1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb hem nog niet geprobeerd maar schijnt inderdaad erg goed te zijn. Zal die eens downen.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou geprobeerd maar echt tof vind ik hem niet. Niks te doen en je kunt niet eens vrij lopen..
     
    inoway vindt dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Olijke Poffer en inoway vinden dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Heb jij die hotas?

    Hoop games die nog in de folie zitten maar sinds augustus gewoon amper tijd meer gehad. Hopelijk binnenkort weer. En afgelopen maanfen ook best nog wat wannahaves uitgekomen. Pfoe
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Met de move controllers van de Rift werkt dat wel grappig je stuurt en geeft gas door met je handen aan de knuppels te zitten. Leuk gedaan.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    A 44-year-old Moscow resident died after falling through a glass table while wearing a virtual reality headset, reports Russian news agency TASS

    "According to preliminary information, while moving around the apartment in virtual reality glasses, the man tripped and crashed into a glass table, suffered wounds and died on the spot from a loss of blood," said Yulia Ivanova, Senior Assistant to the Head of the Russian Investigative Committee’s Main Moscow Department, according to TASS. The report does not include details about the type of VR headset the man was using, or what he was using it for.

    This is the first report of a VR-related death we've heard. The article came to our attention after it was spotted by Reddit user daio earlier today. TASS is a state-owned news agency, and the largest in Russia
     
    inoway en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ow een piek.. dat valt glukkig mee.. je zal je tv kaduk meppen. Heb er al genoeg gezien die zo lomp waren..
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Laatst bewerkt: 26 dec 2017
    inoway vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    ow ik was net onderweg naar steam om hem te kopen op de PC..
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ongetwijfeld buiten de prijs, bij steam kost hij €11 bij playstore €22 toch?
    Verder werken de touch controllers van de Rift een stuk beter dan de move controllers maar buiten dat is het dezelfde game indd.
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja heel erg grappig inderdaad.. het blijf lastig sturen. Je gaat gauw teveel aan de knuppel trekken zodat je steeds gekkere bewegingen gaat maken en het bijna niet meer onder controlle te houden is. Het is echt een kwestie van heel rustig aan met die stuurknuppel.. :D.
     
    inoway vindt dit leuk.
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Even wat games aangeschaft.

    The Diner duo
    Carnival Games
    Windlands
    Tethered
    Superhot
    RAW data

    De aim met farpoint nog eens aanschaffen. Weer even wachten tot die ergens 50 is. Diner duo is erg tof in local co-op wel erg pittig.

    Is RAW data en/of superhot beter met moves of aim (als dat überhaupt kan)?
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Het is niet moeilijk en goed te besturen met de touch controllers van de Rift. Ontzettend leuke game. Je moet alleen kleine correcties maken. Je maakt ze snel te groot en dan gaat het verkeerd.
    Verder ga ik zeker de hotas halen. Ik speel ED in VR en samen met de voicepacks en dat werkt al top. Dus samen met een Hotas wordt het nog topper.
    Ik wil ook IL-2 Sturmovik halen. Speelde ik vroeger al en nu kan het in VR.. yeahhh

     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    De verkopen zijn sky high inderdaad.. en terecht. PSVR is gewoon top.. jammer dat de ps4 zelf niet krachtiger is. Maar zoals we al vaker zeggen, VR rules big en is booming business...
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb die rocketglider gisteren ook gekocht. Maar best lastig vliegen dat vliegtuig. Wel grappig..
    ik zie wel dat de bomen er simpeler uitzien in vergelijking met de pc versie..
     
    inoway vindt dit leuk.
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geinig. Die heb ik nog niet... even doorsparen denk ik .
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ben opzoek naar de aimcontroller maar de gamemania heeft hem op veel plekken niet meer. Online is hij ook op veel plekken uitverkocht (sites met een normale prijs). Lag er nog 1 bij de intertoys voor €49 maar die krijgen hem niet meer binnen en toen ik besloten had om hem te halen was hij weg. Die prijs staat nog wel in het intertoys systeem maar heel weinig filialen hebben hem nog. Ook nog steeds niet los te koop.

    Wil hem graag hebben, maar meer dan de €65 van gamemania ga ik er niet voor betalen.
     

Deel Deze Pagina