) dus ben er wel even klaar mee :)
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360


    Ik zeg: Rallycross cup na de V8SC!
    Uiteraard wel op circuits want #maximaal16mensendwarsophetasfaltisgaaf
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ben voor, gewoon wacky woensdag style op zondagavond. Hopelijk doet @Rossi46 dan ook weer mee
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  13. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Ja lijkt mij leuk!
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Bij de NL intro van de xone deed MM zo’n zelfde actie met FM5. 3x raden wie er won
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Sorry Sur,

    Maar ik denk niet dat je won vanwege een super snelle ronde, maar meer vanwege het feit dat je uberhaupt enige vorm van lijnen rijden liet zien.

    Die oude "snelste ronde" is vast neergezet door een schreeuwende 13-jarige race- fan die in de mediamarkt was met z'n blikje RedBull, Monster Energy Pet en z'n DC Skateboardschoenen om aan z'n vriendje "Kevin" te laten zien hoe snel hij wel niet is.
     
    Surreallistic vindt dit leuk.
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik heb bij de MM ooit een Playseat met dat lelijke slechte witte Xbox 360 stuur en Forza 2 gewonnen :p

    Snelste van het uur won een kopie van Forza. Snelste van de dag van de vestiging won een kopie van Forza + de Playseat met stuur. Snelste van de dag door heel Nederland won een kopie van Forza + de Playseat met stuur + de 42" inch HD TV waar je op speelde (in die tijd echt een sick formaat). Ik was toen de snelste van de dag in Amsterdam Arena, maar een kennis van me in Den Haag was 0,2 seconden sneller dus die ging er met de TV vandoor :'-(

    Was wel echt een vette actie. Na mij kwam een donker gekleurde jongen die beter kon rijden met 1 hand aan het stuur rijden dan met 2, omdat 2 handen te onnatuurlijk voelde #easymoney
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    PLayseat challenge is een fijne stoel vind ik persoonlijk. Ik lig er altijd in te gamen. Niet alleen maar Racegames. Met Elite Dangerous ligt het ook heerlijk in dat ding. :)
    Enige wat minder gaat is als ik Move controllers van de Rift moet gebruiken, dan zit het stuur gauw in de weg.
    Mooie winst man....
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dat was geen Challenge (die bestond toen nog niet) maar een Evolution. Maar ik had toen thuis al een Playseat staan (met een beter stuur erop) dus die hele set was een week later alweer weg :9
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Alle hulpmiddelen moesten aan staan om de instap laag te houden. Maar zou je het buitenkansje laten liggen? Waar denk je anders dat die grijns vandaan kwam? :-D

    Nummer 2 was overigens een goeie twintiger die al dik 3 uur aan de leiding ging en er bij bleef staan. Hij droop af zonder enige felicitatie.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb nog nooit een spelletje gespeeld bij de MediaMarkt..

    Maar ik snap je volkomen hoor!
     

Deel Deze Pagina