1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Haha, ja zo begrijp ik het ook. Maar waarom iets 17 cent in plaats van 28 cent is, weet ik niet. De exacte berekening van hoe zoiets gaat. Maar daar kun je vast iets over vinden op het net.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik neem aan dat daar een mooie balans voor gezocht wordt. Wie bepaald of bij het publiek gaan van de beurs een bedrijf 100 aandelen van 10 euro uitgeeft of 1000 aandelen van een euro? Wat trekt meer investeerders? Dat is voor de koper niet echt van belang.
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ja denk ik ook.

    Ik kan nu echt nergens nieuwe BTC of ETH kopen. Anycoindirect neemt geen nieuwe klanten. Bitonic en Litebit zijn leeg en Coinbase is niet mogelijk te legitimeren.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zelfde probleem had ik ook ja! Ik moest Guldens omzetten naar BTC en dan naar de coins die ik wilde.

    BTC is weer aan het herstellen. Iedereen moved al zn ALT profits naar BTC
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Pfff zal je altijd zien. Ik verkoop net een deel van mijn BTC en 10 minuten daarna gaat hij door het dak... 8)
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha. Ik heb mn daytrade deel snel naar BTC gezet.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Tja, 5% max pakken op BTC... :+
    Als ik geen goede alt heb om in te investeren dan laat ik het in BTC staan, maar voor de winst hoef je het niet te doen.
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Bitonic heeft weer voorraden. Oh happy day!
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik verwacht dat btc deze dagen wel weer hersteld hoor na deze break out. Maar alle Alts staan momenteel zo hoog dat ik niet weet in welke ik m'n daytrade moet zetten
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858

    Stellar is ook goed gegaan, inleg inmiddels ook verdubbeld.

    Elke keer als ik een doel stel dan haal ik hem een paar dagen later, bizarre markt is het ook. Als ik mijn inleg nu nog 1,5x verdubbel dan heb ik mijn 2018 doel al gehaald. Dat gaat sowieso gebeuren. Ik moet wel oppassen dat ik niet teveel coins ga beheren. Inmiddels staat de teller op 20. Zodra ik veel geld in 1 coin heb, spreid ik weer wat om mijn risico te verminderen.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heeft er iemand al eens gekeken naar de Reddcoin? Is een crypto om betalingen via social media te kunnen doen gestart op reddit: https://www.reddcoin.com/ Kosten nu net meer dan 1 cent dus zou wel wat tientjes willen proberen. Nog andere ideeën die interessant zijn op dit moment?
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat is wel bizar inderdaad, paar goeie eerste dagen gehad dus :D.

    Wat vinden jullie van de verdeling die ik heb? Zie hieronder:
    NLG 67%
    ETH 15%
    WTC 7%
    REQ 5%
    IOTA 4%
    OMG 3%

    NLG staat zo hoog omdat het m'n eerste munt was, en omdat hij de afgelopen maand hard is gegroeid. Wil deze alleen nog wel aanhouden, omdat ik verwacht dat deze de komend maand nog hard gaat groeien. Nog steeds een market cap met veel ruimte voor groei, en heb veel vertrouwen in wat het team gaat opleveren (en heeft opgeleverd).
     
  13. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Let wel op de supply he!

    1 cent met 30 miljard coins is anders dan 1 cent met 30 miljoen coins, just sayin'.

    Een paar tientjes, daar kan weinig fout aan gaan verder!
     
  14. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik heb toevallig vorige week al mijn NLG verkocht. Had ook gekocht toen hier de NLG hype kwam, maar in een half jaar van 100 euro naar 300 euro vond ik nou niet zo spectaculair. Dus heb er Raiblocks van gekocht, deze ging meteen x2 dus kan er niet rouwig om zijn.

    Als ik eerlijk mag zijn, zou ik NLG in wat meer solide/algemene coins stoppen. Tenminste, dat heb ik. Zie vorige pagina waar ik munten in heb zitten.

    VeChain schijnt binnen korte tijd te gaan BOOMen, dus mocht je een gok willen wagen, koop het nu want verwacht wordt dat als de gemanipuleerde sell walls vallen, deze naar de maan gaat.
    Lees je erover in, maar het is echt insane wat VeChain nu al op tafel heeft liggen, en hoe laag hij nu gewaardeerd wordt.
     
    Weggooi32 vindt dit leuk.
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Er zijn veel coins met veel meer potentie dan NLG. Ik zou voor de lol 5% aanhouden in je portfolio. Ik zou dan VEN kopen en wellicht nog wat ENG, QSP en ICX. Ven staat inmiddels op 2,35. Mark my words, binnen nu en drie weken op 5 a 6 euro.

    Ik heb niks met Reddcoin maar wel snel gestegen. Geen idee of het nu nog een goede investering is.

    Trouwens eindelijk een hardware wallet aangeschaft, kan ik iedereen aanraden. Alles wat ik wil hodlen daarop gezet. Ook geen angst meer om gehacked te worden.
     
    Weggooi32 vindt dit leuk.
  16. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Mijn ledger nano S is mijn beste aankoop, op Bitcoin 4 jaar geleden na.
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Tnx voor de tips. Ik vind verdrievoudigen in een half jaar trouwens helemaal niet verkeerd :p. Gulden is idd misschien wat minder spectucalair dan andere munten, maar blijft ook een stuk stabieler als m'n andere alts omlaag gaan.
     
  18. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    x3 het afgelopen jaar is, al erg goed tegenover traditioneel beleggen, vrij slecht in de crypto wereld.

    De swings/instabiliteit is een gegeven in deze business!
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Stellar gaat heerlijk. Bijgekocht vanmiddag op 70ct. Damn.
     
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb nog flink wat USDT staan op Bittrex. Wie heeft er nog een goude tip? :9

    Waarschijnlijk is het slimmer om te wachten op een correctie van één van de munten die sinds gisteren hard gestegen is, of niet?
     

Deel Deze Pagina